Spadek ciśnienia z przednich opon

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mazt
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 20:34
Lokalizacja: BI

Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: mazt » wt gru 07, 2010 23:32

Witam, Przy każdym tankowaniu (raz na dwa tygodnie) muszę dopompowywać wszystkie opony. Jednak nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że z tylnych opon schodzi mi 0,2 bara, a z przednich po 0,5 bara? Czym to może być spowodowane?



poziomek74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lis 27, 2009 16:06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: poziomek74 » wt gru 07, 2010 23:35

Może większym naciskiem na oś?..



Awatar użytkownika
mazt
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 20:34
Lokalizacja: BI

Re: Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: mazt » wt gru 07, 2010 23:41

poziomek74 pisze:Może większym naciskiem na oś?..
Właśnie też przychodzi mi to do głowy, ponieważ nie wożę nikogo z tyłu (w ogóle). Wydawałoby się to logiczne hmmm :chytry: Natomiast czy normalny jest aż tak duży spadek ciśnienia po dwóch tygodniach jazdy ?



wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: wron » czw gru 09, 2010 13:35

mazt, wymien wentylki



Awatar użytkownika
mazt
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 20:34
Lokalizacja: BI

Re: Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: mazt » czw gru 09, 2010 14:53

wron pisze:mazt, wymien wentylki
Wymieniałem całą wentylicę przy wymianie opon z letnich na zimowe. Z tego co pamiętam to i na letnich też z przodu szybciej schodziło ;/



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: Stalu » czw gru 09, 2010 16:18

W Tym roku zmieniałeś opony, czy były już na felgach??

Zazwyczaj w takich przypadkach, rozbieraliśmy koła, dokładne czyszczenie felgi i opony w miejscu styku i ponowne uszczelnianie pastą. W 99% pomagało


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
mazt
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 20:34
Lokalizacja: BI

Re: Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: mazt » czw gru 09, 2010 16:45

.Tomek. pisze:W Tym roku zmieniałeś opony, czy były już na felgach??

Zazwyczaj w takich przypadkach, rozbieraliśmy koła, dokładne czyszczenie felgi i opony w miejscu styku i ponowne uszczelnianie pastą. W 99% pomagało
Właśnie o to chodzi, że zmieniałem opony (same) i wydaje mi się, że te czynności były wykonywane. Widziałem nawet, że i uszczelnianie pastą było.



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: Stalu » czw gru 09, 2010 17:06

Jeśli z letnich też schodziło to problem leży w felgach, trzeba dokładnie wyszlifować felgę od środka papierem ściernym. Z czasem na ratach felg (wewnątrz) robią się wżery i przez to uchodzi powietrze z kół.


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
mazt
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 20:34
Lokalizacja: BI

Re: Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: mazt » czw gru 16, 2010 16:20

.Tomek. pisze:Jeśli z letnich też schodziło to problem leży w felgach, trzeba dokładnie wyszlifować felgę od środka papierem ściernym. Z czasem na ratach felg (wewnątrz) robią się wżery i przez to uchodzi powietrze z kół.
Jak myślisz ile taka usług może kosztować u wulkanizatora? Są w stanie w miarę szybko zdiagnozować gdzie leży problem?



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Spadek ciśnienia z przednich opon

Post autor: mishabest » czw gru 16, 2010 16:42

usługa na pewno tyle co przekładka albo jeszcze coś dołożą bo trzeba rozmontować, przeszlifować, zmontować i wyważyć. Sprawdzić możesz sam jak masz jakiś zbiornik z wodą. 3 bary w koło i do zbiornika, zaraz wyjdzie gdzie uchodzi.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości