Zacina wał korbowy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bany123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 21, 2016 22:12

Zacina wał korbowy

Post autor: Bany123 » pn lis 21, 2016 22:32

Był juz podobny temat dotyczył mk2 ale nikt nie dodał odpowiedzi co wyszło. A wiec nie moge zrobić pełnego obrotu wałem korbowym,kreci sie troche w lewo i z powrotem zawsze do tego samego momentu. Nie moge ustawić rozrzadu ponieważ znak na kole zamachowym nie chce sie przesunąć na srodek kwadraciku na obudowie, według instrukcji golfa powinien byc na srodku,a ja nie moge przekrecic dalej wału. POMOCY



Awatar użytkownika
brzozkalbn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zacina wał korbowy

Post autor: brzozkalbn » pn lis 21, 2016 23:19

Wykręć świece, będzie lżej się kręciło



Bany123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 21, 2016 22:12

Zacina wał korbowy

Post autor: Bany123 » wt lis 22, 2016 00:57

Swiece juz dawno wykrecone nic nie dalo dostalem porade telefoniczna od forumowicza zobaczymy jutro :bajer:



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Zacina wał korbowy

Post autor: bioly05011 » wt lis 22, 2016 14:20

zdejm pokrywę głowicy,zdejm pasek rozrządu,przekręć wałem do tego momentu aż tłoki będą na równo,ustaw wałek na znak krzywki wałka do góry i teraz przekręć wał tak by na pierwszym poszedł do góry jednocześnie by się pokrył znak na wale...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Bany123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 21, 2016 22:12

Zacina wał korbowy

Post autor: Bany123 » wt lis 22, 2016 18:39

czy znak krzywki to T na wałku i do gory ma patrzec mniej wiecej? Z kad wiedziec ze tloki sa na rowno? dzieki



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Zacina wał korbowy

Post autor: bioly05011 » wt lis 22, 2016 23:58

OT do góry ,włóż śrubokręt długi i będziesz wiedział jak są ,z chwilą jak będą na równo a nawet nie muszą ,a chodzi o to by można obracać wałkiem tak by zawory nie spotkały się z tłokiem...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Zacina wał korbowy

Post autor: Michał_1977 » śr lis 23, 2016 20:54

Po pierwsze- co ma silnik do działu o skrzyniach,sprzęgłach,półosiach etc?
Po drugie-jaki silnik?

Uzupełnij 1 post,albo temat poleci.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Zacina wał korbowy

Post autor: pironet » pt lis 25, 2016 22:13

nie prosciej na skrzyni znależć znak?jak kręcisz i wał się opiera o zawory to przekręć trochę wałkiem rozrządu.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości