Witam,
Problem następujący. Wymienione całe zawieszenie. Amory, springi, wszystkie tuleje, końcówki, łączniki oraz mcperson.
Wydane tyle kasy, że szok, a jak skręcam w prawo, to przy większej prędkości, przy dość agresywnym pokonywaniu łuku, dla przykładu jak wjeżdżam na wiadukt w prawo, to napie... LEWE koło nie miłosiernie. Co najważniejsze, czuć, że to wszystko jest sztywne. Nie widać żadnych luzów. Bije całą budą. Z tego co sprawdzałem faktury, to poprzedni właściciel wymieniał również łożysko w lewym przednim kole. Auto było na szarpaku, w dość dobrej stacji diagnostycznej i nic facet nie zobaczył, nie chciał się dalej przejechać, tylko po placu, więc nie miałem mu jak tego zaprezentować.
Jakieś pomysły?
Pozdrawiam.
[mk4] - problem z zawieszeniem, strasznie bije przy skręcie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
- Lokalizacja: Warszawa
[mk4] - problem z zawieszeniem, strasznie bije przy skręcie
Może przy dośc agresywnym wjeździe przeguby zewnętrzne nie wytrzymują ? sprawdz czy są dobre.
1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
-
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
- Lokalizacja: Warszawa
[mk4] - problem z zawieszeniem, strasznie bije przy skręcie
no właśnie te przeguby, zarówno wewnętrzny jak i zewnętrzny są mocno tłuste .. nie wygląda to na smar .. tak jakby olej.
jak można je dokładnie sprawdzić?? Czy to ma wpływ na inne elementy zawieszenia, przez co mogą się one szybciej zużywać?? Czy można przegub zregenerować, w sensie zdjąć, wymyć, założyć nową manszetę po oczywiście wcześniejszym nabiciu smarem??
ten objaw właśnie się pojawia przy większych prędkościach. Tak na prostej drodze, czy przy ospałym wchodzeniu w zakręt nie słyszałem tego. Kolejna sprawa jest taka, że jak wchodzę w zakręt słyszę te stukanie, ale na wyjściu jak dodałem gazu wydaje mi się, że wtedy to przeszło. Czy to może mieć coś wspólnego z tym?
Pozdrawiam.
p.s czy przegub jak się psuje to wydaje zawsze jakieś regularne dźwięki, czy może to być totalnie nie regularne??
jak można je dokładnie sprawdzić?? Czy to ma wpływ na inne elementy zawieszenia, przez co mogą się one szybciej zużywać?? Czy można przegub zregenerować, w sensie zdjąć, wymyć, założyć nową manszetę po oczywiście wcześniejszym nabiciu smarem??
ten objaw właśnie się pojawia przy większych prędkościach. Tak na prostej drodze, czy przy ospałym wchodzeniu w zakręt nie słyszałem tego. Kolejna sprawa jest taka, że jak wchodzę w zakręt słyszę te stukanie, ale na wyjściu jak dodałem gazu wydaje mi się, że wtedy to przeszło. Czy to może mieć coś wspólnego z tym?
Pozdrawiam.
p.s czy przegub jak się psuje to wydaje zawsze jakieś regularne dźwięki, czy może to być totalnie nie regularne??
[mk4] - problem z zawieszeniem, strasznie bije przy skręcie
Można, jeśli go jeszcze szlag nie trafił to można tak zrobić ale to nie daje 100% pewności którą daje wymiana go, a przeguby zew. nie sa drogie a i wymiana tez groszowaArkadiusz.gluchowicz pisze:Czy można przegub zregenerować, w sensie zdjąć, wymyć, założyć nową manszetę po oczywiście wcześniejszym nabiciu smarem??
Może mieć, może mieć przeczytaj sobie moj temat jakie miałem dziwne objawy z powodu przegubu, coś w podobie do Ciebie, mi nosiło autem i nie mogłem utrzymać toru jazdy przy 100 km /h i powyżej podczas trzymania wciśnietego pedału gazu - po puszczeniu było ok. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=142&t=422389" onclick="window.open(this.href);return false;Arkadiusz.gluchowicz pisze:ten objaw właśnie się pojawia przy większych prędkościach. Tak na prostej drodze, czy przy ospałym wchodzeniu w zakręt nie słyszałem tego. Kolejna sprawa jest taka, że jak wchodzę w zakręt słyszę te stukanie, ale na wyjściu jak dodałem gazu wydaje mi się, że wtedy to przeszło. Czy to może mieć coś wspólnego z tym?
Zawsze wcześniej myślałem ze to sprowadza sie tylko do grzechotania na skręconych kołach ale teraz powiem, ze moze też mieć nieregularne objawy i objawy nie musza być tylko i wyłacznie przy skreconych na max kołach.. pozdrosArkadiusz.gluchowicz pisze:p.s czy przegub jak się psuje to wydaje zawsze jakieś regularne dźwięki, czy może to być totalnie nie regularne??
-
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
- Lokalizacja: Warszawa
[mk4] - problem z zawieszeniem, strasznie bije przy skręcie
Dzięki wielkie Vii za wyczerpujące odpowiedzi.
Myślę, że trochę sytuacja została naświetlona.
Pozdrawiam.
Myślę, że trochę sytuacja została naświetlona.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości