Witam. Mam podobny problem w moim mk3 co autor tematu. U mnie tak mocno trzaska że na dziurze potrafi mi się wyłączyć rejestrator jazdy.
Wymieniłem w zawieszeniu prawie wszystko co możliwe:
-amortyzatory Kayaba gazowe
-sprężyny Eibach
-odboje i osłony Lemforder lub Kayaba
-poduszki amorów Lemforder (w tym nowe łożyska)
-sworznie wahaczy Febi
-tuleje wahaczy (małe i duże) Lemforder
-łączniki stabilizatorów Febi
-drążki kierownicze i końcówki drążków Febi
Zostały mi do wymiany gumy stabilizatora (1h0 411 314) oraz tuleje w tylnej belce, co uczynię prędzej czy później.
Po wszystkim nie ustawiłem jeszcze geometrii zawieszenia - czy to może mieć wpływ na tłuczenie?
A może tak pracują gazowe amortyzatory? Dzisiaj jeszcze upewniłem się, że amortyzatory są dobrze poskręcane i wszystko jest ok. Zrobiłem kilka zdjęć jak wygląda u mnie górne mocowanie w różnych położeniach kół.
edit:
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=nvYDwEl ... e=youtu.be[/youtube]
link do filmu na którym słychać o jakie trzaski mi chodzi. w rzeczywistości słyszalne są dużo mocniej niż na filmie.