[mk7] prośba o pomoc płyn chłodniczy gdzies ucieka

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Ewik1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sty 23, 2020 08:51

[mk7] prośba o pomoc płyn chłodniczy gdzies ucieka

Post autor: Ewik1 » pt paź 22, 2021 09:19

witam,
Panowie proszę o pomoc bo już sama nie wiem gdzie uderzyć. Samochód golf 7 2014 r, w tym roku zauważyłam ubytki w płynie chłodniczym, dolałam ale na przestrzeni kilku miesięcy muszę dolewać sukcesywnie bo widzę ze go ubywa.
Już 2 razy podstawiałam samochód mechanikom i nic nie widzą, wszędzie sucho, zrobiłam też test na obecność CO2 i nic.
Samochód nie kopci, trzyma temperaturę , w oleju nic nie ma , w płynie chłodniczym też jest czysto, a płynu ubywa
Boję się nim wyjeżdżać na dłuższe trasy bo jestem zielona w tym temacie.
Co robić, co należałoby sprawdzić????
pytam bo może nasi mechanicy nie są dociekliwi i jak widzą kobiete to mowia "dolewac i obserwowac" ale co obserwować?
poradzcie prosze



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

[mk7] Re: prośba o pomoc płyn chłodniczy gdzies ucieka

Post autor: muszkatobiasz » pt paź 22, 2021 19:34

może napisz jaki silnik będzie łatwiej coś powiedzieć



Ewik1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw sty 23, 2020 08:51

[mk7] Re: prośba o pomoc płyn chłodniczy gdzies ucieka

Post autor: Ewik1 » sob paź 23, 2021 07:54

dane silnika- 1960 cm3, 110kW, diesel



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5929
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

[mk7] Re: prośba o pomoc płyn chłodniczy gdzies ucieka

Post autor: grg474 » sob paź 23, 2021 21:09