DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mayweather
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr lip 23, 2014 12:07

DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę

Post autor: mayweather » śr maja 03, 2017 10:35

Witam,

Od krótkiego czasu posiadam golfa VII 2.0 TDI 150 KM ze skrzynią dsg, niestety miałem nieprzyjemną kolizję pod domem ponieważ ktoś wjechał mi w prawy narożnik auta = chłodnica jest uszkodzona, półośka jest skrzywiona (minimalnie), co powoduje to że na lawetę nie wjadę o własnych siłach (nie chce ryzykować by coś się urwało dodatkowo)

Na którym biegu dać się wciągać na lawetę? Na N? W sensie odpadalm na P (jak zawsze) zmieniam na N i gasze na N? Potem odpali na N?

Pytam bo zawsze gasiłem / odpalałem na P i nie chciałbym czegoś popsuć...W internecie nie znalazłem odpowiedzi na podobny temat.

Z góry dziękuję za odpowiedź.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę

Post autor: waski1 » śr maja 03, 2017 12:03

Na N.



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę

Post autor: Garrison » ndz maja 07, 2017 14:16

mayweather pisze:Witam,

Od krótkiego czasu posiadam golfa VII 2.0 TDI 150 KM ze skrzynią dsg, niestety miałem nieprzyjemną kolizję pod domem ponieważ ktoś wjechał mi w prawy narożnik auta = chłodnica jest uszkodzona, półośka jest skrzywiona (minimalnie), co powoduje to że na lawetę nie wjadę o własnych siłach (nie chce ryzykować by coś się urwało dodatkowo)

Na którym biegu dać się wciągać na lawetę? Na N? W sensie odpadalm na P (jak zawsze) zmieniam na N i gasze na N? Potem odpali na N?

Pytam bo zawsze gasiłem / odpalałem na P i nie chciałbym czegoś popsuć...W internecie nie znalazłem odpowiedzi na podobny temat.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Między N, a P jest różnica taka, że na N nie wyciągniesz kluczyka ze stacyjki. Dodatkowo na N masz czysty luz, a na P dodatkowo blokadę ze skrzyni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości