[mk3] problem po swapie 2.0 8V do mk2

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

[mk3] problem po swapie 2.0 8V do mk2

Post autor: Bakamura » pn maja 30, 2011 23:14

Witam.

Do mk2 został włożony silnik ze skrzynią z mk3, razem z sankami, przekładnią kierowniczą ze wspomaganiem, wahaczami. wiedziałem, że wahacze są dłuższe razem z półosiami. Ale dziś u znajomego w garażu chciałem ustawić kąty i zbieżność i jest problem.. koła pochylone mimo ustawienia jak najdokładniej ok.. macie na to jakiś sposób? sworznie na maxa przesunięte amortyzator tak samo...

Drugi problem to zbieżność ;/ nie wiem czemu drążki są całe wkręcone w końcówki drążków a tu trzeba by jeszcze pokręcić ;/


Miał ktoś taki przypadek, proszę o pomoc bo brak mi już sił, nerwów i mam dość :grrr:



Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

[mk3] problem po swapie 2.0 8V do mk2

Post autor: tomek mk2 BDE » pn maja 30, 2011 23:47

a czemu wsadziles wachacze i polosie z mk3? sanki tez nie potrzebnie zmieniales,( wsadz wachacze i polosie z mk2) i problemu nie bedzie



Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

[mk3] problem po swapie 2.0 8V do mk2

Post autor: Bakamura » wt maja 31, 2011 10:57

tomek mk2 2.0, no właśnie.. silnik miałem 1,3 więc półosie musiałbym pozyskać dodatkowo, myślałem że z mk3 podejdzie..

sanki zmieniłem bo akurat są właściwie takie same to bez różnicy..

Też rozważałem tę opcję przekładki wahaczy i półosi z mk2 i wtedy wiem że nie będzie problemu..

Ale nie da się tego inaczej rozwiązać?



Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

[mk3] problem po swapie 2.0 8V do mk2

Post autor: tomek mk2 BDE » wt maja 31, 2011 17:36

raczej nie bo mk3 ma szerszy rozstaw kół i szerzej przednie kielichy. pisałes ze wsadziles jeszcze przekladnie z mk3, bedziesz musiał teraz zmienic drazki kierownicze na te z mk2 (mk3 ma dłuzsze). a z pozyskaniem polosi nie ma zadnego problemu, na kazdym szrocie dostaniesz za grosze (mk2 1,8). kolego przerabiałem ten temat a ty troche przekombinowales i narobiłes se niepotrzebnej roboty



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości