Amortyzatory Bilstein VNE 4574 (B4?) Proszę o opinie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam was koledzy
przyszedł u mnei czas wymienić amortyzatorki przednie bo strasznie bujają i tłucze na drodze, przeglądałem mase tematów juz i wybóry chyba padnie na Bilstein B4, znalazłem taką oto aukcje:
http://moto.allegro.pl/amortyzatory-bil ... 15721.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Chciałbym zakupić od tego sprzedawcy z racji tego, ze akurat w Nysie studiuję i miałbym na miejscu.
Tylko mam wątpliwości bo na aukcji nigdzie nie pisze, że to B4, na zdjeciu widać jedynie jakiś numer VNE 4574 (???)
Czy to są aby napewno te amorki? I to są akurat olejowo-gazowe?
Nie zalezy mi na obniżaniu, bo Nysa dziurawa jak ser szwajcarski i potrzebuję komfort oraz żeby nie kołysało jak w wózeczku dla dzieci (czy one sie właśnie do tego nadadzą?). Czy ta cena 279zł za komplet z odbojami i osłonami nei jest jakaś dziwna? Bo równie juz widzę po aukcjach i sklepach, ggdzie czasem widze jakiś pojedynczy amortyzator za 400zł...
Prosze o radę oraz do ADMINA aby nie usuwał tematu, bo zalezy mi aby ktoś odpowiedział na moje wołanie;)
Pozdrawiam
przyszedł u mnei czas wymienić amortyzatorki przednie bo strasznie bujają i tłucze na drodze, przeglądałem mase tematów juz i wybóry chyba padnie na Bilstein B4, znalazłem taką oto aukcje:
http://moto.allegro.pl/amortyzatory-bil ... 15721.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Chciałbym zakupić od tego sprzedawcy z racji tego, ze akurat w Nysie studiuję i miałbym na miejscu.
Tylko mam wątpliwości bo na aukcji nigdzie nie pisze, że to B4, na zdjeciu widać jedynie jakiś numer VNE 4574 (???)
Czy to są aby napewno te amorki? I to są akurat olejowo-gazowe?