Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Post autor: wesol » pn gru 19, 2016 18:12

Ja sie skusilem bo wytargalem stare i mialy cis kolo 10 lat i puscily wiec mowie febi moze byc. Pozniej zakladalem lemiego ale i takie mniej znane sasic okazaly sie dobre.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Post autor: PiterMK95 » pn gru 19, 2016 18:15

Dzięki panowie za zainteresowaniem się tematem :D
Postanowiłem zostawić narazie seryjne tzn dostałem wraz z silnikiem sanki a na sankach poduszki były i wyglądają na dobry stan jak w praktyce? nie wiem zobaczymy jak założę ew. wtedy zmienię :)


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Re: Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Post autor: palio » pn gru 19, 2016 18:58

PiterMK95 pisze:Z jakiej firmy najlepiej ? Febi? Bo cena podobna z febi jest
Szukaj Febi lub Lemfordera



PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Post autor: PiterMK95 » śr gru 21, 2016 15:15

Siemka, panowie mam do wymiany serwo, warto jakieś z mk3 czy szukać z mk2 ? czymś się różnią?
Pompę jakoś pół roku temu kupiłem nówkę 22.2mm więc chyba zostawię, a co do serwa?
Pozdrawiam.


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Post autor: rysiektr » śr gru 21, 2016 21:07

z mk3 to Ci chyba nie wejdzie... jak dobrze pamiętam, to tam inne mocowanie było niż w mk2, więc mk2 albo passat b3, toledo mk1, corrado ibiza do 99r polo do 99r. Jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Post autor: PiterMK95 » śr gru 21, 2016 22:39

Ok super:) a rozmiar serwa taki jak był największy w mk2 czy Passat np ma większe i czy warto większe?


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

PiterMK95
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: czw sie 20, 2015 15:12
Lokalizacja: Śląsk

Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Post autor: PiterMK95 » śr sty 04, 2017 19:47

Panowie mam pytanko, bo nie mam turba w swoim silniku a też nie wiem w jakiej jest kondycji silnik, ale wydawać kasę na turbo z afn`a potem je wyrzucić i znów wydać kasę na turbo z BRD to się lekko nie opłaca.
Więc jeżeli kupie turbo z BRD wsadzę je do tego silnika AFN i pojadę na hamownie zobaczyć kondycje silnika to pokaże dobrze czy jednak i tak będzie mocno zawyżał?
I jak zostawię całą serie afn i tylko dam turbo BRD to muszę stroić, jakiś program inny czy coś? czy nie ma takiej potrzeby?


Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce :D
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wyjęty AFN kilka pytań, pomoc przy swapie

Post autor: wesol » czw sty 26, 2017 08:12

Wielkosc turbiny nie ma znaczenia. Program steruje caloscia. To i tak nie jakies wielkie turbo jest.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości