Gwint a seryjne odboje tył

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kudej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr mar 24, 2010 23:29
Lokalizacja: Goleniów

Gwint a seryjne odboje tył

Post autor: kudej » wt sie 07, 2012 12:34

Witam.
Założyłem do golfa zawieszenie gwintowane mts technix, felgi mam rozmiaru 16 na balonie 55, gwint na tyle opuszczony prawie na maxa (został jakies 1 - 1,5 cm gwintu)
A pupa nie schodzi juz nizej... Czy to możliwe że zatrzymała się na odbojach ?

Zaznaczam że koła się nie chowaja pod nadkola, jest prześwit na 2 palce... Wcześniej na kicie ciężko było jeden wsadzić teraz na gwincie jest wyżej niż na kicie :)



Awatar użytkownika
RobstonKoro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1083
Rejestracja: czw lis 12, 2009 20:19
Lokalizacja: Koronowo
Kontakt:

Gwint a seryjne odboje tył

Post autor: RobstonKoro » wt sie 07, 2012 15:12

chłopaki skracają odboje żeby niżej siadł:D


Czerwono-czarna strzała
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie

Awatar użytkownika
sidewind76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
Lokalizacja: Świat :)

Gwint a seryjne odboje tył

Post autor: sidewind76 » wt sie 07, 2012 22:05

możesz obciąć odbój i sprawdź czy dobrze poskładane to jest czy odpowiednio leżą łoża gwintu te z regulacją


Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów... :)

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Gwint a seryjne odboje tył

Post autor: Shmatan » śr sie 08, 2012 10:37

kudej pisze:aznaczam że koła się nie chowaja pod nadkola, jest prześwit na 2 palce
Zdecydowanie siedzisz na odbojach i wygiętych tulejach. Zacznij od przycięcia seryjnych odbojów o 1-2 bałwanki (najlepiej wyciąć ze środka) i poluzowania tuleji belki (dokręcasz po postawieniu samochodu na koła



kudej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr mar 24, 2010 23:29
Lokalizacja: Goleniów

Re: Gwint a seryjne odboje tył

Post autor: kudej » śr sie 08, 2012 16:14

No tak ale jeżeli przytne odboje, to czy amortyzator nie będzie odsłonięty (narażony na wżery)?
O której tulei mówisz? Ta z gwintem?



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Gwint a seryjne odboje tył

Post autor: Shmatan » śr sie 08, 2012 22:45

kudej, mówię u tulei która łączy belkę i budę. Odboje podcinasz i sie schodzą - o tak:
Obrazek



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Gwint a seryjne odboje tył

Post autor: szpieg » czw sie 09, 2012 16:15

Nie latwiej kupic krótszy odbój ? :O takie szycie to tylko półśrodek, odboje są projektowane specjalnie do amortyzatora zeby chronic płytki zaworowe przed uderzeniem w dno komory, jesli uzywasz standardowej dlugosci amortyzatorow to nie wróże im dlugiego zywota


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Gwint a seryjne odboje tył

Post autor: Shmatan » pt sie 10, 2012 20:59

szpieg, uno, używam krótszych amorów z zestawu gwintowanego zawieszenia fk ak street, duo, krótsze odboje są zwykle w 100% gumowe, przez co przy dobiciu samochód cholernie obrywa.
szpieg pisze:takie szycie to tylko półśrodek
Takie szycie to jedyna opcja żeby dobrać sobie taką twardość i długość odbojów jak się chce



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości