zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

koles999
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 23:18
Lokalizacja: wałbrzych

zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Post autor: koles999 » pn cze 25, 2012 20:23

Witam kupiłem golfa II z zawieszenie gwintowanym fk na wkładach koni z niebieskimi sprężynami(tak powiedział sprzedający). Mam pytanie bo nie robiłem nigdy tego, ani nie miałem stycznoźci z gwintem. Jak reguluje się wysokość i czy można w jakiś sposób regulować twardość? Z góry dziękuje za odpowiedź



Alexandre
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn lut 06, 2012 01:21
Lokalizacja: Olesno, woj. Opolskie

zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Post autor: Alexandre » wt cze 26, 2012 13:15

specialistą nie jestem i mogę się mylić
ale w gwincie jest tak iż im niżej tym twardziej
jak będzie wysoko to będzie miękko
co do zmiany wysokości to na pewno musisz podnieść auto żeby nie było nacisku na koło i zobacz na amora tam powinny być dwie śruby zakontrowane, odkręć je i możesz regulować
pozdro



Awatar użytkownika
Robsonnnn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 727
Rejestracja: wt maja 17, 2011 22:16
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Post autor: Robsonnnn » wt cze 26, 2012 15:22

tak jak powiedzial kolega wyzej, im nizej tym twardziej i odwrotnie, wysokosc reguluje sie poprzez krecenie nakretka pod sprezyna- sa 2 jedna do regulacji druga do zakontrowania


Obrazek

Awatar użytkownika
rolekvr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: śr mar 28, 2012 08:40
Lokalizacja: Międzyrzecz

zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Post autor: rolekvr6 » wt cze 26, 2012 15:27

Warto poświęcić też trochę czasu na zakonserwowanie gwintu i nakrętek, aby potem nie było problemu.


VW

Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Post autor: kamilsdz » pt cze 29, 2012 11:21

RobertmkII pisze:tak jak powiedzial kolega wyzej, im nizej tym twardziej i odwrotnie, wysokosc reguluje sie poprzez krecenie nakretka pod sprezyna- sa 2 jedna do regulacji druga do zakontrowania
Podobno w gwincie wysokość nie ma wpływu na twardość :P a z drugiej strony jak na to popatrzeć to czym wyżej, tym sprężyna jest mocniej ściśnięta (i teoretycznie wydaje się że powinno być sztywniej)



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Post autor: Yaro1981 » pt cze 29, 2012 13:47

kamilsdz pisze:
RobertmkII pisze:tak jak powiedzial kolega wyzej, im nizej tym twardziej i odwrotnie, wysokosc reguluje sie poprzez krecenie nakretka pod sprezyna- sa 2 jedna do regulacji druga do zakontrowania
Podobno w gwincie wysokość nie ma wpływu na twardość :P a z drugiej strony jak na to popatrzeć to czym wyżej, tym sprężyna jest mocniej ściśnięta (i teoretycznie wydaje się że powinno być sztywniej)
myśląc tym tokiem to co jak samochód obniżasz to sprężyna jest rozciągnieta ??? a im wyżej ściśnięta ??? czyli co samochód zmienia swoją masę jak jest wyżej :helm: twardość zmienia się na amortyzatorach o ile takie posiadają regulacje


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Post autor: kamilsdz » pt cze 29, 2012 14:34

Yaro1981 pisze:myśląc tym tokiem to co jak samochód obniżasz to sprężyna jest rozciągnieta ??? a im wyżej ściśnięta ??? czyli co samochód zmienia swoją masę jak jest wyżej :helm: twardość zmienia się na amortyzatorach o ile takie posiadają regulacje
Pewnie najwłaściwsza odpowiedz :pub: Rzeczywiście wyobraziłem sobie to i sprężyna nie zmienia stopnia sprężenia :jezor:



Awatar użytkownika
Robsonnnn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 727
Rejestracja: wt maja 17, 2011 22:16
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

zawieszenie gwintowane fk na wkładach koni

Post autor: Robsonnnn » pn lip 02, 2012 00:05

a ja bede sie dalej upieral przy swoim :bajer:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości