Witam Panowie.
Mam problem z wyciekiem oleju z pod oringa, który znajduje się miedzy chłodnicą oleju, a podstawą. Chodzi o oring 038117070 o rozmiarze 59x5
Wymieniałem go już dwa razy: raz na zamienni teraz na oryginał. Sytuacja ma się tak: z zamiennikiem pojeździłem 2 miesiące i znów ciekło, założyłem oryginał i wytrzymał 6 miesięcy i jest wyciek ale delikatny. Mam teraz pytanie zanim kupie nową chłodnicę za 140zł czy dobry rozwiązaniem będzie próba uszczelnienia tego miejsca jakimś innym oringiem np. 58x6 , 59x5,5 czy 60x7 ale bez "uszu" ? Co o tym sądzicie?
Wyciek oleju z pod chłodnicy oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyciek oleju z pod chłodnicy oleju
Zobacz czy na chłodnicy oleju lub powierzchni bloku gdzie przylega oring mu ma czegoś ostrego co go uszkadza przy dokręcaniu.
Wyciek oleju z pod chłodnicy oleju
Może problem leży w złym dokręcaniu? Wiesz jakim momentem dokręcić?
I tak jak marcin7x5, napisał, może coś z powierzchnią jest nie tak? zeszlifuj delikatnie papierkiem wodnym powierzchnię odtłuść i spróbuj jeszcze raz dać nowy oring(i wiadomka, dobrze go najpierw przesmarować)
I tak jak marcin7x5, napisał, może coś z powierzchnią jest nie tak? zeszlifuj delikatnie papierkiem wodnym powierzchnię odtłuść i spróbuj jeszcze raz dać nowy oring(i wiadomka, dobrze go najpierw przesmarować)
Wyciek oleju z pod chłodnicy oleju
Dziękuje za informacje, po rozłożeniu sprawdziłem wszystko i założyłem taki 59x5,5. Na razie jest ok, ale przy wymianie oleju za jakieś 3kkm mechanik ma jeszcze dociągnąć śrubę.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości