Zakupiłem sobie gwint MTS-TECHNIK
Mam teraz pytanie o gwint na przód.
Gwint przyszedł złożony, na górze talerzyk (1) skręcony śrubą (2) i na górze śruba z kontrą (3).
I tu moje pytanie: Czy teraz na talerzyk (1) ma iść łożysko amorka (4) (tą sama stroną w dół co na zdjeciu?), potem guma (5) i śruba (2)?
Potem oczywiscie montaż amortyzatora w kielichu, kolejna blaszka i śruba z kontrą(3)?
Czy dokładnie tak to ma wyglądać?
Czy powinienem użyć jeszcze czegoś prócz łożyska, gumy oraz górnej okrągłej blaszki (do kielicha) ze starego amorka?
Załączam obrazki:
Mts technik montaż
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
Mts technik montaż
kolejność prawidlowa to 1 4 5 2 3.
3 oczywiście idzie od góry od strony maski, a 2 do dokręcenia poduszki
3 oczywiście idzie od góry od strony maski, a 2 do dokręcenia poduszki
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
- ziomalzx
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr cze 27, 2012 21:55
- Lokalizacja: Frankfurt Oder DE\Rzepin PL
- Auto: Touran
- Silnik: BMN
Mts technik montaż
kolego a tył jak złożyłeś ? bo ja nie czaje tych talerzyków...
było BMW e36 1.8pb 115ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości