zmiana tarcz went--> lite
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zmiana tarcz went--> lite
Witam obecnie mam tarcze 256mm wentylowane i nie hamuje to zbyt rewelacyjnie, powiedzcie czy na 280mm litych byłoby lepiej, czy raczej nie warto
http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165
zmiana tarcz went--> lite
papaj, większe heble większa skuteczność hamowania choć nie zawsze , liczy się również jakość tarczy i klocka .Jeśli założysz 280mm ale jakieś chinole to wątpię czy będzie to lepiej hamować , pozatym tarcza wentylowana powinna się mniej grzać przy częstym hamowaniu , co też ma wpływ na skuteczność . Tak więc jeśli zmieniać to na jakiś dobry firmowy zestaw
zmiana tarcz went--> lite
ja mam u siebie zamienione właśnie z 256mm na 280mm w mk4 i tarcze mam wentylowane ale nie nawiercane ani nacinane i hamuje bardzo dobrze zaciski mam FS III tarcze i klocki ATE i w porównaniu do 256mm jest znaczna różnica w hamowaniu w 280mm jest znacznie większy klocek hamulcowy także większa jest powierzchnia tarcia klocka o tarczę.
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
zmiana tarcz went--> lite
to wiem tylko te 256 sa wentylowane a te 280 nie stąd moje wachania
http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165
zmiana tarcz went--> lite
Rozmawianie o skuteczności działania hamulców w zależności od ich wielkości nie ma sensu - każde hamulce mają zapas w stosunku do maksymalnej przyczepności opony do asfaltu (zwłaszcza jak ktoś naciąga 165 nankang) więc w hamulcach chodzi głównie o to żeby przy agresywnej jeździe się nie przegrzewały
zmiana tarcz went--> lite
ja mam letnie opony 225 i tarcze 280mm także opona ma dobrą przyczepnośćShmatan pisze: każde hamulce mają zapas w stosunku do maksymalnej przyczepności opony do asfaltu
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
zmiana tarcz went--> lite
michoswwy, gwarantuje Ci że nawet na idealnej nawierzchnii przy pełnym depnięciu jesteś w stanie zmusić abs do działania - jeżeli nie, to szukałbym problemu w układzie
zmiana tarcz went--> lite
zgadam się z tobą Shmatan bez dyskusji oczywiście że tak jest przy depnięciu abs się włącza na każdych dobrych hamulcach koło może się zablokować jak by abs nie było
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr paź 31, 2012 15:02
zmiana tarcz went--> lite
Bezsensowna byłaby zmiana tarcz wentylowanych na lite. Tak jak wojtas lepiej kup porządny zestaw w tym rozmiarze w jakim masz obecnie i będziesz zadowolony
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
zmiana tarcz went--> lite
ja też mam 256 i powiem tak... na stalowych wąskich oponach jest dobrze ale mogło by być jeszcze lepiej..papaj pisze:Witam obecnie mam tarcze 256mm wentylowane i nie hamuje to zbyt rewelacyjnie,
na letnich szerokich boję się, że mi ktoś w kufer wiedzie przy mocniejszym wdepnięciu hebla...
może trzeba kupić porządniejsze tarcze i klocki ? tak jak kolega wyżej napisał ..
zmiana tarcz went--> lite
można jeszcze pierw zmienić płyn hamulcowy i odpowietrzyć wszystko i zobaczyć czy będzie dalej tak samo czy może będzie jakaś poprawa być może płyn stracił już swoje właściwości kiedyś słyszałem niewiem czy to do końca prawda że jak w płynie jest ok 2%wody to już hamulce tracą na skuteczności a taki płyn też ma swoją ważność czas w którym utrzymuje swoje właściwości koszta nieduże a warto spróbować.
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
zmiana tarcz went--> lite
to prawdza co słyszałeś.
płyn nowy co dwa lata wymieniam tarcze i klocki maja ok 5 tyś, czasem myślę ze coś z serwem nie tak, w sumie auto z roku 1991
płyn nowy co dwa lata wymieniam tarcze i klocki maja ok 5 tyś, czasem myślę ze coś z serwem nie tak, w sumie auto z roku 1991
http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165
zmiana tarcz went--> lite
serwo sprawdź tzn podpompuj pedałem i wciśnij pedał hamulca i odpal samochód i pedał powinien siąść lekko jeśli tak się nie dzieje to może być wina serwa,przewodów cisnieniowych
Mój Mk4 =====> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=472504
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości