Spotkała mnie niemiła przygoda, tak oto wygląda moja lewa półoś:
Ukręciła się.. co prawda motorek wzmocniony - 140 kucyków- ale żeby aż tak?
1.Półosi jest mnóstwo, różniste oznaczenia. Czy każda półoś o średnicy opaski 90 mm i 36 zębach pod piastę będzie pasować do mojego ALH z 98 roku? Średnica mojej półośki to 22 mm. Gdyby ktoś potrafił podać konkretne namiary na półośkę, część mojego numeru VIN to 1JZXD008460.
2. Czy można zamiast oryginału wstawić mocniejszą, wytrzymalszą półośkę? Jeśli tak, to od jakiego silnika ale tak aby nic nie rzeźbić.
3. Muszę kupić (w grę wchodzą tylko elementy używane, nowe za drogie) półoś wraz z przegubami, sama półoś nie występuje. Jaki potrzebuję smar do przegubów?
Ukręcona półoś TDI ALH+
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ukręcona półoś TDI ALH+
Załóż seryjna nawet 140 koni wytrzyma w dobrej kondycji (tu miales naprawde jakiegos niefarta ze urwales ja) w AJM ASZ ARL sa takie same w automacie sa inne i 4motion, smar grafitowy wszech dostepny powodzenia
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Ukręcona półoś TDI ALH+
Takie same sa. Bedzie pasowalo.
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości