Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
Panowie tak sprawa jest mam na dzień dzisiejszy borę w arl'u w której mam wszystko porobione na glanc
Ale jednak zaczyna powoli być uciążliwe posiadanie sedana, przydało by mi się 6 szybowe kombi
Teraz chodzi mi po głowie - zakup golfa 4 kombi w takim samym lakierze i w asz 130 (z climatronikiem)
Teraz żeby nie przekładać silnika to co bym musiał tam przełożyć?
Na mój rozum:
- turbo
- przedni pas fmic
- orurowanie turbo
- ecu + zegary
Turbo z asz i arl z tego co wiem różni się minimalne, ale mam już program na 180 kuca i w sumie to spoko jeździ, to by mi pasowało żeby tak zostało
Czy wtryski by mogły zostać z asz?
Ogólnie mam oem xenony z bory, bym sobie zrobił swapa golf -> bora, w UK nie wychodziły bory w kombi tylko golfy
Wnętrze sobie ogarnę bez problemu, tylko chce żeby był ten climatronic żeby nie pruć aż tak głęboko, najbardziej mnie interesuje czy obejdzie się bez full swapa silników
Ale jednak zaczyna powoli być uciążliwe posiadanie sedana, przydało by mi się 6 szybowe kombi
Teraz chodzi mi po głowie - zakup golfa 4 kombi w takim samym lakierze i w asz 130 (z climatronikiem)
Teraz żeby nie przekładać silnika to co bym musiał tam przełożyć?
Na mój rozum:
- turbo
- przedni pas fmic
- orurowanie turbo
- ecu + zegary
Turbo z asz i arl z tego co wiem różni się minimalne, ale mam już program na 180 kuca i w sumie to spoko jeździ, to by mi pasowało żeby tak zostało
Czy wtryski by mogły zostać z asz?
Ogólnie mam oem xenony z bory, bym sobie zrobił swapa golf -> bora, w UK nie wychodziły bory w kombi tylko golfy
Wnętrze sobie ogarnę bez problemu, tylko chce żeby był ten climatronic żeby nie pruć aż tak głęboko, najbardziej mnie interesuje czy obejdzie się bez full swapa silników
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
tak lub założyć gtbkrizzo pisze:- turbo
tak lub założyć centralny fmic i zrobić orurowanie od nowakrizzo pisze:przedni pas fmic
może samo ecu zależy jakie immo jest w tym drugim idzie to zgrać a jeśli by pompki nie pasowały to zrobić nowy program pod te graty co są seryjnie i na pewno po wyżej 160km da rade podnieśćkrizzo pisze:ecu + zegary
zależy jakie pompki tam siedzą jak takie same to takkrizzo pisze:Czy wtryski by mogły zostać z asz?
Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
Dzięki za odpowiedź,
Ogólnie rozgrywa się wszystko o koszta, bo chciałbym na końcu mieć dwa samochody i jeden bym sprzedał z powrotem
Kupić golfa 130
Poprzekładać bora 150(180) - golf 130
Sprzedać bore już gratami od 130
180km mi wystarcza w zupełności (może i 130 by starczyło) ale już graty są i myślę swap dosyć prosty
Zegary bym zmienił z immo bo mam w borze full fis sport.
Ogólnie rozgrywa się wszystko o koszta, bo chciałbym na końcu mieć dwa samochody i jeden bym sprzedał z powrotem
Kupić golfa 130
Poprzekładać bora 150(180) - golf 130
Sprzedać bore już gratami od 130
180km mi wystarcza w zupełności (może i 130 by starczyło) ale już graty są i myślę swap dosyć prosty
Zegary bym zmienił z immo bo mam w borze full fis sport.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
no to zegary z ecu i pestka z kluczyka a resztę bym też przełożył czyli turbo bo jest mocniejsze i trudno poszukać coś zdrowego z arl a tylko przełożysz miejscami to samo pompki jeśli inne numery to przełożyć to samo z chłodnicami
Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
Pas przedni mi podejdzie z bory do golfa i na przemian?
Z tego co widzę dostanie takiej sztuki jeszcze w kolor będzie mogło trochę zająć, z drugiej strony też szkoda mi xenonów musiałbym sprzedać i coś kupić ewentualnie
Póki co jest jeden golf kombi w innym kolorze ale 130/climatronic/malowane listwy
Z tego co widzę dostanie takiej sztuki jeszcze w kolor będzie mogło trochę zająć, z drugiej strony też szkoda mi xenonów musiałbym sprzedać i coś kupić ewentualnie
Póki co jest jeden golf kombi w innym kolorze ale 130/climatronic/malowane listwy
Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
Ten SWAP nie ma sensu. Chyba że kupisz jakies tanie autko z super stanem technicznym blachary z silnikiem nie wiem SDI czy 1.4 i wtedy swap. Reszta co zostanie to do Polski na lawecie na części i tyle.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
Moim zdaniem:wesol pisze:Ten SWAP nie ma sensu. Chyba że kupisz jakies tanie autko z super stanem technicznym blachary z silnikiem nie wiem SDI czy 1.4 i wtedy swap. Reszta co zostanie to do Polski na lawecie na części i tyle.
Kupuje takiego golfa za 1000-1500funta
Swapuje sobie co chce (turbo, ic, wtryski?, no i zamieniam przody jak będzie ten sam lakier)
Sprzedaje borę za 800-1200
Na końcu mam dwa sprawne samochody przecież
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
krizzo, mieszkasz w UK czy chcesz tam tylko kupić auto? Drugie auto zostawiasz sobie czy na sprzedaż?
chyba nie wiesz co mówisz - zrobienie z (pewnie biednej) benzyny 1.4 fajnego (zakładam że dobrze wyposażonego) TDI, to nie jest pstryk i światełkowesol pisze:Chyba że kupisz jakies tanie autko z super stanem technicznym blachary z silnikiem nie wiem SDI czy 1.4 i wtedy swap.
Bora ARL swap do Golf Kombi ASZ
Póki co jeszcze mieszkam
Proszę panów chciałbym powtórzyć iż chciałbym tylko zrobić z golfa 130 golfa 150(180) a z bory 150(180) borę 130
Borę pogonić z gratami z golfa a golfa sobie użytkować z gratami z bory.
Ewentualnie jeszcze jest set xenonów do golfa za 400f na ebayu tylko zanim pogonie swoje z bory to nie będzie z dnia na dzień chyba że sprzedam tanio, a najbardziej bym chciał zostawić bo nie są wypalone ani zniszczone za mocno.
Ewentualnie jeszcze inne auto a te na części rozłożyć, mam dużo części rzadkich w dobrym stanie
Proszę panów chciałbym powtórzyć iż chciałbym tylko zrobić z golfa 130 golfa 150(180) a z bory 150(180) borę 130
Borę pogonić z gratami z golfa a golfa sobie użytkować z gratami z bory.
Ewentualnie jeszcze jest set xenonów do golfa za 400f na ebayu tylko zanim pogonie swoje z bory to nie będzie z dnia na dzień chyba że sprzedam tanio, a najbardziej bym chciał zostawić bo nie są wypalone ani zniszczone za mocno.
Ewentualnie jeszcze inne auto a te na części rozłożyć, mam dużo części rzadkich w dobrym stanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości