Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr mar 28, 2012 09:21
Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Witam,
Szukałem, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, dlatego pytam Was o rade.
Temat: Zawieszeni GOLF III CABRIO 1,9TDi 90KM 96r.
Sprowadzony z Holandii na takim zawieszeniu w lutym 2008. Niestety komfort jazdy znacznie spadł przez ostatnie kilka miesięcy. Głównie rozchodzi się o tylne amortyzatory gdzie czasem zachowuje się jak low Rider jednocześnie waląc jak młotem przejeżdżając prze nierówności. Golf jest ewidentnie obniżony, więc postanowiłem sprawdzić, na czym siedzi i dobrać najwłaściwsze elementy.
Tylko jest problem, bo zawieszenie to niezły mix
Przód. Rozpoznałem sprężyny WEITEC -40mm najprawdopodobniej (WEITEC VOLKSWAGEN Golf III (1EX0, 1E) 10/95- 1,9 TDi 40/40 (28280240)) amortyzatory jeszcze z plakietką VW (więc albo pierwszy montaż albo ktoś kiedyś wymieniał na nowe w serwisie)
Tył: sprężyny WEITEC z kompletu także -40mm plus nieznane amortyzatory.
Pytanie: czy sprężyny, które już jeżdżą ponad 4 lata w Polsce i nie mam pojęcie ile poza nią nadają się jeszcze do czegoś? Czy mogę je zostawić i założyć do nich nowe amortyzatory? Jeśli tak to, jakie konkretnie?
Jakie Rozwiązanie wybrali byście Wy. Dodam ze bardziej niż sportu chciałbym teraz odrobinę komfortu.
Dodam parę zdjęć, może pomogą w ocenie.
Pozdrawiam
Janusz z Radomska
Tym razem edytowałem tytuł następnym razem będzie zsyp- reg forum punkt 9
Szukałem, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, dlatego pytam Was o rade.
Temat: Zawieszeni GOLF III CABRIO 1,9TDi 90KM 96r.
Sprowadzony z Holandii na takim zawieszeniu w lutym 2008. Niestety komfort jazdy znacznie spadł przez ostatnie kilka miesięcy. Głównie rozchodzi się o tylne amortyzatory gdzie czasem zachowuje się jak low Rider jednocześnie waląc jak młotem przejeżdżając prze nierówności. Golf jest ewidentnie obniżony, więc postanowiłem sprawdzić, na czym siedzi i dobrać najwłaściwsze elementy.
Tylko jest problem, bo zawieszenie to niezły mix
Przód. Rozpoznałem sprężyny WEITEC -40mm najprawdopodobniej (WEITEC VOLKSWAGEN Golf III (1EX0, 1E) 10/95- 1,9 TDi 40/40 (28280240)) amortyzatory jeszcze z plakietką VW (więc albo pierwszy montaż albo ktoś kiedyś wymieniał na nowe w serwisie)
Tył: sprężyny WEITEC z kompletu także -40mm plus nieznane amortyzatory.
Pytanie: czy sprężyny, które już jeżdżą ponad 4 lata w Polsce i nie mam pojęcie ile poza nią nadają się jeszcze do czegoś? Czy mogę je zostawić i założyć do nich nowe amortyzatory? Jeśli tak to, jakie konkretnie?
Jakie Rozwiązanie wybrali byście Wy. Dodam ze bardziej niż sportu chciałbym teraz odrobinę komfortu.
Dodam parę zdjęć, może pomogą w ocenie.
Pozdrawiam
Janusz z Radomska
Tym razem edytowałem tytuł następnym razem będzie zsyp- reg forum punkt 9
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Moim zdaniem sprężyny mogą zostać chyba że chcesz komfort i koze jednocześnie to wtedy nówki seryjne
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr mar 28, 2012 09:21
Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Ok. Mówisz ze jak chce komfortu to seryjne.... ale co? Całość? A+S? to by było rozwiązanie łatwe ale kosztowne. Poradźcie, jakie konkretnie kupić amortyzatory przód/tył żeby dobrze grały z tymi sprężynami. Widzę, że trochę się sprzedaje tych sprężyn (przynajmniej są w sieciach sprzedaży) więc może ktoś ma je u siebie i poleci jakiś amor do kompletu.
Dodam tylko jeszcze, że na sprężynach jest oznaczenie YW050V (trochę już wytarty napis wiec może być jąkać małą pomyłka)
Dodam tylko jeszcze, że na sprężynach jest oznaczenie YW050V (trochę już wytarty napis wiec może być jąkać małą pomyłka)
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Ja miałem cały kit weiteca który miał 5 może 6 lat i był w bdb stanie. Kup amorki TaTechnix sportowe gazowe będzie twardziej ale bedzie fajniej bynajmniej mi tak odpowiadało by
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr mar 28, 2012 09:21
Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Znalazłem wypowiedzi, że TA-Technix jest twardy jak beton, dlatego skłaniam się bardziej do MTS (podobno bardziej komfortowy) Myślę, że na razie wezmę tylko sam tył.
Amory znalazłem na allegro 230zł komplet
Tylko nie bardzo wiem, jakie odboje i osłony. Czy powinienem szukać odboi o jakiejś określonej długości -jeśli tak to, jakiej?
Amory znalazłem na allegro 230zł komplet
Tylko nie bardzo wiem, jakie odboje i osłony. Czy powinienem szukać odboi o jakiejś określonej długości -jeśli tak to, jakiej?
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Ja miałem TaTechnix na tyle i mi za miekko było. Może przez zboczenie do gleby hehe
oboje mogą być od zwykłych amorków
oboje mogą być od zwykłych amorków
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr mar 28, 2012 09:21
Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Mogą być takie?
1. osłona amortyzatora tył plastykowa - 2 szt
2.odboj mortyzatora - 2 szt (jest to wersja wzmocniona wykonana z miękkiej gumy nie poliuretanu co na naszych drogach gwarantuje dłuższą żywotność)
3. poduszki amortyzatora - 4 sztuki - po 2 na kazdy amortyzator (mała i duża)
komplet 40zł
1. osłona amortyzatora tył plastykowa - 2 szt
2.odboj mortyzatora - 2 szt (jest to wersja wzmocniona wykonana z miękkiej gumy nie poliuretanu co na naszych drogach gwarantuje dłuższą żywotność)
3. poduszki amortyzatora - 4 sztuki - po 2 na kazdy amortyzator (mała i duża)
komplet 40zł
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Zawieszenie Weitec - problem, proszę o poradę.
Może taki zestaw być
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości