Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
Witam, mam pytanie szykuje się do wymiany amorków (po raz kolejny) oraz sprężyn. Mam takie pytanie wersja Gt miała chyba -1 cm niższe sprężyny od seryjnego golfa? Jakie springi założyć (butla z gazem) jest sens wzmacniane np firmy gh? Amorki jakiej firmy polecacie z tańszej półki:) Wogóle jest jakaś różnica w zawieszeniu między Gt a serią??
Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
Zgadza się miała wersja gt o 1cm niższe sprężyny,a gti chyba o 2 cm.Według mnie wystarczy Ci seria,golf w serii jest wystarczająco twardy
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
Nie sprężyny tylko amorki (czyli ich rury) są o te 1 lub 2 cm krótsze. Podawać długość sprężyn niema sensu, po obciążeniu w aucie ich długość zależy od stopnia twardości głównie a tych stopni w oryginale jest z 8 rodzajów.
moderns, nie kupuj wzmocnionych, bierz sprężyny standardowe całkowicie wystarczą, natomiast amorki możesz sobie sprawić nieco lepsze, proponuję najmiększe z dostępnych gazowych np B4 Bilsteina. Ja nie lubię już twardego zawieszenia ale z olejowych B2 nie całkiem jestem zadowolony, w porównaniu z poprzednimi co miałem gazowymi Monroe auto za bardzo mi pływa.
moderns, nie kupuj wzmocnionych, bierz sprężyny standardowe całkowicie wystarczą, natomiast amorki możesz sobie sprawić nieco lepsze, proponuję najmiększe z dostępnych gazowych np B4 Bilsteina. Ja nie lubię już twardego zawieszenia ale z olejowych B2 nie całkiem jestem zadowolony, w porównaniu z poprzednimi co miałem gazowymi Monroe auto za bardzo mi pływa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
czyli sprężyny standard no name wystarczą:)? Bilstein B4 miękkie są? a jak kayaba? no właśnie oryginały mają kropki a standardowe są do wszystkich wersji takie same tak:) a coś warte są te zestawy amorków z allegro ??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
B4 są akuratne ale to jest moje zdanie, miękkie nie miękkie, zależy dla kogo. Spreżyny popularnych tanich firm są takie same czyli oferują albo standard albo wzmocnione, bierz standard całkowicie to wystarcza no typowej jazdy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
czyli sprężyny mogą być po prostu najtańsze a amorki lepiej firmowe - tak? a co możesz powiedzieć o kayaba? teraz mam olejówki sachs ale myślę nad olej-gaz ale ciekawe jak w zime na takich się jeździ
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
Bilstein, sachs, Kayaba, Monroe w tych firmach się obracaj. Na olejowo gazowych jeździ się po prostu lepiej i nie chodzi o stopień twardości tylko inną charakterystykę.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL
na sachs się zawiodłem 2 lata i słabo trzymać zaczyna:( osłony i odboje firmowe czy to niekoniecznie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości