Mam problem z passatem vr6. Po zmianie biegu slychac pukniecie tylko raz(zmieniam bieg puszcze sprzeglo i jest puk), skrece kola i jade w ktoras strone i slysze puk, pozniej wracam kolami i slysze puk. Czasem na dolkach i lezacych policjantach slysze puk. Dzieje sie to nieregularnie. Zawieszenie zmienione zero luzów, wszystkie tulejki swoznie gumy zmienione, lacznie z gora amortyzatorów. Dodam ze przegob wewnetrzny ma uszkodzona oslone, wczoraj to zauwazylem i kupilem juz oslone ale zastanawiam sie czy to nie wina przegubu, choc nie ma luzu wogole gora dol. Poduszki silnika niby sa ok przednia ma 0.5 cm ugiecia gdy ruszam samochodem na biegu w przod i tyl. pod skrzynia jest nowa. Sruby tulejek dokrecalem brecha 2 metrowa bo myslalem ze to to. I nie mam pomyslow a nie chce sie bezsensownie pchac w przegub tym bardziej ze w tym miesiacu wymienilem cale zawieszenie i mnie troche to kosztowalo, w sumie wymienilem tez dlatego ze mi to pukalo i myslalem ze wachac bo tuleja byla juz wybita.
DOradzcie cos
slychac pukniecie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
slychac pukniecie
obejrz tylne gumy wahaczy oraz dociągniecie śrub tych gum. Jak jest ok - pozostaje obejrzeć sworznie zwrotnicy
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości