Zbyt duży skręt kół?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Zbyt duży skręt kół?
Tak jak w temacie, na prawej feldze od środka na rancie jest do okoła przetarte, wg mnie to się zrobiło od wachacza gdy za mocno skręcam, bo słychać tarcie, to chyba zrobiło się gdy założyłem wspomaganie, bo wcześniej tego tarcia nie było. Mam teraz pytanie, czy da się jakoś zmniejszyć skręt kół, np poprzez wkręcenie a z drugiej strony wykręcenie końcówki drążka kierowniczego?
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
Zbyt duży skręt kół?
Jak bardziej wkręcisz drążek w maglownice to wcześniej ma oparcie na korpusie maglownicy, miałem tak jak wymienili mi drążki i za bardzo wkręcili, pierwszy raz nie wyrobiłem się na parkingu przed robotą . Maz problem z prawym kołem jak od przodu zaciera to wkręcić lewy jak od tyłu to prawy drążek.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Zbyt duży skręt kół?
ale jak chyba jeden tylko wkręce to mi się zbieżność przestawi? To chyba trZeba 2, jeden wkręcić 2 wykręcić?
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw gru 10, 2009 00:59
- Lokalizacja: Konin
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
Zbyt duży skręt kół?
Najlepiej było by ustawić 2 końcówki jednakowo, ustawić kierownice i zbieżność.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Zbyt duży skręt kół?
Jeśli nie masz możliwości i czasu jedź do mechanika, który na wstępie to ustawi Ci równo przekładnię tak żeby w jedną i drugą stronę było tyle samo obrotów kierownicą, a potem zbieżność kół.
Przy wymianie maglownicy pewnie źle była ustawiona i teraz w jedną stronę możesz tak mocno skręcić. Samymi drążkami korygować jest bez sensu.
Przy wymianie maglownicy pewnie źle była ustawiona i teraz w jedną stronę możesz tak mocno skręcić. Samymi drążkami korygować jest bez sensu.
330KM/450Nm
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Zbyt duży skręt kół?
już jeden drążek wkręciłem i drugi wykręciłem o 2 obroty, a raczej końcówki drążków, nic nie trze teraz.
wymieniałem też sworzeń wachacza to jak wg faq to trzeba jechać na geometrie, i wg was to i zbieżnoć przez te końcówki drążków, ale wg mnie jest wszystko ok
wymieniałem teraz też przegub wewnętrzny lewy i chyba mi się szykuje prawe łożysko z przodu wymienić, więc na razie na zbieżność i geometrie nie będę jechać, chyba nic się nie stanie
wymieniałem też sworzeń wachacza to jak wg faq to trzeba jechać na geometrie, i wg was to i zbieżnoć przez te końcówki drążków, ale wg mnie jest wszystko ok
wymieniałem teraz też przegub wewnętrzny lewy i chyba mi się szykuje prawe łożysko z przodu wymienić, więc na razie na zbieżność i geometrie nie będę jechać, chyba nic się nie stanie
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
Zbyt duży skręt kół?
może Ci opony pościnać. Najlepsze wyjście to wymień wszystko z przodu co wymaga wymiany, obejrzyj też poduszki amortyzatorów w jakim są stanie do drogie nie są, a po wymianie geometria również się wali.
Re: Zbyt duży skręt kół?
Jak to się reguluje w maglownicy bez wspomagania golf mk2? Bo wlasnie w lewo mam wiecej obrotow kiera niz w prawo.Kowal_ pisze:Jeśli nie masz możliwości i czasu jedź do mechanika, który na wstępie to ustawi Ci równo przekładnię tak żeby w jedną i drugą stronę było tyle samo obrotów kierownicą, a potem zbieżność kół.
Przy wymianie maglownicy pewnie źle była ustawiona i teraz w jedną stronę możesz tak mocno skręcić. Samymi drążkami korygować jest bez sensu.
EDIT. wyregulowali na zbieznosci za 2x razem jak za pierwszym dostali zjebe. regulwoali to chyba koncowkami drazkow bo na mieszkach drazkow sa te same opaski.
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości