Wyrwane koło
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyrwane koło
Pare dni temu miałem lekkiego pecha wpadłem w poślizg i uderzyłem bokiem o krawężnik jak widać na zdjęciach koło całkowicie brutalnie wyrwane. Co o tym myślicie będzie warto to naprawiać ? Jaki koszt można szacować żeby auto stanęło na kole i odjechało o własnych siłach? Nie jestem mechanikiem nie mam pojęcia o autach więc sorry za niby banalne pytania.
Jest to Golf 3 1.9TDI AFN
Jest to Golf 3 1.9TDI AFN
Wyrwane koło
RpX Ty to raczej nie uderzyłeś a przypier...łeś w krawęźnik
A co do uszkodzeń to ze zdjęć - na pewno do wymiany:
- koło / felga
- McPerson
- wahacz
- przewód hamulcowy
- sworzeń wahacza
- przegub
- końcówka drążka kierowniczego
Dwa pierwsze elementy kupisz w używce (no może nawet i przewód hamulcowy), a resztę brałbym nową.
Musiałbyś sobie posprawdzać ceny np. na Allegro, chyba, że masz gdzieś w okolicy jakiś szrot to możesz podjechać i kupić od ręki większość elementów.
Oprócz powyższych części mogły ulec zniszczeniu:
- zwrotnica - nie widać dokładnie
- maglownica / drążek kierowniczy
- półoś / skrzynia
I o ile zwrotnicę możesz sprawdzić sam to reszty tak na oko nie sprawdzisz.
Myślę, że przy wariancie optymistycznym powinieneś się zamknąć w koszcie naprawy ok. 300-400zł + koszt koła (cena gratów i własna robocizna).
A co do uszkodzeń to ze zdjęć - na pewno do wymiany:
- koło / felga
- McPerson
- wahacz
- przewód hamulcowy
- sworzeń wahacza
- przegub
- końcówka drążka kierowniczego
Dwa pierwsze elementy kupisz w używce (no może nawet i przewód hamulcowy), a resztę brałbym nową.
Musiałbyś sobie posprawdzać ceny np. na Allegro, chyba, że masz gdzieś w okolicy jakiś szrot to możesz podjechać i kupić od ręki większość elementów.
Oprócz powyższych części mogły ulec zniszczeniu:
- zwrotnica - nie widać dokładnie
- maglownica / drążek kierowniczy
- półoś / skrzynia
I o ile zwrotnicę możesz sprawdzić sam to reszty tak na oko nie sprawdzisz.