Witam!
Samochód wjechał na krawężnik przednim prawym kołem i tylnym. Zostało wszystko naprawione - pospawana felga (powietrze nie schodziło), zmieniona tylna belka (była skrzywiona o 1cm), wahacz (skrzywiony), półoś z przegubami (przegub zewnętrzny się rozleciał a półoś skrzywiona), drążek kierowniczy (lekko skrzywiony).
Stabilizator został stary i zapewne jest do wymiany bo jak skręcam na maxa w prawo to fela trze o stabilizator.
Po wymianie uszkodzonych części przetestowałem samochód i powyżej 40km/h coś drga i lekko się tłucze, tak jakby w przednim prawym kole (czyli to co ucierpiało najbardziej). Zmieniłem wszystkie koła na inne i jest to samo, więc to nie wina felg czy opon.Co może być przyczyną? Dodam, że przegub zewnętrzny jest założony używany, a ten przy skrzyni został "powypadkowy". Skrzynia biegów automat. Ja stawiam, że przeguby do wymiany.
Na necie wyczytałem, że tarcza hamulcowa może to powodować. Proszę o pomoc.
Po wjechaniu na krawężnik i naprawie coś drga...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Po wjechaniu na krawężnik i naprawie coś drga...
Ja miałem podobnego dzwona z krawężnikiem...Xabingo pisze: przegub zewnętrzny jest założony używany, a ten przy skrzyni został "powypadkowy".
Było to samiutko-wymiana niemal wszystkiego i jazda.Coś stukało i zgrzytało (chrupało).Wymiana przegubów pomogła,oczywiście wewnętrzny był rozwalony.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Po wjechaniu na krawężnik i naprawie coś drga...
No i u kolegi może tkwić w tym właśnie problem.Michał_1977 pisze:Wymiana przegubów pomogła,oczywiście wewnętrzny był rozwalony.
Re: Po wjechaniu na krawężnik i naprawie coś drga...
No to koledzy sytuacja wygląda tak: Przegub wewnętrzny wymieniony na inny (używany), a zewnętrzny nowiutki. Skręciłem wszystko tak jak trzeba, podkładki sprężynujące wygięte w stronę przegubu. Dalej coś stuka.
Dzisiaj wymieniłem łożysko koła i sworzeń wahacza bo miał luzy. Nadal jest to samo.
Gdy chwycę półoś przy przegubie wewnętrznym i ruszam nią góra-dół to jest wyczuwalny luz. Może to jest przyczyną, czy tak ma być?
Dzisiaj wymieniłem łożysko koła i sworzeń wahacza bo miał luzy. Nadal jest to samo.
Gdy chwycę półoś przy przegubie wewnętrznym i ruszam nią góra-dół to jest wyczuwalny luz. Może to jest przyczyną, czy tak ma być?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości