Witam,
Kupiłem samochód w którym wycieka płyn wspomagania a sam układ kierowniczy nie działa jak powinien, chodzi ciężko (jak na wspomaganie) i niepewnie.
Po konsultacjach dowiedziałem się że prawdopodobnie będzie to maglownica do wymiany. (zaleje do pełna na miarce to 5-6 dni i mam zero płynu)
I tu moje pytanie:
1. Czy morze to być coś innego niż maglownica? pompa, przewody?
2. Chciałem taką maglownice wymienić samemu (mam dostęp do kanału) Jest to trudne zadanie? jak czasochłonne? czego mogę się spodziewać (jakieś trudności)? prócz maglownicy i nowego płynu potrzebuję coś jeszcze wymienić?
3. jak dobrać poprawną maglownice?(różnią się czymś)?
Czytałem na forum różne materiały ale nie wszystko tam było i raczej częściowe informacją.
Morze ma ktoś fotorelacja z takiej wymiany?
Pozdrawiam.
Wymiana maglownicy Golf III TDI Proszę o pomoc!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt paź 30, 2012 13:51
Wymiana maglownicy Golf III TDI Proszę o pomoc!
Pierw zdiagnozuj skad wycieka olej ze wspomagania! Maglownica najprawdopodobniej będzie ok jeżeli nie cieknie. Brak wspomagania najczesciej jest wynikiem zuzytej pompy. Przysłuchaj się czy przy kręceniu nie hałasuje.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt paź 30, 2012 13:51
Wymiana maglownicy Golf III TDI Proszę o pomoc!
Pompa nie hałasuje podczas pracy. Słuchać ją jedynie kiedy braknie płynu, oczywiście nie dopuszczam do takiej sytuacji. poprzedni właściciel miał płyn w samochodzi i dolewał, ja tez tak robię ale denerwuje mnie to i chcę naprawić.
Pytam raczej o samą wymianę maglownicy bo to chyba najtrudniejsze z całego wspomagania do wymiany.
Pytam raczej o samą wymianę maglownicy bo to chyba najtrudniejsze z całego wspomagania do wymiany.
Wymiana maglownicy Golf III TDI Proszę o pomoc!
a jesli plyn jest to normalnie chodzi wspomaganie czy ciezko?
sprawdz gdzie wycieka ten plyn, napewno bedzie widac skoro po kilku dniach caly wycieka.
a co do wymiany to troszke jest pracy, po pierwsze kiepski dostep jest a po 2 to musisz opuscic sanki przednie bo tam jest mocowana maglownica, rozpiac koncowki drazkow przy maglownicy i rozpiac wieloklin pod kierownica. Ale przed wymiana sprawdz gdzie wycieka bo zazwyczaj przewody trzaskaja, niech ktos kreci kiera a ty zajrzyj gdzie jest wyciek
sprawdz gdzie wycieka ten plyn, napewno bedzie widac skoro po kilku dniach caly wycieka.
a co do wymiany to troszke jest pracy, po pierwsze kiepski dostep jest a po 2 to musisz opuscic sanki przednie bo tam jest mocowana maglownica, rozpiac koncowki drazkow przy maglownicy i rozpiac wieloklin pod kierownica. Ale przed wymiana sprawdz gdzie wycieka bo zazwyczaj przewody trzaskaja, niech ktos kreci kiera a ty zajrzyj gdzie jest wyciek
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
Wymiana maglownicy Golf III TDI Proszę o pomoc!
a więc tak od dołu na przekładni kierowniczej jest tabliczka, bo w mk3 występowały 2 rodzaje przekładni.
z wymianą jest trochę zabawy, bo trzeba opuścić sanki, bo inaczej przekładnia nie wyjdzie.
Zalej płyn, odpal auto i patrz z kanału gdzie wycieka.
z wymianą jest trochę zabawy, bo trzeba opuścić sanki, bo inaczej przekładnia nie wyjdzie.
Zalej płyn, odpal auto i patrz z kanału gdzie wycieka.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości