Stracił heble, pedał w podłodze...

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: Michał_1977 » śr paź 24, 2012 07:01

LukiSzczecin pisze:jak przyśpieszacz jest podłączony to obroty mocno świrują i nie idzie ustawić zapłonu jakoś rozsądnie.
Jak miałeś podłączony przyśpieszacz do podciśnienia z pompy vacum,to wcale dziwne.
LukiSzczecin pisze:bębny wyglądają ok
Z zewnątrz nie muszą wyglądać ładnie,pytanie co jest od środka,jak wysokie progi?
Źle Ci nie życzę,ale żeby nie było,że "zamienił stryjek,siekierkę na kijek"...
Tutaj masz wszystko http://moto.allegro.pl/bebny-szczeki-vw ... 02409.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Same bębny kupisz po 50zł/szt,szczęki 40zł/kpl,cylinderki 15zł/szt. Razem-170zeta :bajer:
I zapamiętaj jedno-silnik może kichać,prychać,ale heble mają być żyleta ZAWSZE,bo od nich zależy Twoje i nie tylko Twoje bezpieczeństwo.
Ja w życiu nie założyłbym starych szrotów do swojego auta.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
LukiSzczecin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
Lokalizacja: Szczecin

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: LukiSzczecin » pt paź 26, 2012 23:32

A powiedzcie mi koledzy jak ma się sprawa z przewodami hamulcowymi sztywnymi na tył? Bo czuję, że przy próbie odkręcenia starych od bębna w celu zmiany całych bębnów z bebechami ukruszą mi się stare przewody, skorodowane są po całej długości. Czytałem gdzieś że jest problem z długością bo do samego MK2 podobno były bodajże 3 długości tych przewodów i najlepiej zabrać swoje do sklepu na wzór. Wujas coś z kolei wspominał, że przy pompie mogę mieć jakiś trójnik i od niego po prostu odkręcić przewody z drugiej strony przy bębnach nawet jak ukręcę i wtedy z tym do sklepu, ale że może być tak że z pompy wszystkie przewody idą osobno i trzeba wtedy wykręcać je z osobna jak to z tym jest? Prosiłbym o jakieś pewne info od kogoś kto miał już z tym do czynienia i podpowiedziałby jak się za to najlepiej zabrać...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: Paweł Marek » sob paź 27, 2012 09:12

LukiSzczecin, chodzi o korektor siły hamowanie który w większości golfów jest przy belce tylnego zawieszenia tuż przy jej lewym końcu. Na razie pytasz o przewody od bębna do przewodu elestycznego. Nie ma z tym najmniejszego problemu dobiorą ci miedziane lub miedziano niklowe przewody po katalogu lub na wymiar, nie musisz przecież iść z przewodem do sklepu, przyłóż miarkę krawiecką czy sznurek i zmierz długość. Przerzyj sobie wszystkie przewody może warto wymienić komplet. Za komplet przewodów sztywnych i elestycznych od pompy do tylnych kół dasz może niecałe 2 stówki i masz z tym spokój do końca życia auta bo miedziane już nie skorodują.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LukiSzczecin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
Lokalizacja: Szczecin

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: LukiSzczecin » sob paź 27, 2012 12:53

Paweł Marek, dzięki za odpowiedź. Póki co muszę zmienić przewody sztywne idące na tył, wszystkie pozostałe są jeszcze w przyzwoitym stanie, aczkolwiek nie wykluczone że w niedalekiej przyszłości wymienię je wszystkie i będę spał spokojnie w końcu to kwestia bezpieczeństwa. Podlecę na kanał i zrobię jak mówiłeś, przemierzę je sobie.

Czy jeszcze jakieś problemy poza ukręceniem starych przewodów mogę mieć przy wymianie bębnów ?



Awatar użytkownika
metlex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 18:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: metlex » ndz paź 28, 2012 00:04

problem z odpowietrznikami (ale jak pisałeś wymieniasz cylinderki na inne to nie powinno być problemu :) )
problem możesz mieć jeszcze trochę ze sprężynkami , które są w środku bębna , ale to już kwestia siły i twoich umiejętności manualnych ;)
czasami jeszcze bęben nie schodzi... warto opukać go młotkiem w takim razie , lub haczy o szczęki (za mocno podciągnięty ręczny) wtedy warto delikatnie rozregulować ręczny i powinno być dobrze :)



Awatar użytkownika
LukiSzczecin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: LukiSzczecin » czw lis 01, 2012 00:08

Na tą chwilę największy problem mam z kupnem przewodów hamulcowych :chytry: Przemierzyłem swoje, na lewą stronę od pompy do belki ma ok. 2,5m przy belce tylnej jest gumowy taki łącznik i od łącznika przy belce 60cm kawałek przewodu bezpośrednio już do bębna. Na stonę prawą wygląda to tak samo, z tym że prawy jest dłuższy bo ma 3,5m idzie do belki, przy belce taki gumowy łącznik i od łącznika do koła przewód 60cm. Dzwoniłem do inter cars o ile przewody stalowe 2,5m oraz 3,5m mają o tyle o takim gumowym łączniku i przewodach od tegoż łącznika (przy belce) tych 60cm. Nie wiem gdzie tego jeszcze można szukać...



Awatar użytkownika
sobota1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob lut 06, 2010 15:02
Lokalizacja: szczecin

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: sobota1 » czw lis 01, 2012 00:22

po co szukasz przeciez dorobic mozesz i w dodatku wiesz kto to robi :),stalowe sa nic nie warte sam powiedziales ze twoje sa juz spuchniete wiec po co chcesz montowac kolejne stalowe... ???


Obrazek
viewtopic.php?f=88&t=316791" onclick="window.open(this.href);return false; moj strażak variat:)
http://vag-grupa.pl/viewtopic.php?t=37" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: Michał_1977 » czw lis 01, 2012 08:30

Przewody hamulcowe można kupić niemal w każdym sklepie motoryzacyjnym w odstępach długości co 5-10cm (...60cm,65cm...).Gdy mie możesz kupić bardzo długich np.350cm,to kupujesz mosiężna złącze do przewodów i po krzyku :bigok:
http://moto.allegro.pl/lacznik-do-przew ... 97327.html" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
LukiSzczecin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
Lokalizacja: Szczecin

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: LukiSzczecin » śr lis 07, 2012 23:18

sobota1 pisze:po co szukasz przeciez dorobic mozesz i w dodatku wiesz kto to robi ,stalowe sa nic nie warte sam powiedziales ze twoje sa juz spuchniete wiec po co chcesz montowac kolejne stalowe... ???
Adam, raz że Darek czasu nie miał z tego co mówił Paulinie, dwa przegląd miałem a hebla brak, a trzy nadal nie wiem ile miało to kosztować, mnie ori miedziaki włącznie z łącznikami gumowymi itd itd wyniosły 180, jak dorabiane miałyby kosztować 150 to średni sens zabawy w to, tym bardziej że oryginalne to oryginalne.
Michał_1977 pisze:Przewody hamulcowe można kupić niemal w każdym sklepie motoryzacyjnym w odstępach długości co 5-10cm (...60cm,65cm...).Gdy mie możesz kupić bardzo długich np.350cm,to kupujesz mosiężna złącze do przewodów i po krzyku http://moto.allegro.pl/lacznik-do-przew" onclick="window.open(this.href);return false; ... 97327.html
Owszem ale wszędzie chcieli znać dokładną długość przewodów. Ostatecznie kupiłem 2,5m na lewą i 3,5 na prawą stronę, 2x elastyczne łączniki na belkę, oraz 2x przewód 60cm od łącznika z belki do bębna.

Generalnie temat do zamknięcia, hamulce zrobione, i powiem tak... brzytwa :) Okazało się że w prawym bębnie spadł samo regulator, a same szczęki jak i bębny miały już spore rysy i tym podobne zarysowania, w lewym natomiast bębnie, poszedł cylinderek i płyn uciekał do wnętrza bębna także po wymianie bębnów i kompletnych przewodów okazało się że pompa jest zdrowa, a hamulce brzytwa. :bigok: Dziękuje Artur za całą pomoc, jakoś sie zrewanżuje :pub:



Awatar użytkownika
Maniek20080
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 123
Rejestracja: czw lip 26, 2012 09:55
Lokalizacja: ZS/ZKA

Re: Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: Maniek20080 » śr lis 07, 2012 23:48

LukiSzczecin pisze:Dziękuje Artur za całą pomoc, jakoś sie zrewanżuje :pub:
Nie ma problemu :bigok: najważniejsze że już wszystko jest tak jak być powinno :pub:



Awatar użytkownika
LukiSzczecin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
Lokalizacja: Szczecin

Stracił heble, pedał w podłodze...

Post autor: LukiSzczecin » czw lis 08, 2012 00:49

Maniek20080 pisze:Nie ma problemu najważniejsze że już wszystko jest tak jak być powinno
Wiadomo, sam sie całkiem inaczej czuje, wiedząc że hebel to hebel, i że faktycznie moge na niego liczyć w razie potrzeby :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości