W związku z moim problemem dotyczącym latająca kierownicą...Kierownica ma straszne drgania góra dół na luzie. Jak wrzucę bieg to przestaje. Jak dodam gazu na luzie to przestaje. Remontowałem silnik i okazało się, że korbowód był krzywy a wał korbowy prosty. Tak twierdził mechanik. Zastanawiałem się nad tym, że wyosiowany wał mógłby powodować takie wibracje, ale przejechałem już od remontu 30 tyś i silnik dalej chodzi. Pewnie by umarł od takiej krzywizny.
Wyczytałem, że to może rozwalone są łożyska kolumny kierowniczej. I w zawiązku z tym chcę wymienić całą kolumnę bo nie wiem czy opłaca się robić łożyska.
Jeśli podjął bym się wymiany to czy można zamienić kolumnę z regulacją wysokości jaką posiadam na tą bez regulacji? wolę bez regulacji bo może ona też jakoś wpływa na większe drgania?
Poradźcie coś

Dzięki