Blokujący zacisk polo 6n2

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Blokujący zacisk polo 6n2

Post autor: lecky » wt maja 03, 2011 14:50

witam serdecznie :bigok:
pacjent polo 6n2 1.4 TDI AMF VIN: WVWZZZ6NZ1Y329709
problem polega na blokowaniu przedniego lewego zacisku :grrr: , mianowicie tłoczek nie powraca nie idzie go wcisnąć....tarcza wentyl 256mm
pytania:
1 czy wybudowanie rozebranie oczyszczenie itd z zastosowaniem zestawu naprawczego cokolwiek pomoże bo nie mam typowych wycieków tylko jest jakby zatarty :grrr:
2 jeśli opcja 1 coś pomoże to proszę o sprawdzenie w etce jakiej średnicy jest tłoczek 54mm?? bo są różne zestawy naprawcze.

za wszelkie info i wypowiedzi będę zobowiązany. pozdraVWiam


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

ghostt01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 00:53
Lokalizacja: Knurów

Re: Blokujący zacisk polo 6n2

Post autor: ghostt01 » śr maja 04, 2011 01:40

lecky pisze: 1 czy wybudowanie rozebranie oczyszczenie itd z zastosowaniem zestawu naprawczego cokolwiek pomoże bo nie mam typowych wycieków tylko jest jakby zatarty :grrr:
2 jeśli opcja 1 coś pomoże to proszę o sprawdzenie w etce jakiej średnicy jest tłoczek 54mm?? bo są różne zestawy naprawcze.
1. jeśli jest zatarty obejrzyj dokładnie tłoczek, jak jest przyrdzewniały lub zarysowania tłoczek do wymiany koszt nowego około 50zł, uważaj na odpowietrznik przed odkręceniem dokładnie oczyść szczotką drucianą gwint i np WD40 czasem ciężko go ruszyć, jest z aluminium i łatwo ukręcić (wiem po swoim doświadczeniu) po zastosowaniu zestawu naprawczego powinno być super :grin:
2. zestaw naprawczy w sklepie podajesz do jakiego auta i jaki masz zacisk np. lucas 54 lub ATE do niego dostaniesz odpowiedni zestaw naprawczy (tłoczek oddzielnie gumki oddzielnie) różnice w zestawach polegają z reguły na tym ze jest tych gumek więcej lub mniej. Ja brałem firmy autofren plus smar do tłoczków i pasta miedziana:)
poniżej podaję link do sprawdzenia jaki zestaw potrzebujesz wybierz auto- model- rodzaj silnika a potem: układ hamulcowy-tarcza hamulcowa-zestaw naprawczy zacisku i będziesz wiedział jakiego szukać.
http://sklep.intercars.com.pl/?grut=101 ... &notitle=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt maja 06, 2011 00:15 przez ghostt01, łącznie zmieniany 1 raz.



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Blokujący zacisk polo 6n2

Post autor: lecky » śr maja 04, 2011 07:27

ghostt01, dzięki za info już sam sporo si dowiedziałem. z tego co mi koledzy mówili najgorszy gips będzie z odpowietrznikiem... mam nadzieje ze się obędzie bez strat :bigok: dzięki pozdraVWiam.


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Blokujący zacisk polo 6n2

Post autor: Tomasz Bis » śr maja 04, 2011 23:30

Kolego ghostt01, mam nadzieję że pomyliłeś literkę .
ghostt01 pisze: jest z aluminium
można z tego wywnioskować że odpowietrznik jest z aluminium :chytry: Reszta opisu OK
Są sposoby na zwiększenie szans na odkręcenie odpowietrznika oprócz wd40 itp. jest to młotek :goof:
lecky pisze: nie idzie go wcisnąć.
a czym go wciskasz ?
Najpierw trzeba go wypchnąć /tak aby nie wypadł /ocenić stan i wcisnąć używając prostego przyrządu śrubowego albo wypchnąć i wymienić .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Blokujący zacisk polo 6n2

Post autor: lecky » czw maja 05, 2011 16:08

Tomasz Bis pisze:itp. jest to młotek :goof:
owszem odrdzewiacz itd
Tomasz Bis pisze:używając prostego przyrządu śrubowego
taki stosuje... :bigok:


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

ghostt01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 00:53
Lokalizacja: Knurów

Re: Blokujący zacisk polo 6n2

Post autor: ghostt01 » pt maja 06, 2011 00:44

Tomasz Bis pisze:Kolego ghostt01, mam nadzieję że pomyliłeś literkę .
ghostt01 pisze: jest z aluminium
można z tego wywnioskować że odpowietrznik jest z aluminium :chytry: Reszta opisu OK
Tak odpowietrznik jest z aluminium :grin:
Tomasz Bis pisze:Są sposoby na zwiększenie szans na odkręcenie odpowietrznika oprócz wd40 itp. jest to młotek :goof:
Młotek? :satan: jasne tylko z głową (lekkie uderzenie od góry w odpowietrznik) ale tak żeby potem nie było :rozpacz:
odpowietrzniki po odkręceniu możesz wymienić na nowe- koszt to dosłownie grosze



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Blokujący zacisk polo 6n2

Post autor: Tomasz Bis » pt maja 06, 2011 17:00

ghostt01 pisze:Młotek? :satan: jasne tylko z głową (lekkie uderzenie od góry w odpowietrznik) ale tak żeby potem nie było :rozpacz:
odpowietrzniki po odkręceniu możesz wymienić na nowe- koszt to dosłownie grosze
O tym właśnie myślałem . W ten sposób odkręcam 90% odpowietrzników , pozostałe 10% migomatem albo wymiana cylinderka /o zacisk walczę do końca /
ghostt01 pisze:Tak odpowietrznik jest z aluminium :grin:
Przez kilkanaście lat nigdy nie spotkałem aluminiowego odpowietrznika w zacisku hamulcowym czy cylinderku. :bajer:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Blokujący zacisk polo 6n2

Post autor: lecky » pn maja 09, 2011 09:33

lewy zacisk zreanimowany. tłoczek poszedł do wymiany do tego zestaw naprawczy i wszystko git. odpowietrzone założone i można latać...
w tygodniu biorę się za druga stronę koszty niewielkie (ok 55pln części /tłoczek + zestaw naprawczy) a będę miał pewność że hamulce mnie nie zawiodą...
dzięki wszystkim za pomoc. :bigok:


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości