Witam,
Ostatnio odkryłem taki problem w golfie, jadąc na trasie, po przekroczeniu 130-140km/h zaczyna mocno wibrować i narasta ta wibracja.
Do tego przy skręcaniu kołami do oporu coś czasem, z dość głośnym oddźwiękiem przeskakuję, ale tylko raz przeskoczy nie chrobocze jak przy przegubach.
Czy mimo wszystko to raczej wina przegubów czy co innego?
Pozdrawiam
Wibracje na kierownicy powyżej 130-140km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- biercok mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 575
- Rejestracja: śr wrz 22, 2010 10:12
- Lokalizacja: Andrychów k. Wadowic
Wibracje na kierownicy powyżej 130-140km/h
Prawdopodobnie masz uszkodzone lozysko w poduszce amorka a raczej napewno. Skrecasz, napreza sie sprezyna i puszcza stad ten przeskok i oddzwiek jak to napisales. A odnosnie wibracji tu masz linka do przestudiowania http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=412026" onclick="window.open(this.href);return false; pozdrawiam.
Wibracje na kierownicy powyżej 130-140km/h
no amory zmieniałem niedługo po zakupie bo były już w stanie agonalnym, zamówiłem z allegro amory za ok. 300zł firmy BILSTEIN, które miały być zgodne z oryginałami. Od czasu ich założenia auto jeździ normalnie, są tylko 2 problemy ktoś na kurierce podpierniczył sobie te gumy które zakłada się na górę amortyzatora i osłony tak jakby są luzem...
co do linka to dzięki wielkie. U mnie od początku jedna opona była mocno niedopompowana, ale teraz już powietrze nie ucieka, tylko przy jeździe na wprost auto ściąga w jedną stronę i jak puszczam kierownicę to jakby "opada" w jedną stronę
co do linka to dzięki wielkie. U mnie od początku jedna opona była mocno niedopompowana, ale teraz już powietrze nie ucieka, tylko przy jeździe na wprost auto ściąga w jedną stronę i jak puszczam kierownicę to jakby "opada" w jedną stronę
MK4 ASZ Variant
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości