Post
autor: Paweł Marek » wt cze 07, 2011 22:44
Hans-Hans, pomysł z tym ściskaniem niezły, ale poza tym nie kapuje co chcesz napisac. Jest koło 10 stopni twardosci spręzyn mnotowanych fabrysznie, ich zastosowanie zalezy nie tylko od silnika ale od przeznaczenia pojazdu np do jazdy po złych drogach. Długość spręzyny nic nie mówi, przeciez po ściśnięciu ciężarem auta się i tak zmieni i bedzie to zależne od stopnia trwardości spręzyny, od stopnia jej zużycia i od masy auta zaleznej od typu silnika jesli o przód chodzi. . Amorki też sa róznej długości krótsze ciut w GT i jeszcze krótsze w GTI, oraz o róznej sile tłumienia (cały czas chodzi mi o fabryczne) .
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.