zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni
Witam kupiłem golfa II z zawieszenie gwintowanym fk na wkładach koni z niebieskimi sprężynami(tak powiedział sprzedający). Mam pytanie bo nie robiłem nigdy tego, ani nie miałem stycznoźci z gwintem. Jak reguluje się wysokość i czy można w jakiś sposób regulować twardość? Z góry dziękuje za odpowiedź
-
- Mały gagatek
- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 06, 2012 01:21
- Lokalizacja: Olesno, woj. Opolskie
zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni
specialistą nie jestem i mogę się mylić
ale w gwincie jest tak iż im niżej tym twardziej
jak będzie wysoko to będzie miękko
co do zmiany wysokości to na pewno musisz podnieść auto żeby nie było nacisku na koło i zobacz na amora tam powinny być dwie śruby zakontrowane, odkręć je i możesz regulować
pozdro
ale w gwincie jest tak iż im niżej tym twardziej
jak będzie wysoko to będzie miękko
co do zmiany wysokości to na pewno musisz podnieść auto żeby nie było nacisku na koło i zobacz na amora tam powinny być dwie śruby zakontrowane, odkręć je i możesz regulować
pozdro
zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni
tak jak powiedzial kolega wyzej, im nizej tym twardziej i odwrotnie, wysokosc reguluje sie poprzez krecenie nakretka pod sprezyna- sa 2 jedna do regulacji druga do zakontrowania
zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni
Warto poświęcić też trochę czasu na zakonserwowanie gwintu i nakrętek, aby potem nie było problemu.
VW
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni
Podobno w gwincie wysokość nie ma wpływu na twardość a z drugiej strony jak na to popatrzeć to czym wyżej, tym sprężyna jest mocniej ściśnięta (i teoretycznie wydaje się że powinno być sztywniej)RobertmkII pisze:tak jak powiedzial kolega wyzej, im nizej tym twardziej i odwrotnie, wysokosc reguluje sie poprzez krecenie nakretka pod sprezyna- sa 2 jedna do regulacji druga do zakontrowania
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
Re: zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni
myśląc tym tokiem to co jak samochód obniżasz to sprężyna jest rozciągnieta ??? a im wyżej ściśnięta ??? czyli co samochód zmienia swoją masę jak jest wyżej twardość zmienia się na amortyzatorach o ile takie posiadają regulacjekamilsdz pisze:Podobno w gwincie wysokość nie ma wpływu na twardość a z drugiej strony jak na to popatrzeć to czym wyżej, tym sprężyna jest mocniej ściśnięta (i teoretycznie wydaje się że powinno być sztywniej)RobertmkII pisze:tak jak powiedzial kolega wyzej, im nizej tym twardziej i odwrotnie, wysokosc reguluje sie poprzez krecenie nakretka pod sprezyna- sa 2 jedna do regulacji druga do zakontrowania
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni
Pewnie najwłaściwsza odpowiedz Rzeczywiście wyobraziłem sobie to i sprężyna nie zmienia stopnia sprężeniaYaro1981 pisze:myśląc tym tokiem to co jak samochód obniżasz to sprężyna jest rozciągnieta ??? a im wyżej ściśnięta ??? czyli co samochód zmienia swoją masę jak jest wyżej twardość zmienia się na amortyzatorach o ile takie posiadają regulacje
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości