przód gwint gleba stabilizator itp

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
M@XIMUS
jetta A2 i golf MK4 rules
jetta A2 i golf MK4 rules
Posty: 1294
Rejestracja: pn sie 10, 2009 23:43
Lokalizacja: opole

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: M@XIMUS » sob maja 28, 2011 12:03

co myślicie o wywaleniu wogóle stabilizatora z przodu aby opuścić auto niżej niż -40??

ile może kosztować stabilizator od 4motion

czy stabilizator od 4motion może być założony przy ori zawieszeniu ??? :okej:


VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: Vii » sob maja 28, 2011 12:39

.MAXIMUS. pisze:co myślicie o wywaleniu wogóle stabilizatora z przodu aby opuścić auto niżej niż -40??
na prawde chcesz to robić? na prawde szkoda tego biednego zderzaka i oby nie błotników i oby nie podłogi i oby nie progów. Dla mnie to co chcesz zrobić to terroryzm :)



Awatar użytkownika
M@XIMUS
jetta A2 i golf MK4 rules
jetta A2 i golf MK4 rules
Posty: 1294
Rejestracja: pn sie 10, 2009 23:43
Lokalizacja: opole

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: M@XIMUS » sob maja 28, 2011 13:25

Vii pisze:na prawde chcesz to robić? na prawde szkoda tego biednego zderzaka i oby nie błotników i oby nie podłogi i oby nie progów. Dla mnie to co chcesz zrobić to terroryzm :)
chodzi teraz o glebę czy stabi? :hmm:


VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: Vii » sob maja 28, 2011 13:44

.MAXIMUS. pisze:chodzi teraz o glebę czy stabi? :hmm:
Wywalenie stabilizatora to NIC w porównaniu do tej gleby. Na takim - 40 auto juz stoi na prawde nisko, to nie na Polskie drogi jeszcze latem zrozumiem ale zima gdy troche sniegu napada to juz KONIEC. Jazda na takiej zawieszce to męczarnia bo co chwile widząc jakaś dziure bedziesz sie zastanawiał czy nie zostawisz na niej zderzaka.. ale jak kto lubi. Ja jezdze na - 20 seryjnym z GTI i jestem zniesmaczony, wiadomo łuki, zakrety itp auto trzyma sie cudownie ale innych pozytywnych aspektów nie widze z jazdym na takim zawieszeniu, na pewno nie na polskich drogach, serio. Nie raz tak od spodu zajeee*** zderzakiem ze myślałem ze bede go szukał za sobą i nie były potrzebne do tego wielkie dziury czy nierówności jezdni wzgledem poziomym.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: grg474 » ndz maja 29, 2011 23:00

.MAXIMUS., ja miałem chyba więcej niż -40 - na misce są ślady po garbach asfaltu ale miska cała - teraz mam to samo zawieszenie tylko dałem dystanse podnoszące auto o 21mm (wersja dla aut używanych w trudnym terenie) - dzięki temu auto jest i tak niskie i twarde na zakręty jak lubię.
Jeśli auto ma być używane w PL to -40 to max jaki możesz zrobić a i tak będziesz żałował że za nisko
aha w zimę oczywiście zgubiłem dokładkę zderzaka :grrr:


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
M@XIMUS
jetta A2 i golf MK4 rules
jetta A2 i golf MK4 rules
Posty: 1294
Rejestracja: pn sie 10, 2009 23:43
Lokalizacja: opole

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: M@XIMUS » pn maja 30, 2011 00:46

grg474, tak tak wiem :) ale ja chcę nisko i stabilizator przeszkadza a ja mam 1,4 to miska jest wysoko :chytry:


VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: grg474 » pn maja 30, 2011 08:12

.MAXIMUS. pisze:a ja mam 1,4 to miska jest wysoko
a jak mylisz jaki mam silnik??


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
M@XIMUS
jetta A2 i golf MK4 rules
jetta A2 i golf MK4 rules
Posty: 1294
Rejestracja: pn sie 10, 2009 23:43
Lokalizacja: opole

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: M@XIMUS » pn maja 30, 2011 09:39

no teraz juz wiem :-)


VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: Yaro1981 » pn maja 30, 2011 15:53

.MAXIMUS., wywalenie stabi to głupota chyba że ktoś nie wie jaką role on spełnia :grin: gwint rozkręcony w porównaniu z serią już jest jakieś 40mm krótszy możesz kombinować z łącznikami z innych samochodów szukać dedykowanego do gwintów lub założyć taki z S3 i podobnych zawsze możesz jeszcze pozbyć się helperów , nie wiem co masz za gwint ale jak tylko idzie spuścić do -40 i potem obciera to chyba coś nie tak :helm:

jak ktoś ma -20 i zderzakiem spotyka się z asfaltem to już trzeba być niezłym artystą skąd się tacy ludzie biorą :chytry:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
M@XIMUS
jetta A2 i golf MK4 rules
jetta A2 i golf MK4 rules
Posty: 1294
Rejestracja: pn sie 10, 2009 23:43
Lokalizacja: opole

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: M@XIMUS » pn maja 30, 2011 16:24

ale ludzie jeźdzą bez stabi i sobie chwalą:( :banghead:

obciera na -60 przy zakrętach w lewo i większych dziurach


a mogę stabi podnieść tylko z prawej strony czy muszę z dwóch?


VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: Yaro1981 » pn maja 30, 2011 16:42

.MAXIMUS., jak chcesz jeżdzić bez stabi to na własną odpowiedzialność , podniesienie to dużo może nie wnieść mapet ma w ofercie regulowane łączniki na pewno coś pomogą a w dziale modyfikacje zawieszenia znajdziesz obszerny temat poświęcony stabi w mkIV


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: Shmatan » pn maja 30, 2011 17:18

Vii, co Ty człowieku piszesz? ja na -40 jeżdżę praktycznie jak na serii, ani razu nie uderzyłem niczym (no - przy parkowaniu zdarzyło mi się zahaczyć o krawężnik) i uważam że jeździ się bardzo fajnie - jeżeli na -20 masz problemy to jesteś ostatnia du*a a nie kierowca

.MAXIMUS., mając wystarczająco twarde zawieszenie nie poczujesz braku stabi, stabi z 4motion/s3 można kręcić do ori łączników.



Awatar użytkownika
M@XIMUS
jetta A2 i golf MK4 rules
jetta A2 i golf MK4 rules
Posty: 1294
Rejestracja: pn sie 10, 2009 23:43
Lokalizacja: opole

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: M@XIMUS » wt maja 31, 2011 00:51

Yaro1981 pisze:mapet ma w ofercie regulowane łączniki
no właśnie dużo ludzi kupiło i narzeka :kac:

Shmatan, dzięki

czekamy na kolejne wpisy co kto myśli :okej:


VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

przód gwint gleba stabilizator itp

Post autor: grg474 » wt maja 31, 2011 18:54

.MAXIMUS., to jest -40 w TDI - uwierz że to już dużo
Obrazek

a to jest różnica długości normalnej sprężyny i tej mojej obecnej
Obrazek


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości