Witam wszystkich
Mam pytanie odnośnie przełożenia zawieszenia w mk4. Zaznaczam, że na mechanice bardzo dobrze się nie znam.
Sprawa wygląda tak mam golfika 1.6 z zawieszeniem gwintowanym i zakupiłem teraz golfa 1.8t z oryginalnym zawieszeniem i chce poprostu je zamienić w 1.8t włożyć gwint a do 1.6 to oryginalne.
Byłem u mechanika i powiedział, że zrobi to, ale będzie musiał przełożyć również piasty z przodu bo tak będzie niby łatwiej?
I tu moje pytanie czy to prawda czy z piastami będzie tak naprawde więcej roboty i czy jeśli by przełożył również piasty to co wtedy z hamulcami bo wiadomo w 1.8t są większe zaciski i tarcze,czy hamulce zostają normalnie?
czekam na odpowiedzi, dzięki
Sprężyny i amorki wymiana
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- VWaldini81
- LDZ
- Posty: 308
- Rejestracja: śr lis 24, 2010 16:20
- Lokalizacja: ŁDZ
Sprężyny i amorki wymiana
Niby łatwiej przełożyć amorka z piastą, ale 1,6 jak się nie mylę ma zintegrowane jarzmo z piastą a 1,8t ma oddzielnie jarzmo i hamulce nie podejdą. Niech wyjmie piastę z amorkiem na falbanek i niech rozczepi te dwa elementy tak powinno być łatwiej.
Sprężyny i amorki wymiana
zbkGTI, przekładka samych kolumn jest dużo prostsza to są 2 śruby + 1 ze stabilizatora zmień lepiej mechanika
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości