przód gwint gleba stabilizator itp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przód gwint gleba stabilizator itp
co myślicie o wywaleniu wogóle stabilizatora z przodu aby opuścić auto niżej niż -40??
ile może kosztować stabilizator od 4motion
czy stabilizator od 4motion może być założony przy ori zawieszeniu ???
ile może kosztować stabilizator od 4motion
czy stabilizator od 4motion może być założony przy ori zawieszeniu ???
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
przód gwint gleba stabilizator itp
na prawde chcesz to robić? na prawde szkoda tego biednego zderzaka i oby nie błotników i oby nie podłogi i oby nie progów. Dla mnie to co chcesz zrobić to terroryzm.MAXIMUS. pisze:co myślicie o wywaleniu wogóle stabilizatora z przodu aby opuścić auto niżej niż -40??
przód gwint gleba stabilizator itp
chodzi teraz o glebę czy stabi?Vii pisze:na prawde chcesz to robić? na prawde szkoda tego biednego zderzaka i oby nie błotników i oby nie podłogi i oby nie progów. Dla mnie to co chcesz zrobić to terroryzm
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
przód gwint gleba stabilizator itp
Wywalenie stabilizatora to NIC w porównaniu do tej gleby. Na takim - 40 auto juz stoi na prawde nisko, to nie na Polskie drogi jeszcze latem zrozumiem ale zima gdy troche sniegu napada to juz KONIEC. Jazda na takiej zawieszce to męczarnia bo co chwile widząc jakaś dziure bedziesz sie zastanawiał czy nie zostawisz na niej zderzaka.. ale jak kto lubi. Ja jezdze na - 20 seryjnym z GTI i jestem zniesmaczony, wiadomo łuki, zakrety itp auto trzyma sie cudownie ale innych pozytywnych aspektów nie widze z jazdym na takim zawieszeniu, na pewno nie na polskich drogach, serio. Nie raz tak od spodu zajeee*** zderzakiem ze myślałem ze bede go szukał za sobą i nie były potrzebne do tego wielkie dziury czy nierówności jezdni wzgledem poziomym..MAXIMUS. pisze:chodzi teraz o glebę czy stabi?
przód gwint gleba stabilizator itp
.MAXIMUS., ja miałem chyba więcej niż -40 - na misce są ślady po garbach asfaltu ale miska cała - teraz mam to samo zawieszenie tylko dałem dystanse podnoszące auto o 21mm (wersja dla aut używanych w trudnym terenie) - dzięki temu auto jest i tak niskie i twarde na zakręty jak lubię.
Jeśli auto ma być używane w PL to -40 to max jaki możesz zrobić a i tak będziesz żałował że za nisko
aha w zimę oczywiście zgubiłem dokładkę zderzaka
Jeśli auto ma być używane w PL to -40 to max jaki możesz zrobić a i tak będziesz żałował że za nisko
aha w zimę oczywiście zgubiłem dokładkę zderzaka
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
przód gwint gleba stabilizator itp
grg474, tak tak wiem ale ja chcę nisko i stabilizator przeszkadza a ja mam 1,4 to miska jest wysoko
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
przód gwint gleba stabilizator itp
a jak mylisz jaki mam silnik??.MAXIMUS. pisze:a ja mam 1,4 to miska jest wysoko
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
przód gwint gleba stabilizator itp
no teraz juz wiem
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
przód gwint gleba stabilizator itp
.MAXIMUS., wywalenie stabi to głupota chyba że ktoś nie wie jaką role on spełnia gwint rozkręcony w porównaniu z serią już jest jakieś 40mm krótszy możesz kombinować z łącznikami z innych samochodów szukać dedykowanego do gwintów lub założyć taki z S3 i podobnych zawsze możesz jeszcze pozbyć się helperów , nie wiem co masz za gwint ale jak tylko idzie spuścić do -40 i potem obciera to chyba coś nie tak
jak ktoś ma -20 i zderzakiem spotyka się z asfaltem to już trzeba być niezłym artystą skąd się tacy ludzie biorą
jak ktoś ma -20 i zderzakiem spotyka się z asfaltem to już trzeba być niezłym artystą skąd się tacy ludzie biorą
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
przód gwint gleba stabilizator itp
ale ludzie jeźdzą bez stabi i sobie chwalą:(
obciera na -60 przy zakrętach w lewo i większych dziurach
a mogę stabi podnieść tylko z prawej strony czy muszę z dwóch?
obciera na -60 przy zakrętach w lewo i większych dziurach
a mogę stabi podnieść tylko z prawej strony czy muszę z dwóch?
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
przód gwint gleba stabilizator itp
.MAXIMUS., jak chcesz jeżdzić bez stabi to na własną odpowiedzialność , podniesienie to dużo może nie wnieść mapet ma w ofercie regulowane łączniki na pewno coś pomogą a w dziale modyfikacje zawieszenia znajdziesz obszerny temat poświęcony stabi w mkIV
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
przód gwint gleba stabilizator itp
Vii, co Ty człowieku piszesz? ja na -40 jeżdżę praktycznie jak na serii, ani razu nie uderzyłem niczym (no - przy parkowaniu zdarzyło mi się zahaczyć o krawężnik) i uważam że jeździ się bardzo fajnie - jeżeli na -20 masz problemy to jesteś ostatnia du*a a nie kierowca
.MAXIMUS., mając wystarczająco twarde zawieszenie nie poczujesz braku stabi, stabi z 4motion/s3 można kręcić do ori łączników.
.MAXIMUS., mając wystarczająco twarde zawieszenie nie poczujesz braku stabi, stabi z 4motion/s3 można kręcić do ori łączników.
przód gwint gleba stabilizator itp
no właśnie dużo ludzi kupiło i narzekaYaro1981 pisze:mapet ma w ofercie regulowane łączniki
Shmatan, dzięki
czekamy na kolejne wpisy co kto myśli
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
przód gwint gleba stabilizator itp
.MAXIMUS., to jest -40 w TDI - uwierz że to już dużo
a to jest różnica długości normalnej sprężyny i tej mojej obecnej
a to jest różnica długości normalnej sprężyny i tej mojej obecnej
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości