VW golf z 2011 roku 2.0 tdi z bluemotion, 150 tys mil na liczniku
Temat w ktorym potrzebuje doedukowania:
Mam system start/stop ktory juz od pewnego czasu nie dziala samoczynnie. Auto rowniez przy zapalaniu potrzebuje sekundy czasem dwoch nim odpali po przekreceniu kluczyka. Myslalem o akumulatorze jako ze ma juz swoje lata.
Czy moge wstawic zwykly aku czy MUSI byc ten do systemu start/stop? Jesli tak to jakie beda minusy?
Bylem na przegladzie i mechanik zwrocil mi na to uwage twierdzac ze to bedzie problem ze sprzeglem/dwumasa a nie akumulatorem i zebym rozwazyl sprzedaz jako ze bedzie to kosztowna sprawa. Mowi ze akumulator jest ok.
Jakie sa Wasze opinie? Dodam ze juz te male dlawienie silnika zauwazylem od kilku miesiecy ale laczylem je z akumulatorem.
[mk6] [2.0 TDI 110KM] akumulator czy sprzeglo?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk6] Re: [2.0 TDI 110KM] akumulator czy sprzeglo?
1. sprawdzić połączenia (szczególnie masa - akumulator - nadwozie)
2. podmienić akumulator - lub dopiąć drugi. Czy będzie lepiej kręcił
3. sprawdzić rozrusznik.
Na końcu bym dopiero myślał o reszcie
2. podmienić akumulator - lub dopiąć drugi. Czy będzie lepiej kręcił
3. sprawdzić rozrusznik.
Na końcu bym dopiero myślał o reszcie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości