możesz bardziej swoją myśl rozwinąć bo jak dla mnie to co napisałeś jest głupieOrkan pisze:Na lato lepiej sie jezdzi bez,na zime dobrze zalozyc z wiadomych powodow
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Ja mam osłonę, chociaż jak ostatnio w kałużę wjechałem to kierownica mi się zblokowała, ja zdziwiony maskę otwieram a tu para.. Wraz na silnik poleciało bo do tych bocznych śrubki te dziwne pogubiłem, u mnie w mk3 jest całościowa osłona, i wraz woda poleciała. A kiera zablokowała się bo pasek wilgoci dostał a że dość lekko napięty to kółko się zatrzymało od wspomy. Brata osłona od MK4 leży w garażu i czeka już nie wiem ile na montaż.. Nigdy nie ma czasu Ale dobrze jest ją mieć, najgorzej ze jak coś pod silnikiem będziesz robił to trzeba zdejmować ale to nie długo. U mnie na miskę jest wycięcie czyli przy wymianie oleju zdejmowac nie muszę. Po co mają te wszystkie kamyczki lecieć na pasek, woda z kałuż itp na gorący silnik, woda z błotem i w komorze silnikowej tylko to się gromadzi..
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
chciałbym założyć sobie osłonę,czytam,miele tematy. Wiadomo najlepiej by było ori ale ludzie odradzają osłonę oryginalna do benzyny bo jest mala i pic na wodę. Chciałem zamówić do disla jeśli pasuje do benzyny 1.6SR ale nie wiem jak z pasowaniem jej + jak temperatury zima/latem. Czytałem dyzo o rezerw-plast z allegro ze zamienniki ale swoja role osłony zdają dobrze. Tylko trzeba śrubki i spinki ori zamówić ale to grosze. Tylko czy to do 1.6SR pasować będzie...
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Może i jest mała ale gdyby była potrzebna większa to producent by taką zrobił. Ja osobiście odkąd mam ta "mała" to sobie chwalę bo pasek i rolki nie sa juz ochlapane po każdym wjeździe w kałużę lub błocko.Golfcb pisze:oryginalna do benzyny bo jest mala i pic na wodę
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
a pomożecie mi ze zidentyfikowaniem bocznych osłon. Nie wiem gdzie one sa jak patrze z góry. Mogę prosić o jakieś info gdzie spojrzeć żeby się doweidzieć czy mam je czy bocznych tez nie mam ?
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Boczne osłony to są mocowane do podłuznic. Zerknij sobie przy kole to będziesz widział czy masz osłony czy widzisz bezpośrednio np skrzynię biegów lub koło pasowe na wale korbowym.
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
ciężko - murze zobaczyć podłożnice co to jest.. albo kolo pasowe na wale korbowym bo skrzyni to ja chyba nie widzę czy jest gdzieś jakaś fotka gdzie na to patrzeć ? patrzac od silnika to kola wiadomo nie widze bo jest nadkole chyba. Patrząc od zewnątrz od skręconego kola to widzę ewentualnie początek tych wahaczy czy czegoś na czym później jest guma od stabilizatora.
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
to taki element karoserii do której przykręcony jest na poduszkach silnik i skrzynia. Ida one od ściany grodziowej aż do zderzaka.Golfcb pisze:podłożnice co to jest
Koło na który "nawinięty" jest pasek klinowy/ wielorowkowy, który napędza alternator, pompę wspomagania itd.Golfcb pisze:kolo pasowe na wale korbowym
Jeżeli patrzysz od silnika to pod podłużnicą powinna być tak plastykowa obudowa - to jest własnie osłona boczna. Tak samo z drugiej strony tam gdzie jest skrzynia biegów.
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Panowie a ja zapytam, czy jest próbować reanimować ori osłonę, która ma styrane mocowania, czy lepiej pokusić się o kupno nowej ale nie ori ( koło 100pln). Niestety nówka ori w gajosie wyskakuje 350zł a to wg mnie trochę chore za kawałek plastiku...
Zastanawia mnie jeszcze różnica w głośności, bo te nieori zazwyczaj sa płaskie i nie mają tych klocków, które mają 'wyciszać'. Ktoś montował i widzi różnicę?
Poza tym, wszystkie osłony boczne, które widziałem nie mają wycięcia na kierownicę powietrza na skrzynię w 4motion
Zastanawia mnie jeszcze różnica w głośności, bo te nieori zazwyczaj sa płaskie i nie mają tych klocków, które mają 'wyciszać'. Ktoś montował i widzi różnicę?
Poza tym, wszystkie osłony boczne, które widziałem nie mają wycięcia na kierownicę powietrza na skrzynię w 4motion
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Witam,
Czy ktoś się orientuje, czy do wersji Bora diesel 2002r. 96kW (130KM) automat potrzebna jakaś specjalna osłona? Bo dzwoniłem do 1 sklepu i akurat podobno do tego modelu jest coś innego i nie mają.
Czy może być jednak standardowa plastikowa z allegro za 115zł po prostu do diesla?
Czy ktoś się orientuje, czy do wersji Bora diesel 2002r. 96kW (130KM) automat potrzebna jakaś specjalna osłona? Bo dzwoniłem do 1 sklepu i akurat podobno do tego modelu jest coś innego i nie mają.
Czy może być jednak standardowa plastikowa z allegro za 115zł po prostu do diesla?
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Witam
Czy oryginalna osłona dolna do golfa IV TDI z wygłuszeniem ma wpływ na poziom hałasu w kabinie?
Czy oryginalna osłona dolna do golfa IV TDI z wygłuszeniem ma wpływ na poziom hałasu w kabinie?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Coś tam ma, choć ja jeżdżąc swojego czasu z ściągniętą osłoną różnice odczułem ... Na postoju słychać, że silnik głośniej pracuje.stysieq pisze:Czy oryginalna osłona dolna do golfa IV TDI z wygłuszeniem ma wpływ na poziom hałasu w kabinie?
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Witam.Czy do benzyniaka jest jakaś osłona zakrywająca cały spód silnika? bora1.6
Dolna osłona silnika - potrzebna? Jeździsz z czy bez?
Owszem, że ma ale nie tylko chodzi o wygłuszenie pracy silnika. Mojej już dawno nie mam bo na każdej muldzie mi ją zrywało mimo iż nie mam obniżonego zawieszenia. Zawieszenie miękkie i kilka muld pod rząd i już zbierałem osłonę z ulicy aż się w końcu wk... i ją wywaliłem a teraz mam :
- zafajdaną całą komorę silnika i silnik od syfu i błota aż po wygłuszenie maski komory silnika,
- pasek wielorowkowy od napędu klimy, alternatora i pompy wspomagania - piach lecący na koła pasowe - a zwłaszcza na koło sprężarki klimatyzacji szybko go niszczy i powoduje powstawanie w nim znacznych wgłębień aż w końcu dziur,
- hałas już pmijam,
- przejazd przez większe kałuże powoduje mniejsze lub większe problemy z elektryką osprzętu silnika - nie zawsze ale jednak.
Rozwiązaniem w moim przypadku jest usztywnienie zawieszenia i poszukania jednak osłony na stałe.
Mowa oczywiście o osłonie pod silnik TDI.
- zafajdaną całą komorę silnika i silnik od syfu i błota aż po wygłuszenie maski komory silnika,
- pasek wielorowkowy od napędu klimy, alternatora i pompy wspomagania - piach lecący na koła pasowe - a zwłaszcza na koło sprężarki klimatyzacji szybko go niszczy i powoduje powstawanie w nim znacznych wgłębień aż w końcu dziur,
- hałas już pmijam,
- przejazd przez większe kałuże powoduje mniejsze lub większe problemy z elektryką osprzętu silnika - nie zawsze ale jednak.
Rozwiązaniem w moim przypadku jest usztywnienie zawieszenia i poszukania jednak osłony na stałe.
Mowa oczywiście o osłonie pod silnik TDI.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości