SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
w sharanie taty wystapił niedawno problem z hamulcami, trzęsie podczas hamowania
czyli tak jakby hamuje słabiej i wolniej pulsacyjnie ale pedał hamulca nie odskakuje jak to ma miejsce w przypadku działania abs, pedał hamulca jest stabilny podczas hamowania, tarcze były przetoczone, była poprawa na krótki okres ale podobno prawa tarcza znów się psuje jeśliby wierzyć mechanikowi,
jakieś pomysły?
czyli tak jakby hamuje słabiej i wolniej pulsacyjnie ale pedał hamulca nie odskakuje jak to ma miejsce w przypadku działania abs, pedał hamulca jest stabilny podczas hamowania, tarcze były przetoczone, była poprawa na krótki okres ale podobno prawa tarcza znów się psuje jeśliby wierzyć mechanikowi,
jakieś pomysły?
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
przednie powichrowane , spec mówi ze do przetoczenia, ale byly przetaczane a problem znow wystapił ,
mówił że teraz zrobi coś w tarczach że już nie bedzie wichrowac ale nie chciał powiedzieć co za bardzo , ciekawa sprawa,
a tarcze firmy ATE
mówił że teraz zrobi coś w tarczach że już nie bedzie wichrowac ale nie chciał powiedzieć co za bardzo , ciekawa sprawa,
a tarcze firmy ATE
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
Miałem to samo w mk4 i co sie dowiedziałem z dobrego zródła
tarcze som dobre i do tzw do dupy inaczej za dobre trzeba dać około 200 Zł za sztukę
bo te tańsze przy ostrym chamowaniu dostaną wody i się krzywią
tarcze som dobre i do tzw do dupy inaczej za dobre trzeba dać około 200 Zł za sztukę
bo te tańsze przy ostrym chamowaniu dostaną wody i się krzywią
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
Tarcz się nie toczy a wymienia. Maksymalne zużycie na tarczy wentylowanej to zazwyczaj 2 mm. A minimalna grubość dla tarczy 20 mm to 18 mm grubości.
Łukasz86, popracuj nad językiem bo ciężko się to czyta.
Łukasz86, popracuj nad językiem bo ciężko się to czyta.
sąŁukasz86 pisze:som
HamowaniuŁukasz86 pisze:chamowaniu
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
jhosef nie było czasu
Tak to jest jak oddech szefa czuć na plecach
Tak to jest jak oddech szefa czuć na plecach
Re: SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
kup markowecoleman pisze:
jakieś pomysły?
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
Jeśli trzęsło przed przetaczaniem to najprawdopodobniej tarcze są już zużyte, jeśli po przetaczaniu to zostało to źle zrobione.
- to jeszcze zależy od rocznika i wersji sharana. Ostatnio wymieniałem w 04r 1,9tdi 130KM i za 200 to były te tańsze tarcze dobre około 300pln.inaczej za dobre trzeba dać około 200 Zł za sztukę
Przecież jeśli mieścisz się w minimalnym wymiarze tarcz to dlaczego by nie, usuwasz praktycznie tylko ranty i nierówności. Inną sprawą jest, że nierówność od 0,5 mm powoduje że tarcza kwalifikuje się do wymiany.Tarcz się nie toczy a wymienia.
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
tarcze firmowe ATE, a znów sie pokrzywiły może to wina gdzieś w zawieszeniu w jakichś elementach? półosie itd? ogólnie nic nie stuka i nie puka , ale już sam nie wiem
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
coleman, znajdź mechanika, który zmierzy Ci bicie piasty co by ją wyeliminować.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
ile jest przejechane na tych tarczach?
jak masz w domu suwmiarkę to zmierz ich grubość, jest tak jak jhosef już pisał że wentylowane najczęściej mogą mieć minimum 18 mm, ale jak jest coś ciężkiego wożone autem to mogą się już wcześniej wichrować.
Bicie myślę, że będziesz mógł sam sprawdzić. Postaw coś stabilnego ( może być choćby drewniany kołek czy cegły choć zalecany statyw ) połóż na tym wysuniętą na 10 mm suwmiarkę tak żeby dotykała piasty i okręć. Nie powinna się ruszyć. Chyba że masz dojście do czujnika zegarowego ( pewnie tokarza u którego były tarcze toczone ma ) ze statywem. Procedura podobna, bicie nie powinno być większe niż dwie setki 0,02 mm. Choć jak już na kierownicy czuć że trzęsie to jest większe i pewnie jak listewkę przystawisz to w jednym miejscu będzie przycierać a w drugim nie.
jak masz w domu suwmiarkę to zmierz ich grubość, jest tak jak jhosef już pisał że wentylowane najczęściej mogą mieć minimum 18 mm, ale jak jest coś ciężkiego wożone autem to mogą się już wcześniej wichrować.
Bicie myślę, że będziesz mógł sam sprawdzić. Postaw coś stabilnego ( może być choćby drewniany kołek czy cegły choć zalecany statyw ) połóż na tym wysuniętą na 10 mm suwmiarkę tak żeby dotykała piasty i okręć. Nie powinna się ruszyć. Chyba że masz dojście do czujnika zegarowego ( pewnie tokarza u którego były tarcze toczone ma ) ze statywem. Procedura podobna, bicie nie powinno być większe niż dwie setki 0,02 mm. Choć jak już na kierownicy czuć że trzęsie to jest większe i pewnie jak listewkę przystawisz to w jednym miejscu będzie przycierać a w drugim nie.
SHARAN trzęsie autem podczas hamowania
dawno mnie tu nie było. nakładali mi coś na tarcze i mierzyli i w ten sposob doszli że to zwichrowane tarcze więc zostaje kupić chyba nowe.
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości