to mi wyslal kolega z forum na pwrobal264 pisze: Witam, ogolnie to sam fakt blokowania sie to stawialbym na maglownice, ona ma srube do regulacji moze juz ktos grzebal przy tym bo chcial za duze luzy zlikwidowac i wlasnie sie blokuje, ja pamietam ze kiedys dawno tez probowalem krecic ta sruba do regulacji i wyszlo ze wlasnie lubi lekko sie przyciac ale u mnie np przy skrecie w lewo zmienilem na nowa i problem ustal, akurat mam ja na zbyciu wyjalem zaraz po jednym sezonie jak wsadzalem taka ze wspomaganiem wiec bym tanio oddal ale niestety nie ma mnie w domu przez najblizszy miesiac i nie nie pomoge, ogolnie to w golfie nie ma przeciez za duzo elementow a blokowanie sie skłaniałoby mnie do wymiany maglownicy, jeszcze mozesz krzyzak co laczy maglownice z kierownica pod deska i od strony komory zobaczyc moze cos sie zluzowalo wiecej pomyslow nie mam.
pozdrowka
Jeśli chodzi o tuleje wahaczy tzn. że z prawej i lewej strony po tuleji czy pare tuleji na jednym wahaczu?marcinek84 pisze:Łożysko mcpersona powinno wymieniać się parami jak i tuleje wahaczy, sworznie, końcówki i drążki maglownicy. [...] Jeśli będziesz wymieniał tuleje wahacza te większe to inni polecają kupić od audi tt pełne tuleje nie trzeba wtedy takiej tulei rozpreznej w środek gdzie idzie śruba, często robi się tam luz i stuka.
Masz jakiś nr tej pełnej tulejki?