POLIURETAN - tylna belka 69 -72mm?

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

POLIURETAN - tylna belka 69 -72mm?

Post autor: admin911 » śr mar 23, 2011 01:34

Witam

Mam dylemat co do wybrania poliuretanu do tylnej belki , występują w bikpurze 2 rodzaje 69mm(rzeczywista 69,5) i 72mm. Teraz motyw że oryginalnie tuleje w metalowej osłonie są 69mm , w plastikowej nowe są 72mm. Czy poliuretanowymi powinienem się kierować tak samo jak plastikowymi ?? belka ma na bank 69mm zmierzyłem, chodzi o to że zewnętrzna cześć tuleji ma być osadzona sztywno, czy te 69,5 wystarczy?? Czy ktoś już montował poliuretanowe tuleje do tylnej belki w mk4?


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

Awatar użytkownika
VWaldini81
LDZ
LDZ
Posty: 308
Rejestracja: śr lis 24, 2010 16:20
Lokalizacja: ŁDZ

POLIURETAN - tylna belka 69 -72mm?

Post autor: VWaldini81 » śr mar 23, 2011 17:07

Poliuretanowych nie zakładałem ale wiem że w aso gdybyś zamawiał dostaniesz już 72mm i te ci proponuje. Ponieważ gniazdo na tuleje będzie zardzewiałe, a po wyczyszczeniu 69mm może lekko wejść.


Obrazek

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

POLIURETAN - tylna belka 69 -72mm?

Post autor: admin911 » śr mar 23, 2011 20:32

tylko też jest taka opcja że , gdy oryginalnie plastikowe byly montowane to według vw trzeba było wymienić całą belkę :/, później zmieniono to na plastikowe tuleje które właśnie mają 72mm, wczoraj oblukałem firmy które robią poliuretanowe tuleje do golfa , no i robią ale jednego rozmiaru lecz nie podają jakiego rozmiaru poza jedną firmą superflex, gdzie podają że 69,5mm i niby też takiego rozmiaru jest tuleja z bikpuru, teraz tylko pytanie dlaczego vw z 69 poszedł na 72 i jeśli da się wcisnąć 72 plastiku to czy poliuretanu też się da czy jednak będzie za ciasno jak dla poliuretanu??


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

POLIURETAN - tylna belka 69 -72mm?

Post autor: admin911 » pt kwie 01, 2011 21:56

okej wsadziłem 69.5, jest całkiem okej trochę sztywno na tyle ale to ze względu na amorki moje i sprężyny ale tuleje pracują bardzo dobrze :), wszedłszy ciężko ale dałem rade rękami i lekko młotkiem, czerwone z bikpuru polecam! miałem przednie wahacze praktycznie nowe, wymieniłem wahacze na nowe 6 miesięcy temu ale i tak zmieniłem tuleje na czerwone z poliuretanu i szczerze polecam również przednie zawieszenie tłumi lepiej i lepiej się zachowuje niż oryginalne tuleje


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

POLIURETAN - tylna belka 69 -72mm?

Post autor: admin911 » sob maja 21, 2011 23:31

po dłuższym czasie jazdy na poly tulejach, zauważyłem że auto jest bardziej gumowate wręcz pływa przy dużych prędkościach oczywiście mowa o kolorze czerwonym czyli 80k miękkości, możliwe że to wina tych dziurek na tulejach z bikpuru, wydaje mi się że chcieli zwiększyć komfort pracy tych tuleji ale po dłuższym użytkowaniu stwierdzam że jest to gorsze od normalnych tuleji gumowych :/ przy prędkości np 110km/h nagły ruch kierownicą i autko trochę lata uczucie wpadania w poślizg jakbym jechał jakimś wygodnym francuzem, przedzwonie i porozmawiam na ten temat, może dorwe takie tuleje bez tych wywierceń albo zmienie odrazu na żółte 90k, tak wogle tylne tuleje przednich wachaczy dostały luzy :/ ruszam do przodu do tyłu i jeszcze raz do przodu i czuć że przeskakuje mi na wachaczach :(

na zdjęciu widać te tuleje i w nich wywiercenia gdzie inne firmy jak super pro czy powerflex nie robią takich rzeczy, możliwe że chodzi o polskie drogi i zwiększenie komfortu Obrazek


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości