Gwint a seryjne odboje tył
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gwint a seryjne odboje tył
Witam.
Założyłem do golfa zawieszenie gwintowane mts technix, felgi mam rozmiaru 16 na balonie 55, gwint na tyle opuszczony prawie na maxa (został jakies 1 - 1,5 cm gwintu)
A pupa nie schodzi juz nizej... Czy to możliwe że zatrzymała się na odbojach ?
Zaznaczam że koła się nie chowaja pod nadkola, jest prześwit na 2 palce... Wcześniej na kicie ciężko było jeden wsadzić teraz na gwincie jest wyżej niż na kicie
Założyłem do golfa zawieszenie gwintowane mts technix, felgi mam rozmiaru 16 na balonie 55, gwint na tyle opuszczony prawie na maxa (został jakies 1 - 1,5 cm gwintu)
A pupa nie schodzi juz nizej... Czy to możliwe że zatrzymała się na odbojach ?
Zaznaczam że koła się nie chowaja pod nadkola, jest prześwit na 2 palce... Wcześniej na kicie ciężko było jeden wsadzić teraz na gwincie jest wyżej niż na kicie
- RobstonKoro
- Forum Master
- Posty: 1083
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 20:19
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Gwint a seryjne odboje tył
chłopaki skracają odboje żeby niżej siadł:D
Czerwono-czarna strzała
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
- sidewind76
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
- Lokalizacja: Świat :)
Gwint a seryjne odboje tył
możesz obciąć odbój i sprawdź czy dobrze poskładane to jest czy odpowiednio leżą łoża gwintu te z regulacją
Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów...
Gwint a seryjne odboje tył
Zdecydowanie siedzisz na odbojach i wygiętych tulejach. Zacznij od przycięcia seryjnych odbojów o 1-2 bałwanki (najlepiej wyciąć ze środka) i poluzowania tuleji belki (dokręcasz po postawieniu samochodu na kołakudej pisze:aznaczam że koła się nie chowaja pod nadkola, jest prześwit na 2 palce
Re: Gwint a seryjne odboje tył
No tak ale jeżeli przytne odboje, to czy amortyzator nie będzie odsłonięty (narażony na wżery)?
O której tulei mówisz? Ta z gwintem?
O której tulei mówisz? Ta z gwintem?
Gwint a seryjne odboje tył
Nie latwiej kupic krótszy odbój ? :O takie szycie to tylko półśrodek, odboje są projektowane specjalnie do amortyzatora zeby chronic płytki zaworowe przed uderzeniem w dno komory, jesli uzywasz standardowej dlugosci amortyzatorow to nie wróże im dlugiego zywota
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Gwint a seryjne odboje tył
szpieg, uno, używam krótszych amorów z zestawu gwintowanego zawieszenia fk ak street, duo, krótsze odboje są zwykle w 100% gumowe, przez co przy dobiciu samochód cholernie obrywa.
Takie szycie to jedyna opcja żeby dobrać sobie taką twardość i długość odbojów jak się chceszpieg pisze:takie szycie to tylko półśrodek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości