kolego marcinek co daja te twoje dystanse podnosza zadek??
jesli tak to gdzie mozna takie dostac?
Amortyzatory przód z możliwością wymiany wkładu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Amortyzatory przód z możliwością wymiany wkładu
Kolega bardzo się myli!Tomek pisze:ochi1, ostatnio takie wkłady to chyba w mk1 widziałem, ale wg mnie podnoszenie auta w ten sposób raczej nie ma sensu, będzie bardzo mocno dobijać
W końcu znalazłem rozkręcane kolumny. ( wystaje minimalnie 2 zwoje gwintu z pod nakrętki trzeba się dobrze przyjrzeć)
Powyższe kolumny zostały rozkręcone, przecięte w połowie wysokości, wstawione zostały przedłużki i powtórnie zespawane.
W środek poszły nowe wkłady a pod nie dystansy żeby zlikwidować różnicę wysokości.
W ten sposób golf został uniesiony ok 6 cm z przodu przy zachowaniu wcześniejszych właściwości zawieszenia ( miękkość ).
Nie zaobserwowałem by cokolwiek dobijało.
Tył został uniesiony poprzez zastosowanie podwójnych talerzyków, wpłynęło to na usztywnienie tylnego zawieszenia. W przyszłości zmienię mocowanie amortyzatora.
Jak powyżej wykazałem podniesienie mk2 na potrzeby jazdy po wiejskich drogach jest możliwe
Pozdrawiam
Mariusz
Amortyzatory przód z możliwością wymiany wkładu
ochi1, tylko czy wziąłeś pod uwagę ograniczenia przegubów homokinetycznych. Nie wiem czy ten zabieg nie będzie im szkodził. Z reszta półoś ma zakres pracy na wychylenie i wydłużanie się. Trzy podbiciach auta będziesz miał pewien problem i nie zdziw się jak będzie ci wyciągać półoś jak zrobisz chopkę na wzniesieniu.
Re: Amortyzatory przód z możliwością wymiany wkładu
Dzięki za zainteresowaniejhosef pisze:ochi1, tylko czy wziąłeś pod uwagę ograniczenia przegubów homokinetycznych. Nie wiem czy ten zabieg nie będzie im szkodził. Z reszta półoś ma zakres pracy na wychylenie i wydłużanie się. Trzy podbiciach auta będziesz miał pewien problem i nie zdziw się jak będzie ci wyciągać półoś jak zrobisz chopkę na wzniesieniu.
Powyższe udoskonalenie testuje ponad pół roku. Nie zaobserwowałem negatywnych skutków o których piszesz.
Obserwując przegub po zabiegu nie zauważyłem by był w szczególnie krańcowym położeniu.
Większe podwyższenie uważam za niemożliwe "tanim kosztem" ponieważ ograniczeniem stają się wahacze i półośki.
Pozdro Mariusz.
A tak poza tym mam założone felgi 14" i oponki 80 wysokie.
Autko w codziennej eksploatacji. ( ok 40 km/dziennie).
Amortyzatory przód z możliwością wymiany wkładu
ochi1, nie powiem Ci gdzie kończą się możliwości półosi bo nie testowałem.
Chodziło i o to, że dodając 6 cm do wysokości wirtualnego trójkąta, której przeciwprostokątną stanowi półoś powoduje to, że musi się ona wydłużyć. A jej praca zoptymalizowana jest na inny zakres wysokości zawieszenia.
Chodziło i o to, że dodając 6 cm do wysokości wirtualnego trójkąta, której przeciwprostokątną stanowi półoś powoduje to, że musi się ona wydłużyć. A jej praca zoptymalizowana jest na inny zakres wysokości zawieszenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości