Blokujący zacisk polo 6n2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Blokujący zacisk polo 6n2
witam serdecznie
pacjent polo 6n2 1.4 TDI AMF VIN: WVWZZZ6NZ1Y329709
problem polega na blokowaniu przedniego lewego zacisku , mianowicie tłoczek nie powraca nie idzie go wcisnąć....tarcza wentyl 256mm
pytania:
1 czy wybudowanie rozebranie oczyszczenie itd z zastosowaniem zestawu naprawczego cokolwiek pomoże bo nie mam typowych wycieków tylko jest jakby zatarty
2 jeśli opcja 1 coś pomoże to proszę o sprawdzenie w etce jakiej średnicy jest tłoczek 54mm?? bo są różne zestawy naprawcze.
za wszelkie info i wypowiedzi będę zobowiązany. pozdraVWiam
pacjent polo 6n2 1.4 TDI AMF VIN: WVWZZZ6NZ1Y329709
problem polega na blokowaniu przedniego lewego zacisku , mianowicie tłoczek nie powraca nie idzie go wcisnąć....tarcza wentyl 256mm
pytania:
1 czy wybudowanie rozebranie oczyszczenie itd z zastosowaniem zestawu naprawczego cokolwiek pomoże bo nie mam typowych wycieków tylko jest jakby zatarty
2 jeśli opcja 1 coś pomoże to proszę o sprawdzenie w etce jakiej średnicy jest tłoczek 54mm?? bo są różne zestawy naprawcze.
za wszelkie info i wypowiedzi będę zobowiązany. pozdraVWiam
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Re: Blokujący zacisk polo 6n2
1. jeśli jest zatarty obejrzyj dokładnie tłoczek, jak jest przyrdzewniały lub zarysowania tłoczek do wymiany koszt nowego około 50zł, uważaj na odpowietrznik przed odkręceniem dokładnie oczyść szczotką drucianą gwint i np WD40 czasem ciężko go ruszyć, jest z aluminium i łatwo ukręcić (wiem po swoim doświadczeniu) po zastosowaniu zestawu naprawczego powinno być superlecky pisze: 1 czy wybudowanie rozebranie oczyszczenie itd z zastosowaniem zestawu naprawczego cokolwiek pomoże bo nie mam typowych wycieków tylko jest jakby zatarty
2 jeśli opcja 1 coś pomoże to proszę o sprawdzenie w etce jakiej średnicy jest tłoczek 54mm?? bo są różne zestawy naprawcze.
2. zestaw naprawczy w sklepie podajesz do jakiego auta i jaki masz zacisk np. lucas 54 lub ATE do niego dostaniesz odpowiedni zestaw naprawczy (tłoczek oddzielnie gumki oddzielnie) różnice w zestawach polegają z reguły na tym ze jest tych gumek więcej lub mniej. Ja brałem firmy autofren plus smar do tłoczków i pasta miedziana:)
poniżej podaję link do sprawdzenia jaki zestaw potrzebujesz wybierz auto- model- rodzaj silnika a potem: układ hamulcowy-tarcza hamulcowa-zestaw naprawczy zacisku i będziesz wiedział jakiego szukać.
http://sklep.intercars.com.pl/?grut=101 ... ¬itle=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt maja 06, 2011 00:15 przez ghostt01, łącznie zmieniany 1 raz.
Blokujący zacisk polo 6n2
ghostt01, dzięki za info już sam sporo si dowiedziałem. z tego co mi koledzy mówili najgorszy gips będzie z odpowietrznikiem... mam nadzieje ze się obędzie bez strat dzięki pozdraVWiam.
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Blokujący zacisk polo 6n2
Kolego ghostt01, mam nadzieję że pomyliłeś literkę .
Są sposoby na zwiększenie szans na odkręcenie odpowietrznika oprócz wd40 itp. jest to młotek
Najpierw trzeba go wypchnąć /tak aby nie wypadł /ocenić stan i wcisnąć używając prostego przyrządu śrubowego albo wypchnąć i wymienić .
można z tego wywnioskować że odpowietrznik jest z aluminium Reszta opisu OKghostt01 pisze: jest z aluminium
Są sposoby na zwiększenie szans na odkręcenie odpowietrznika oprócz wd40 itp. jest to młotek
a czym go wciskasz ?lecky pisze: nie idzie go wcisnąć.
Najpierw trzeba go wypchnąć /tak aby nie wypadł /ocenić stan i wcisnąć używając prostego przyrządu śrubowego albo wypchnąć i wymienić .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Blokujący zacisk polo 6n2
owszem odrdzewiacz itdTomasz Bis pisze:itp. jest to młotek
taki stosuje...Tomasz Bis pisze:używając prostego przyrządu śrubowego
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Re: Blokujący zacisk polo 6n2
Tak odpowietrznik jest z aluminiumTomasz Bis pisze:Kolego ghostt01, mam nadzieję że pomyliłeś literkę .można z tego wywnioskować że odpowietrznik jest z aluminium Reszta opisu OKghostt01 pisze: jest z aluminium
Młotek? jasne tylko z głową (lekkie uderzenie od góry w odpowietrznik) ale tak żeby potem nie byłoTomasz Bis pisze:Są sposoby na zwiększenie szans na odkręcenie odpowietrznika oprócz wd40 itp. jest to młotek
odpowietrzniki po odkręceniu możesz wymienić na nowe- koszt to dosłownie grosze
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Blokujący zacisk polo 6n2
O tym właśnie myślałem . W ten sposób odkręcam 90% odpowietrzników , pozostałe 10% migomatem albo wymiana cylinderka /o zacisk walczę do końca /ghostt01 pisze:Młotek? jasne tylko z głową (lekkie uderzenie od góry w odpowietrznik) ale tak żeby potem nie było
odpowietrzniki po odkręceniu możesz wymienić na nowe- koszt to dosłownie grosze
Przez kilkanaście lat nigdy nie spotkałem aluminiowego odpowietrznika w zacisku hamulcowym czy cylinderku.ghostt01 pisze:Tak odpowietrznik jest z aluminium
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Blokujący zacisk polo 6n2
lewy zacisk zreanimowany. tłoczek poszedł do wymiany do tego zestaw naprawczy i wszystko git. odpowietrzone założone i można latać...
w tygodniu biorę się za druga stronę koszty niewielkie (ok 55pln części /tłoczek + zestaw naprawczy) a będę miał pewność że hamulce mnie nie zawiodą...
dzięki wszystkim za pomoc.
w tygodniu biorę się za druga stronę koszty niewielkie (ok 55pln części /tłoczek + zestaw naprawczy) a będę miał pewność że hamulce mnie nie zawiodą...
dzięki wszystkim za pomoc.
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości