na zimnym silniku chodzi jakby był dziurawy tłumik

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szychus19-84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Zamość

na zimnym silniku chodzi jakby był dziurawy tłumik

Post autor: szychus19-84 » wt sie 24, 2010 16:31

od dłuższego czasu mam problem z tłumikiem,na zimnym chodzi jakby był dziurawy,zaglądałem pod spód a tam nie ma żadnych przedmuchów,dałem sobie spokój aż do dzisiaj kiedy mój kolega powiedział że ma tak samo w swojej octavii,czy to może być katalizator?



Awatar użytkownika
rezystor22
VWieśniak
VWieśniak
Posty: 68
Rejestracja: ndz cze 27, 2010 18:20
Lokalizacja: Kalish
Kontakt:

na zimnym silniku chodzi jakby był dziurawy tłumik

Post autor: rezystor22 » czw sie 26, 2010 23:59

Skoro sprawdzałeś i nie ma przedmuchów to tłumik może jest ok... a nie czasami silnik się trzęsie i 'przerywa' jak jest zimny ?


Pająk - najlepszy przyjaciel elektronika.

szychus19-84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Zamość

Re: na zimnym silniku chodzi jakby był dziurawy tłumik

Post autor: szychus19-84 » pt sie 27, 2010 11:31

Z tym silnikiem sprawdzałem i niby są minimalne drgania tylko mi się wydaje że to jest normalne,a z kolei jeśli chodzi o przerywanie to jak się siedzi na siedzeniu od kierowcy to czuć pod tyłkiem jakieś drgania(przerywanie) spod spodu



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Re: na zimnym silniku chodzi jakby był dziurawy tłumik

Post autor: Vii » sob sie 28, 2010 11:17

szychus19-84 pisze:Z tym silnikiem sprawdzałem i niby są minimalne drgania tylko mi się wydaje że to jest normalne,a z kolei jeśli chodzi o przerywanie to jak się siedzi na siedzeniu od kierowcy to czuć pod tyłkiem jakieś drgania(przerywanie) spod spodu
Łacznik elastyczny ukł. wydechowego masz do wymiany, to jest ta część ktora łaczy wydech z silnika do rur. Koszt ok 90 - 100 zł. Ostatnio przerabiałem to w audi A4 i objawy miałem te same, wymieniłem i bajka.. pozdro :jezor:



Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1057
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

na zimnym silniku chodzi jakby był dziurawy tłumik

Post autor: mat06 » sob sie 28, 2010 11:59

Vii pisze:Łacznik elastyczny
Występuje też pod nazwą złącze elastyczne ;)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości