Gwint a zbieżność??

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

qmalin21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt sty 06, 2009 22:50
Lokalizacja: Gdańsk

Gwint a zbieżność??

Post autor: qmalin21 » śr maja 09, 2012 19:52

Witam. Założylem gwint mts'a i pojechalem na zbieżność a pan na stacji diagnostycznej powiedzial mi ze mam gwint i czy mam do tego ,,nastawy'' :chytry: . Powiedział mi ze on ma tylko na orginalną wysokość te dane do ustawiania i jak mi ustawi seryjnie to mi zetnie opone bo kiedys juz tak zrobil. Ze mam do producenta o jakies dane kątów jakie trzeba ustawic. Wydaje mi sie ze to jakas bzdura ale wole zapytac nim podjade do sklepu i zrobie z siebie głąba :kac: Nie mogłem nigdzie znalesc takich informacji(na forum tez nic niema) macie jakis pomysl o co tu chodzi? Albo moze ktos posiada takie info do mk4? tylko to chyba trzeba by bylo miec calą książke bo przeciesz gwint mozna różnie ustawic.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Gwint a zbieżność??

Post autor: grg474 » śr maja 09, 2012 23:20

no ciekawa teoria - montowałem sprężyny minus 40 i nie przestawiałem - nie cięło opon, załadowałem samochód że siedział i też nie cięło - czyli co - ustawia na pustym aucie a jak masz komplet pasażerów to tnie???
Pamiętam jak kumpel podwyższał dużego fiata sprężynami od wartburga i musiał dać inne sworznie i końcówki drążkó to fakt - wtedy kąty szły inaczej ale gwint w większości przypadków jest nastawiany na obniżenie zawieszenie tak jak w przypadku załadowania auta np na maxa


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Gwint a zbieżność??

Post autor: kamilsdz » czw maja 10, 2012 18:17

mi po położeniu auta na gwincie zrobił się delikatny kąt, ale to taki którego nie widać gołym okiem, tylko laserowa kontrola zbieżności pokazuje małą wartość i nie ma to wpływu na opone bo po prostu ten kąt jest za mały. Tak więc się nie przejmuj i śmigaj normalnie



qmalin21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt sty 06, 2009 22:50
Lokalizacja: Gdańsk

Gwint a zbieżność??

Post autor: qmalin21 » czw maja 10, 2012 20:11

ok dzieki bede spał spokojnie teraz :pub:



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Gwint a zbieżność??

Post autor: Shmatan » pt maja 11, 2012 09:25

Pojedź na zbieżność i ustaw jak do seryjego - żadnych nastawów od producenta nie potrzebujesz



qmalin21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt sty 06, 2009 22:50
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Gwint a zbieżność??

Post autor: qmalin21 » pt maja 11, 2012 20:01

dzieki shmatan dzisiaj wlasnie tak zrobilem i wszystko jest ok dodam jeszcze ze w golfie IV nie ustawia sie geometri(moze sie komus przyda)



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Gwint a zbieżność??

Post autor: Shmatan » pt maja 11, 2012 20:33

Nie ustawia się kątów (tzn jest minimalna regulacja na sworzniu, plus podobno na sankach)



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Gwint a zbieżność??

Post autor: XV2 » pn maja 14, 2012 22:54

qmalin21 pisze: dodam jeszcze ze w golfie IV nie ustawia sie geometri(moze sie komus przyda)
Pewnie nie bo to kompletna bzdura zawsze się ustawia :bajer:


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

qmalin21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt sty 06, 2009 22:50
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Gwint a zbieżność??

Post autor: qmalin21 » wt maja 15, 2012 19:35

XV2 pisze:
qmalin21 pisze: dodam jeszcze ze w golfie IV nie ustawia sie geometri(moze sie komus przyda)
Pewnie nie bo to kompletna bzdura zawsze się ustawia :bajer:
ciekawe jak chyba ze mlotkiem :grin:



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Gwint a zbieżność??

Post autor: XV2 » wt maja 15, 2012 22:23

qmalin21 pisze: dodam jeszcze ze w golfie IV nie ustawia sie geometri(moze sie komus przyda)
qmalin21 pisze: ciekawe jak chyba ze mlotkiem :grin:
Nie uświadamiam ludzi którzy nie maja zielonego pojęcia i dalej żyją w błędzie.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

qmalin21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt sty 06, 2009 22:50
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Gwint a zbieżność??

Post autor: qmalin21 » śr maja 16, 2012 17:31

XV2 pisze:
qmalin21 pisze: dodam jeszcze ze w golfie IV nie ustawia sie geometri(moze sie komus przyda)
qmalin21 pisze: ciekawe jak chyba ze mlotkiem :grin:
Nie uświadamiam ludzi którzy nie maja zielonego pojęcia i dalej żyją w błędzie.
I krzyż na droge. :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości