Witam.
Niedawno kupiłem od znajomego vw polo II (86C). Mówił, że do wymiany jest wahacz. Wtedy czasami było słychać lekkie stukanie podczas jazdy i to tylko na większych wybojach. Od 2 dni już stuka nawet na malutkich nierównościach. I moje pytanie. czy da się wymienić w tym modelu sam sworzeń czy trzeba kupić cały wahacz? Wygląda on tak:
Pozdrawiam.
Wymiana wahacza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana wahacza
Z tego co patrzyłem to wychodzi na to że cały wachacz , ale luknij sam do inter carsu
http://sklep.intercars.com.pl/?#/dynami ... &typ=17112" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sklep.intercars.com.pl/?#/dynami ... &typ=17112" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wymiana wahacza
trzeba cały wahacz...ale może tuleje metalowo-gumowe są wybite ?? Te dwie widoczne na zdjęciu...je można wymeinić
Wymiana wahacza
Dzisiaj miałem czas pogrzebać troszkę w moim polo. Odkręciłem koło i zobaczyłem, że tak jak pisał Qto może być to wybita tuleja. Niżej daje dwa zdjęcia z góry i z dołu wahacza żebyście pomogli mi się upewnić czy to na pewno jest to.
Podczas próby odkręcenia wahacza gdy mocniej i gwałtowniej naciskałem na śrubę to stukał mi amortyzator... i nie wiem co to w nim może być... Dodam jeszcze, że podczas odkręcania tulejki wahacza auto było na podnośniku. Zobaczyłem jeszcze, że chyba amortyzator nie jest do końca dokręcony...(drugi amortyzator wygląda podobnie). Niżej dodaję zdjęcie amortyzatora (robione gdy samochód stał już na kołach.
Czy tak powinno być?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Podczas próby odkręcenia wahacza gdy mocniej i gwałtowniej naciskałem na śrubę to stukał mi amortyzator... i nie wiem co to w nim może być... Dodam jeszcze, że podczas odkręcania tulejki wahacza auto było na podnośniku. Zobaczyłem jeszcze, że chyba amortyzator nie jest do końca dokręcony...(drugi amortyzator wygląda podobnie). Niżej dodaję zdjęcie amortyzatora (robione gdy samochód stał już na kołach.
Czy tak powinno być?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Wymiana wahacza
Tuleja nie wygląda za ciekawie , sprawdż również sworzeń żeby dwa razy nie robić , co do amorka to mogą być wybite poduchy (górne mocowanie amora) jeśli stukają . Jeżeli wymianka poduch to polecam razem z łożyskami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości