Falujące obroty 1.8T AUQ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
Falujące obroty 1.8T AUQ
Witam Panowie,
Otóż zrobiłem wszystko jak w tym linku http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false; to znaczy
- EVAP - pochłaniacz par puki co jest wpięty ale króciec ten co idą opary z baku, ten co jest nad przepustnicą i pod kolektorem są zaślepione sylikonowymi korkami i skręcone nowymi opaskami ślimakowymi.
- Odma - zrobiony oil catch tank z bidonu rowerowego z pokrywy zaworów idzie w dół w trójnik gdzie idzie przewód od plastikowego kolanka od sinika to do bidonu i powraca z powrotem do dolotu, wszystkie węże olejoodporne i opaski nowe, ogólnie jak w tym linku.
- Odkurzacz zostawiony wpięty ale wszystkie plastikowe węże wywalone
- Zaworki pod kolektorem wpięte w wtyczki ale bez węży
- nowy przewód z kolektora do regulatora a drugi króciec zaślepiony korkiem sylikonowym + opaska, z serwa do kolektora jeden przewód z zaworkiem zwrotnym
- wymieniona na nową uszczelka kolektora ssącego i oringii na wtryskiwaczach. Na początku zbyt lekko dokręciłem kolektor ssący bo nie chciałem urwać śrub później dokręciłem mocniej zaczynając od środka do zewnątrz. Może jeszcze raz wymienić uszczelkę tylko od razu mocniej dokręcić ?
Przed tym zabiegiem auto chodziło normalnie miało mniejszą moc ale to przez dziurawe węże pod kolektorem, teraz ma większą moc ale faluje jak cholera. Jak zejdzie z ssania to zaczynają falować obroty schodzi poniżej 900 czasami nawet do 500 aż auto przygasa i skacze do 1100-1200. Jak dodam gazu to czasami jakby go zatyka zalewa i strzela w wydech ale ostatnio nie było takie problemu i wystarczy że przytrzymałem gaz na 1100 i już nie falowało. Ktoś ma pomysły od czego to ? Czy nieszczelny DP może być winowajcą ? Ktoś wie na ile "niutomera" dokręca się ssący kolektor ?
Poniżej wrzucam filmik, kontrolka epc świeci się tak jakoś po swapie bo wcześniej było 1.6.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b7j54DX ... e=youtu.be[/youtube]
Sory za jakoś z tel
PS.
Czy jak wypnę te zaworki, evap i odkurzacz i zostawie wtyczki nie usuwając ich puki co z programu to po za choinką na desce nie będzie straty na mocy ?
Pozdrawiam
Otóż zrobiłem wszystko jak w tym linku http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false; to znaczy
- EVAP - pochłaniacz par puki co jest wpięty ale króciec ten co idą opary z baku, ten co jest nad przepustnicą i pod kolektorem są zaślepione sylikonowymi korkami i skręcone nowymi opaskami ślimakowymi.
- Odma - zrobiony oil catch tank z bidonu rowerowego z pokrywy zaworów idzie w dół w trójnik gdzie idzie przewód od plastikowego kolanka od sinika to do bidonu i powraca z powrotem do dolotu, wszystkie węże olejoodporne i opaski nowe, ogólnie jak w tym linku.
- Odkurzacz zostawiony wpięty ale wszystkie plastikowe węże wywalone
- Zaworki pod kolektorem wpięte w wtyczki ale bez węży
- nowy przewód z kolektora do regulatora a drugi króciec zaślepiony korkiem sylikonowym + opaska, z serwa do kolektora jeden przewód z zaworkiem zwrotnym
- wymieniona na nową uszczelka kolektora ssącego i oringii na wtryskiwaczach. Na początku zbyt lekko dokręciłem kolektor ssący bo nie chciałem urwać śrub później dokręciłem mocniej zaczynając od środka do zewnątrz. Może jeszcze raz wymienić uszczelkę tylko od razu mocniej dokręcić ?
Przed tym zabiegiem auto chodziło normalnie miało mniejszą moc ale to przez dziurawe węże pod kolektorem, teraz ma większą moc ale faluje jak cholera. Jak zejdzie z ssania to zaczynają falować obroty schodzi poniżej 900 czasami nawet do 500 aż auto przygasa i skacze do 1100-1200. Jak dodam gazu to czasami jakby go zatyka zalewa i strzela w wydech ale ostatnio nie było takie problemu i wystarczy że przytrzymałem gaz na 1100 i już nie falowało. Ktoś ma pomysły od czego to ? Czy nieszczelny DP może być winowajcą ? Ktoś wie na ile "niutomera" dokręca się ssący kolektor ?
Poniżej wrzucam filmik, kontrolka epc świeci się tak jakoś po swapie bo wcześniej było 1.6.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b7j54DX ... e=youtu.be[/youtube]
Sory za jakoś z tel
PS.
Czy jak wypnę te zaworki, evap i odkurzacz i zostawie wtyczki nie usuwając ich puki co z programu to po za choinką na desce nie będzie straty na mocy ?
Pozdrawiam
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Falujące obroty 1.8T AUQ
umyj przepustnice i zrób adaptację...sam piszesz że za min zejdzie ze ssania to chodzi,powód mało powietrza przepustnica się po wyłączeniu ssania bardziej przymyka...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
Falujące obroty 1.8T AUQ
Jak zejdzie z ssania to faluje bo wystarczą delikatnie wyższe obroty niż wolne i chodzi normalnie. No dobra spróbuje z przepustnicą ale dziwne troszkę że przed modyfikacjami które zrobiłem auto chodziło w miarę normalnie tylko mułowate było teraz ciągnie przynajmniej ale na wolnych faluje Adaptacje w przypadku przepustnicy elektronicznej na którym kanale ?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Falujące obroty 1.8T AUQ
przecież pisałeś że były dziurawe węże...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Falujące obroty 1.8T AUQ
zrób jak pisałem...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
Falujące obroty 1.8T AUQ
No spoko jutro się za to wezmę. Jeszcze takie pytanie nową uszczelke warto posmarować delikatnie sylikonem żaroodpornym czy nie ma to sensu.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Falujące obroty 1.8T AUQ
nie ma ogólnie potrzeby ,ale do pewności czemu nie,tylko posmarować odczekać 10 min i skręcić...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
Falujące obroty 1.8T AUQ
Ściągałem jeszcze raz kolektor ssący i delikatnie posmarowałem sylikonem żaroodpornym czarnym z K2, przepustnice wyczyściłem i zaadaptowałem vagiem i jeśli chodzi o falujące obroty jak ręką odjął, ale borykam się z kolejnym problemem i żeby nie zakładać nowego wątku pisze tutaj...
Po wyżej wymienionej operacji obroty w normie ale mocy brak całkowicie, po wciśnięciu gazu czy to lekko czy to mocno obroty podnoszą się do 1,5 tyś i dławi go do 600 obrotów i nie chce wejść na obroty (jak na 17 sekundzie mojego filmiku niżej), jak puszcze gaz auto chodzi stabilnie na tych 800 obrotach
https://www.youtube.com/watch?v=mZlMdaE ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Żeby weszło na obroty powyżej 1500 muszę dodać szybko dwa razy gaz ale i tak szarpie dusi go dławi i strzela w wydech ... Jak na 6 sekundzie tego powyższego filmiku.
Błędy jakie pokazuje to:
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) Open Circuit P1548 - 35 - 00 -- Niby coś z zaworem N75, mierzyłem napięcie na kablach do tego zaworu jest 1,91V na włączonym zapłonie więc chyba za mało ? Czy tak ma być ? Rezystancja pokazuje 30,6
17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit P1531 - 35 - 10 --- Intermittent
17072 - ECM Power Relay Load Circuit (J271) : Open P0688 - 35 - 00--
Dziwne że samo z siebie by się zepsuło bo przed tym jeździł.
Czy do kostki zaznaczonej niżej czerwoną strzałką powinien dochodzić jakiś prąd ? bo patrzyłem i na zapłonie nie mam nic
No i od poprzedniego postu wyłączone zostało programowo SAI, druga sonda, evap
Po wyżej wymienionej operacji obroty w normie ale mocy brak całkowicie, po wciśnięciu gazu czy to lekko czy to mocno obroty podnoszą się do 1,5 tyś i dławi go do 600 obrotów i nie chce wejść na obroty (jak na 17 sekundzie mojego filmiku niżej), jak puszcze gaz auto chodzi stabilnie na tych 800 obrotach
https://www.youtube.com/watch?v=mZlMdaE ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Żeby weszło na obroty powyżej 1500 muszę dodać szybko dwa razy gaz ale i tak szarpie dusi go dławi i strzela w wydech ... Jak na 6 sekundzie tego powyższego filmiku.
Błędy jakie pokazuje to:
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) Open Circuit P1548 - 35 - 00 -- Niby coś z zaworem N75, mierzyłem napięcie na kablach do tego zaworu jest 1,91V na włączonym zapłonie więc chyba za mało ? Czy tak ma być ? Rezystancja pokazuje 30,6
17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit P1531 - 35 - 10 --- Intermittent
17072 - ECM Power Relay Load Circuit (J271) : Open P0688 - 35 - 00--
Dziwne że samo z siebie by się zepsuło bo przed tym jeździł.
Czy do kostki zaznaczonej niżej czerwoną strzałką powinien dochodzić jakiś prąd ? bo patrzyłem i na zapłonie nie mam nic
No i od poprzedniego postu wyłączone zostało programowo SAI, druga sonda, evap
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości