Witam, mam problem ponieważ zgubiłem kluczyki, była złamana blokada kierownicy żeby jakoś zjechać z parkingu sklepowego do domu. Niestety okazało się że kolumna kierownicza była zwichrowana i nie wystarczyło wstawienie nowej stacyjki ale trzeba było wymienić również kolumnę kierowniczą. Wygląda to tak, że przy obrocie kierownicą w lewo w pewnym momencie jest zdecydowanie większy opór - przy kręceniu w prawo przez cały zakres kręci się z równą siłą. Natomiast na prostych kołach lekki skręt w lewo lub prawo = dziwne pyknięcie, i przy mocniejszym skrecie w prawo znów pykanie.
Teraz takie pytanie, ponieważ kolumna którą znajomy wstawił, była z auta - a dokładniej wyciętego przodu który stał jakiś czas pod chmurką kierownicą do góry - czy możliwe że kolumne ruda wzięła i przez to takie zachowanie? Bo jeśli tak to posiadam drugą sprawną kolumnę tylko muszę wiedzieć czy zmiana jej coś pomoże... Z góry dzięki za odp
Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- LukiSzczecin
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
- Lokalizacja: Szczecin
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...
Skoro po zmianie na inną się pogorszyło, to musi pomóc.LukiSzczecin pisze:muszę wiedzieć czy zmiana jej coś pomoże
- LukiSzczecin
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
- Lokalizacja: Szczecin
Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...
Właśnie nie mam pojęcia stąd pytanie czy winna jest kolumna sama w sobie, czy może coś innego przenoszącego juz sam ruch kiery na koła bo nie chciałbym na darmo się dłubać i przekładaćstonefree pisze:Skoro po zmianie na inną się pogorszyło, to musi pomóc.
Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...
sprawdź, czy krzyżaki są dobrze dokręcone, jeśli nie, to będzie luz na wielowypuście i będzie pykać
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości