MTS czy B4 Sport i niskie springi?

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

MTS czy B4 Sport i niskie springi?

Post autor: JacekB » ndz wrz 25, 2011 20:55

Witam.
Obecnie mam fabryczne zawieszenie.
Chciałbym położyć autko niżej, lecz bez przesady. Na wiosnę wyjadę na 17" min. Myślałem o obniżeniu do max. 40mm.
Obecnie w ofercie jest gwint MTS u Mapeta w bardzo ciekawej cenie.
Rozważam również zakup Bilstein B4 Sport amorków i krótszych sprężyn np Weiteca.

Zależy mi na dobrym wyglądzie oraz na funkcjonalności i braków problemów z miską. Komfort również jest dla mnie ważny.

Co myślicie na temat tych dwóch moich pomysłów? Oczywiście biorę także pod uwagę Sachs czy KYB.
Zależy mi żeby to było trwałe i w rozsądnej cenie. Nie potrzebuję czegoś nie wiadomo jak sportowego. Tak jak już wspominałem bezpieczeństwo oraz dobry wygląd przede wszystkim i żeby to ładnie współgrało z dobrą patelnią 17-18".

Pozdrawiam


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

powieff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2007 13:39
Lokalizacja: bstok

Re: MTS czy B4 Sport i niskie springi?

Post autor: powieff » czw paź 06, 2011 10:40

Dołączam się do zapytania. Aktualnie kupiłem weitec -30/-30 i będą narazie na ori amorkach, jednak w przyszłości chciałbym wymienić na coś innego. Założenia jak u kolegi wyżej, 17"/18", bezpieczeństwo, komfort (jako taki), wygląd.
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości