konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bruno77
- vag-podkarpacie.pl
- Posty: 1679
- Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
jak w temacie co było by lepsze baranek z APP czy blachogum (bitex) ?? a może coś innego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Ja łatki w podłodze smarowałem bitexem, ale możesz wydać trochę więcej kasy i kupić specjalny baranek. U mnie do tej pory ori konserwacja trzyma się bardzo mocno podłogi i jest coś jak dętka, którą ciężko urwać.
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
ja konserwuję bitexem zawsze podwozie. ale żeby to dobrze zrobić to najlepiej sobie umyj podwozie płynem do naczyń żeby odtłuścić podłogę i dopiero pózniej konserwuj. ten butex zły nie jest bo nie zasycha na kamień po dłuższym czasie
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Baranek jest lepszy moim zdaniem. Blachogumu nie polecam, ja konserwuje Bitgumem. Bitgum jest rzadki, także ja smaruje raz i na następny dzień świecę żarówką i smaruje miejsca w których widać, że nie ma bitgumu. Blachogumem można np.zasmarować jakiś otwór, bo jest prawie jak plastelina.Bruno77 pisze:jak w temacie co było by lepsze baranek z APP czy blachogum (bitex) ?? a może coś innego
Ja najpierw myję dokładnie szczotką miejsca które będę konserwował (ciepła woda + płyn do mycia). Następnie wycieram to suchą szmatką i czekam aż wyschnie, później myję to benzyną i kładę bitgum. Oczywiście rdzę usuwam.
Ja zakonserwowałem wszystkie nadkola i płytę podłogową pod zbiornikiem paliwa, później będę konserwował resztę podłogi. Warto też zdjąć przednie błotniki i tam zakonserwować wszystko, trzeba zwracać uwagę, żeby nie zalepić jakiegoś ważnego otworu. Np.w progach odpływów nie można zalepić. Bitgum nakładam pędzlem. On nie wyschnie porządnie, musisz trochę pojeździć samochodem to wtedy nie będzie już taki lepki i brudzący.
Używałem też trochę takiego baranka: http://allegro.pl/item1155429373_no_1_b ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false;
Stosowałem go w miejscach gdzie coś się przykręca (bo element nie przylepi się do tego baranka jak do bitgumu)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Baranek nie jest do podwozia, on twardnieje na kamień prawie na progi w dolnej części można zapodać. U mnie się sprawdził dobrze na podłogę Boll ale napewno inne tego typu środki też są dobre.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Ja zapaćkałem u siebie dwa moje golfy takim środkiem h[url]ttp://www.tradetec.pl/product_info.php?cPath= ... 72e9eaa5a3[/url] było to ok 2 lata temu i do dzisiaj nic nie zeszło, nic nie odpadło
Do profili zamkniętych tez kupiłem środek w tej firmie http://www.tradetec.pl/product_info.php ... 72e9eaa5a3
Jeśli chodzi o technikę jakiej użyłem to tak: najpierw myjka i wymyłem podwozie, poczekałem 3 godz niech sobie woda wyschnie. Następnie pistoletem przedmuchałem wszystkie szczeliny żeby resztki h2o usunąć. Teraz przyatakowałem pędzlem całe podwozie razem z nadkolami. W czasie kiedy sobie to schło wtłoczyłem pistoletem do konserwacji profili zamkniętych drugi środek w drzwi, klapę, no i progi.
Później pistolet (taki do malowania - nie mylić z lakierowaniem ) i raz jeszcze spryskałem całe podwozie autogumem.
No i to by było na tyle....
Najlepiej zrobić to w upalny dzień, żeby szybko schło
Do profili zamkniętych tez kupiłem środek w tej firmie http://www.tradetec.pl/product_info.php ... 72e9eaa5a3
Jeśli chodzi o technikę jakiej użyłem to tak: najpierw myjka i wymyłem podwozie, poczekałem 3 godz niech sobie woda wyschnie. Następnie pistoletem przedmuchałem wszystkie szczeliny żeby resztki h2o usunąć. Teraz przyatakowałem pędzlem całe podwozie razem z nadkolami. W czasie kiedy sobie to schło wtłoczyłem pistoletem do konserwacji profili zamkniętych drugi środek w drzwi, klapę, no i progi.
Później pistolet (taki do malowania - nie mylić z lakierowaniem ) i raz jeszcze spryskałem całe podwozie autogumem.
No i to by było na tyle....
Najlepiej zrobić to w upalny dzień, żeby szybko schło
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
A ja mam takie pytanko. Konserwowałem prawy próg i konserwowałem go BOLLem do profili zamkniętych, ale za tylnym boczkiem dałem trochę bitgumu i on rozlał się po całym progu tak, że teraz tylko jeden otwór jest drożny (ten pierwszy patrząc od przodu samochodu). I tu moje pytanie - po co są w progu te otwory i czy muszą być wszystkie drożne, bo jeśli tak to muszę je przetkać.
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
a ma ktoś linka lub coś podobnego jak zrobić dobrze konserwacje podwozia?
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr cze 11, 2008 13:27
- Lokalizacja: FZI
- Auto: Golf 4 TDI
- Kontakt:
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Ja zrobiłem teraz konserwację progów, drzwi i trudno dostępnych elementów łącznie około 18 litrami preparatu NOXUDOL 750 (preparat do profili zamkniętych). Dobrze że zdąrzyłem jeszcze jak było gorąco bo teraz już trochę zimno jest i za mokro na takie zabiegi
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr cze 11, 2008 13:27
- Lokalizacja: FZI
- Auto: Golf 4 TDI
- Kontakt:
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Teraz trzeba się zabrać za podłogę. Zrobię to tak że najpierw wymyję ją. Potem odtluszcze acetonem. A na to NOXUDOL 900. Tylko muszą przyjść gorące dni
Ostatnio zmieniony ndz sie 08, 2010 15:03 przez blacksentinel, łącznie zmieniany 1 raz.
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Jako uzupełnienie baranka pod spodem auta polecam ten środek.
http://moto.allegro.pl/item1166372385_m ... edzel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Można też stosować do łączenia blach itd.Osobiście lepszego nie znalazłem.
Czyszczę rdzę do zera maluje dwa razy podkładem i nakładam tą pastę trzyma się jak ori.
Jako wosk do profili zamknietych stosuję to
http://moto.allegro.pl/item1169110084_v ... niete.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A to na koniec na podwozie lepiej się trzyma i wolniej twardnieje niż bitex
http://moto.allegro.pl/item1177371645_p ... ysafe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla mnie najlepsze środki
http://moto.allegro.pl/item1166372385_m ... edzel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Można też stosować do łączenia blach itd.Osobiście lepszego nie znalazłem.
Czyszczę rdzę do zera maluje dwa razy podkładem i nakładam tą pastę trzyma się jak ori.
Jako wosk do profili zamknietych stosuję to
http://moto.allegro.pl/item1169110084_v ... niete.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A to na koniec na podwozie lepiej się trzyma i wolniej twardnieje niż bitex
http://moto.allegro.pl/item1177371645_p ... ysafe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla mnie najlepsze środki
konserwacja podwozia jaki środek wybrać
Trzeba odświerzyć kotleta...
Panowie, poszukuję baranka który byłby elastyczny... w planie wybór między
APP U210 - 2w1 - niby oparty na bazie kauczuku oraz żywic i jest elastyczny, zaś na innym forum ciekawa dyskusja do przeczytania, mimo że piszą że jest na nic ja jednak optowałbym za tym, żeby chociaż spróbować i mieć porównanie do normalnych baranków (które są sztywne i do niczego się nie nadają)
http://lakiernik.info.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
następny produkt to rozpatrzenia to produkty firmy 3m oraz TEROSON (szczegóły w linku)
Ja się jeszcze zastanawiam nad rozcieńczaniem masy pod pędzel do spawów i natryskiwaniem jej pistoletem UBS... czy ktoś ma jakieś doświadczenia z powyższymi??
Panowie, poszukuję baranka który byłby elastyczny... w planie wybór między
APP U210 - 2w1 - niby oparty na bazie kauczuku oraz żywic i jest elastyczny, zaś na innym forum ciekawa dyskusja do przeczytania, mimo że piszą że jest na nic ja jednak optowałbym za tym, żeby chociaż spróbować i mieć porównanie do normalnych baranków (które są sztywne i do niczego się nie nadają)
http://lakiernik.info.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
następny produkt to rozpatrzenia to produkty firmy 3m oraz TEROSON (szczegóły w linku)
Ja się jeszcze zastanawiam nad rozcieńczaniem masy pod pędzel do spawów i natryskiwaniem jej pistoletem UBS... czy ktoś ma jakieś doświadczenia z powyższymi??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości