Rdza od strony miejsca na podnośnik ( łącznik podłużnicy )

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Rdza od strony miejsca na podnośnik ( łącznik podłużnicy )

Post autor: JJacek » wt lis 20, 2012 18:13

Witam,
czy ktoś już miał podobny problem w mk2 czyli rdzę w okolicy miejsca w którym podkładamy łapę podnośnika / żaby w mk2:
Obrazek
Znalazłem taki temat na clubgti http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... oints-Ouch i tam przeczytałem, że ten element można kupić osobno (tzn jacking panel, w ETKA -> łącznik podłużnicy), wygląda on tak:
Obrazek
Poniżej zaznaczone na schemacie w ETKA, dla mk2 nr 12 i 13:
Obrazek
lub identyczna część z Polo 6k (Polo mk3 sedan) / Cordoba 6k:
Obrazek
Padła też propozycja wykorzystania podobnej cześci z Golfa mk3:
Obrazek
lub po przycięciu z Polo 9N:
Obrazek
Cenowo wygląda to następująco (ceny z http://sklep.gajos.com.pl/sklep/):
golf mk2 - cześć lewa, 344zł 191803097F; część prawa, 189zł 191803098F
polo 6k - cześć lewa, 241zł 6k0803097 ; część prawa, 241zł 6k0803098
golf mk3 - cześć lewa, 244zł 1H0803097; część prawa, 244zł 1H0803098
polo 9n - cześć lewa, 180zł 6Q0804177A; część prawa, 180 zł 6Q0804178A
Czy ktoś kiedyś wykonywał tą operację? Czy są jakieś za i przeciw zastosowania elementów z Golfa mk3, Polo 6k lub Polo 9N?
W przypadku Polo 9N można później zastosować element gumowy z Audi TT na to miejsce na podnośnik. No i cena jest o 160 zł niższa, tylko ktoś to musi dobrze dopasować.
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2013 15:17 przez JJacek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Rdza od strony miejsca na podnośnik ( łącznik podłużnicy )

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2012 00:28

Nie szukaj orginalnych elementów wyczyść do czysta wyjmij korek blacharz zaspawa jak należy a podnośnik podkładaj pod wahacz. Tak wszyscy mają ten problem wcześniej czy później w mk2 i 3


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 7 gości