2.0 TDI CRBC - wymiana łapy alternatora / kompresora / pompy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: śr lip 23, 2014 12:07
2.0 TDI CRBC - wymiana łapy alternatora / kompresora / pompy
Witam,
Panowie mam problem ponieważ miałem stłuczkę moim VW Golfem VII 2.0 TDI 150 CRBC. Problem w tym że zostały ułamane uchwyty kompresora klimatyzacji - w zasadzie jego dwie dolne łapy w związku z czym kompresor trzyma się na jednej łapie, na raolem łapa wygląda tak:
http://pl.realoem.me/Volkswagen/BR/GO/2 ... 903/903080" onclick="window.open(this.href);return false;
Kompresor zamocowany jest na samym dole pod alternatorem.
Wymienić ten uchwyt nie jest tak łatwo ponieważ nad alternatorem znajduje się pompa wysokiego ciśnienia i aby wyjąć ten uchwyt trzeba zdjąć koło/rolkę pompy wtryskowej => i odkręcić całą pompę wtryskową.
Poniżej film który udało mi się znaleźć na 54 sekundzie filmu widać z ujęcia bocznego ten uchwyt - to ta srebrna długa (od dołu do góry) część po prawej stronie...
https://www.youtube.com/watch?v=fAi667H7M2Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ktoś z Was robił coś takiego?
Czy jeżeli zdejmę koło/rolkę pompy wtryskowej, to jak potem dojdę do prawidłowego ustawienia kąta wtrysku? Są tam jakieś znaki?
Z góry dziękuję za pomoc
Panowie mam problem ponieważ miałem stłuczkę moim VW Golfem VII 2.0 TDI 150 CRBC. Problem w tym że zostały ułamane uchwyty kompresora klimatyzacji - w zasadzie jego dwie dolne łapy w związku z czym kompresor trzyma się na jednej łapie, na raolem łapa wygląda tak:
http://pl.realoem.me/Volkswagen/BR/GO/2 ... 903/903080" onclick="window.open(this.href);return false;
Kompresor zamocowany jest na samym dole pod alternatorem.
Wymienić ten uchwyt nie jest tak łatwo ponieważ nad alternatorem znajduje się pompa wysokiego ciśnienia i aby wyjąć ten uchwyt trzeba zdjąć koło/rolkę pompy wtryskowej => i odkręcić całą pompę wtryskową.
Poniżej film który udało mi się znaleźć na 54 sekundzie filmu widać z ujęcia bocznego ten uchwyt - to ta srebrna długa (od dołu do góry) część po prawej stronie...
https://www.youtube.com/watch?v=fAi667H7M2Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ktoś z Was robił coś takiego?
Czy jeżeli zdejmę koło/rolkę pompy wtryskowej, to jak potem dojdę do prawidłowego ustawienia kąta wtrysku? Są tam jakieś znaki?
Z góry dziękuję za pomoc
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: śr lip 23, 2014 12:07
2.0 TDI CRBC - wymiana łapy alternatora / kompresora / pompy
ok, to inaczej czy osoba która przy takich silnikach wymienia rozrządy zrobi to bez problemu?
Czy na tej pompie są jakieś znaki? Czy ustawia się tylko według tych blokad?
Czy na tej pompie są jakieś znaki? Czy ustawia się tylko według tych blokad?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
2.0 TDI CRBC - wymiana łapy alternatora / kompresora / pompy
Jak ściągnie koło to tak.mayweather pisze:ok, to inaczej czy osoba która przy takich silnikach wymienia rozrządy zrobi to bez problemu?
nie.mayweather pisze:Czy na tej pompie są jakieś znaki?
Tak.mayweather pisze:Czy ustawia się tylko według tych blokad?
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: śr lip 23, 2014 12:07
Re: 2.0 TDI CRBC - wymiana łapy alternatora / kompresora / p
To skąd mechanik będzie wiedział jak założyć koło od rozrządu na trzpień pompy by było w tym samym miejscu?mayweather pisze:Czy na tej pompie są jakieś znaki?
nie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: śr lip 23, 2014 12:07
2.0 TDI CRBC - wymiana łapy alternatora / kompresora / pompy
waski1 Bardzo dziękuję za informację - bardzo cenna informacja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości