Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
No wlasnie. Mam u siebie gwinta, chce podniesc zawieszke na zime (w tej chwili mam rowno na polowe) i teraz pojawia sie kluczowe pytanie... w ktora strone krecic?
Na logike nalezy rozkrecic calkowicie i auto sie podniesie, bo wydluzy sie sprzezyna, ale czy na pewno?
Pytam, bo krecenia troche jest, a nie chce robic tego dwa razy
Na logike nalezy rozkrecic calkowicie i auto sie podniesie, bo wydluzy sie sprzezyna, ale czy na pewno?
Pytam, bo krecenia troche jest, a nie chce robic tego dwa razy
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
alex1919 pisze:Na logike nalezy rozkrecic calkowicie i auto sie podniesie, bo wydluzy sie sprzezyna
żeby podnieść auto, kręcisz w górę, a jak chcesz obniżyć to w dół . Tyle w temacie.
Pamiętaj o zakonserwowaniu gwintu na zimę, np. smarem miedzianym.Żeby nie bylo problemu z regulacją po zimie.
tu masz łopatologicznie przedstawione
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
Witam
Temat stary ale nie chcę zakładać nowego a temat pasuje do mojego pytania.
A więc am Passata B5 3B kombi 1.9TDI
obecnie mam zawieszenie Sachs-a jakieś ~3cm niższe od standardowego (auto nisko stoi- od osłony aluminiowej pod silnikiem i skrzynią do ziemi jest ~7-8cm)
i czy jeśli zmienię na gwintowane (MTS) to ile W GÓRĘ Maksymalnie mogę podnieść auto? (chodzi mi o setup zimowy)
czyli jeśli teraz mam -3cm od standardowego to czy na gwintowanym po podniesieniu uzyskam wyżej niż zawieszenie seryjne a więc np +5cm? (-3 + 5 = 2cm wyżej od serii)
Temat stary ale nie chcę zakładać nowego a temat pasuje do mojego pytania.
A więc am Passata B5 3B kombi 1.9TDI
obecnie mam zawieszenie Sachs-a jakieś ~3cm niższe od standardowego (auto nisko stoi- od osłony aluminiowej pod silnikiem i skrzynią do ziemi jest ~7-8cm)
i czy jeśli zmienię na gwintowane (MTS) to ile W GÓRĘ Maksymalnie mogę podnieść auto? (chodzi mi o setup zimowy)
czyli jeśli teraz mam -3cm od standardowego to czy na gwintowanym po podniesieniu uzyskam wyżej niż zawieszenie seryjne a więc np +5cm? (-3 + 5 = 2cm wyżej od serii)
viewtopic.php?f=109&t=487008
VW Passat B5 3B byZATOX
AFN+, 141 KM 330 Nm,-30, Royal Green Mica, CA
Alpine CDA 117ri u-Dimension RM-V41 Morel Tempo 6 RE 10S4
VW Passat B5 3B byZATOX
AFN+, 141 KM 330 Nm,-30, Royal Green Mica, CA
Alpine CDA 117ri u-Dimension RM-V41 Morel Tempo 6 RE 10S4
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
ja mam PAssata na Eibachu który usiadł - 3cm i ja nie wiem co ty chcesz podnosić, bo do ziemi to ja mam tyle, że spokojnie wszędzie przejeżdzam. Zmierz może odległość od środka nadkola do ziemi. Teraz mam 66/66cm, przedtem miałem na serii 69/70.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
Odswieze troche.... no wlasnie chcialem spuscic moja golfinke i nie idzie ruszyc..;p
Mam co prawda 1klucz... ale i nawet tym 1 powinno puscic...
Nie widzialem o tym zeby konserwowac to na zime.. tak kupilem...
Jak ruszyc?;) wd40 mi jakos spcjalnie nie ulatwialo... nie chce mi w ogole puscic... jak pusci to juz pojdzie... musze zobaczyc jak z przodem... jakiegos dnia... bo przed zima szlo jako tako... tylu nie ruszalem nigdy.. wczoraj probowalem.. a chcialem calego o jakies. 3cm dac
Mam co prawda 1klucz... ale i nawet tym 1 powinno puscic...
Nie widzialem o tym zeby konserwowac to na zime.. tak kupilem...
Jak ruszyc?;) wd40 mi jakos spcjalnie nie ulatwialo... nie chce mi w ogole puscic... jak pusci to juz pojdzie... musze zobaczyc jak z przodem... jakiegos dnia... bo przed zima szlo jako tako... tylu nie ruszalem nigdy.. wczoraj probowalem.. a chcialem calego o jakies. 3cm dac
Re: Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
Też odgrzeje temat. Która z zaznaczonych jest od regulacji wysokości? Wg znajomego ta na samym dole, kręcąc do góry powinno się auto podnieść i obniżyć kręcąc na dół, dwie pozostałe są od ustawienia twardości sprężyn. Mocowanie górne nakrętka + imbus nie ma nic do regulacji wysokości? Dobrze myśli? Wg mnie na logike to te dwie górne są od wysokości, kręcone w góre podnoszą auto, regulacji twardości sprężyn nie ma, a od czego ta dolna? Czy tak?
- RobstonKoro
- Forum Master
- Posty: 1083
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 20:19
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
z tego co wiem to jest ten nowy model ta technix w którym można jeszcze regulować "wysunięcie" amortyzatora(taka dodatkowa regulacja)
Ventolf zanurz amora w płynie hamulcowym na dobę i pójdzie jak z płatka
Ventolf zanurz amora w płynie hamulcowym na dobę i pójdzie jak z płatka
Czerwono-czarna strzała
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
Chyba już rozkminiłem, na dole gdzie jest mocowanie można to jeszcze rozkręcić, dolna nakrętka jest do ustabilizowania tej wysokości, wysokość reguluje się imbusem od góry, a dwie górne nakrętki są jednak od regulacji twardości. Tak mi to teraz wygląda, zobaczę jeszcze jak założe, szkoda, że instrukcja jest po niemiecku
Re: Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
No to spoko bedzie z 4 amorami po kolei.... ;D latwiejszy szybszy sposob ????robert19kor pisze:Ventolf zanurz amora w płynie hamulcowym na dobę i pójdzie jak z płatka
- RobstonKoro
- Forum Master
- Posty: 1083
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 20:19
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
rozpierda... nakrętki a potem sobie dorabiasz nowe tak czy siak musisz wyjąć amora z budy
Czerwono-czarna strzała
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
- DamianBorek
- I <3 VAG
- Posty: 99
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 18:51
- Lokalizacja: Wrocław
Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
Odświeże, mogę wrzucić amorka do płynu/ropy wraz z wkładem, ale bez spręzyny, czy to jakoś uszkodzi wkład?
- DamianBorek
- I <3 VAG
- Posty: 99
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 18:51
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zawieszenie gwintowane - regulacja wysokosci
Cisnij bo ciekaw jestem ;DDamianBorek pisze:Okej, spróbuje, dam znać jaki efekt;P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości