Witam.
Obecnie mam fabryczne zawieszenie.
Chciałbym położyć autko niżej, lecz bez przesady. Na wiosnę wyjadę na 17" min. Myślałem o obniżeniu do max. 40mm.
Obecnie w ofercie jest gwint MTS u Mapeta w bardzo ciekawej cenie.
Rozważam również zakup Bilstein B4 Sport amorków i krótszych sprężyn np Weiteca.
Zależy mi na dobrym wyglądzie oraz na funkcjonalności i braków problemów z miską. Komfort również jest dla mnie ważny.
Co myślicie na temat tych dwóch moich pomysłów? Oczywiście biorę także pod uwagę Sachs czy KYB.
Zależy mi żeby to było trwałe i w rozsądnej cenie. Nie potrzebuję czegoś nie wiadomo jak sportowego. Tak jak już wspominałem bezpieczeństwo oraz dobry wygląd przede wszystkim i żeby to ładnie współgrało z dobrą patelnią 17-18".
Pozdrawiam
MTS czy B4 Sport i niskie springi?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: MTS czy B4 Sport i niskie springi?
Dołączam się do zapytania. Aktualnie kupiłem weitec -30/-30 i będą narazie na ori amorkach, jednak w przyszłości chciałbym wymienić na coś innego. Założenia jak u kolegi wyżej, 17"/18", bezpieczeństwo, komfort (jako taki), wygląd.
pozdrawiam
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości