sciaga w lewo mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
sciaga w lewo mk3
Panowie pomożcie. Samochód ściaga mi w lewo. Kierownica sie obraca lekko w lewo co powoduje mus ciągłej kontry w prawo.
W samochodzie wymieniłem przednie zawieszenie: tuleje na wahaczach, sworznie, jeszcze kilka innych rzeczy. Wszystko inne było wporządku. Ustawiłem geometrie. Samochód ciagle sciaga w lewo. Co moze byc przyczyną?
Aha. wydaje mi sie ze jak hamuje to nie sciaga go w lewo. Czyli jak mam nacisniety pedal hamulca i puszcze kierownice to jest ok.
W samochodzie wymieniłem przednie zawieszenie: tuleje na wahaczach, sworznie, jeszcze kilka innych rzeczy. Wszystko inne było wporządku. Ustawiłem geometrie. Samochód ciagle sciaga w lewo. Co moze byc przyczyną?
Aha. wydaje mi sie ze jak hamuje to nie sciaga go w lewo. Czyli jak mam nacisniety pedal hamulca i puszcze kierownice to jest ok.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
sciaga w lewo mk3
lewy zacisk może sie nie cofa do końca, sprawdź czy lewe koło nie grzeje sie znacznie więcej od prawego
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sciaga w lewo mk3
Duży luz na którejś z tulei wahacza przedniego lub mniej prawdopodobne na belce tylniej, źle ustawiona geometria, krzywo zdarte opony, auto 4-śladowe po wypadku. Ostatnia przyczyna w polskich realiach przesuwa się początek tej listy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
sciaga w lewo mk3
Tuleje na wahaczach powymienialem wszystkie. Geometria raczej dobrze ustawiona. Opony nowe. Wypadek tez wykluczam, poniewaz tylko ja tym autem jezdze (wczesniej tego zjawiska nie bylo) Wpadlem co prawda na kraweznik i uszkodzilem felge, ale zjawisko juz wczesniej mialem.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sciaga w lewo mk3
Nie wiem co jeszcze zostaje - może górne łożyska kolumn z przodu. Gdyby wszystko było sprawne toby takiego zachowania się auta nie było.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sciaga w lewo mk3
maglownica niema nic do tego
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
sciaga w lewo mk3
gdyby auto było krzywe w wyniku powypadkowym nigdy w zyciu nie ustawił by dobrze geometrii, a skoro geometria jest ponoc dobrze ustawiona to na pewno nie o to chodzi. Sprawdz wahacze, piasty, sprawdz rowniez cisnienie w oponach to tak na poczatek
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sciaga w lewo mk3
Vii, nieraz ustawiałem geometrię i miałem czterośladowe auto, wszystko zależy kto to robi i na jakich przyrządach
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- KemotZabrze
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: pn paź 26, 2009 17:00
- Lokalizacja: Zabrze
sciaga w lewo mk3
a końcówki drążków kierowniczych wymieniłeś? bo u mnie tak było że posypały się końcówki i kierownica w początkowej fazie skrętu chodziła praktycznie sama, a auto na mokrym latało po jezdni na wszystkie strony. wiadomo że przed ustawianiem geometrii powinni Ci to sprawdzić, ale jak bywa to każdy wie
Re: sciaga w lewo mk3
Ja mam bardziej na mysli takie coś ze jesli auto jest powypadkowe i dajmy na to krzywe kapke badz z lekko przesunietymi belkami to najlepszy fachowiec przy uzyciu najlepszego sprzetu nie ustawi dobrze geometrii bo po prostu to bedzie nie mozliwe a więc jesli kolega ma niby dobrze ustawiona geometrie i załozmy ze nie niby tylko na prawde dobrze tzn ze auto nie dzwonione mocno i konstrukcja utrzymana... takie wykluczanie jednego za pomoca drugiego.Paweł Marek pisze:Vii, nieraz ustawiałem geometrię i miałem czterośladowe auto, wszystko zależy kto to robi i na jakich przyrządach
pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sciaga w lewo mk3
Vii, jasne
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
sciaga w lewo mk3
no ale proste stwierdzenie:
kiedys tak nie mialem, a przez ten czas nie zdarzyło mi sie zaliczyć dzwona.
wiec to nie wina wypadku.
Geometrie załóżmy ze mam dobrze ustawioną.
A moze opony? miekkosc??
Opon mi nie tnie swoja droga wogole.
kiedys tak nie mialem, a przez ten czas nie zdarzyło mi sie zaliczyć dzwona.
wiec to nie wina wypadku.
Geometrie załóżmy ze mam dobrze ustawioną.
A moze opony? miekkosc??
Opon mi nie tnie swoja droga wogole.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości