ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
Witajcie!
Po wymianie rozrządu słychać między obrotami co 2,3 sekundy chwilowe stuki.
Okazało się, że to napinacz. Patrząc z góry widać ze odchyla się o prawie 0.5cm i wydaje dzwięk.
Czy może to być wina mechanika ze zle zalozyl? Czy nagle zepsuł się napinacz czy może jakas część rozrządu była wadliwa?
Chcialbym to wiedzieć bo ten co zakładał mówi ze to napinacz, byc moze dlatego ze nie chce się bawić w otwieranie i poprawę rozrządu?
Jakie kroki mogę podjąć???
Po wymianie rozrządu słychać między obrotami co 2,3 sekundy chwilowe stuki.
Okazało się, że to napinacz. Patrząc z góry widać ze odchyla się o prawie 0.5cm i wydaje dzwięk.
Czy może to być wina mechanika ze zle zalozyl? Czy nagle zepsuł się napinacz czy może jakas część rozrządu była wadliwa?
Chcialbym to wiedzieć bo ten co zakładał mówi ze to napinacz, byc moze dlatego ze nie chce się bawić w otwieranie i poprawę rozrządu?
Jakie kroki mogę podjąć???
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
pepepe, a napinacz był wymieniany z rozrządem czy złożone wszystko na starym napinaczu ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
kiedyś miałem podobny przypadek jak ty okazało się że zle dobrana pompa była a jeszcze kiedyś indziej nie wymieniłem pompy a pasek się na starej inaczej układał i wprawiał w wibrację napinacz,walczyłem z tym dwa dni,myślałem że napinacz padniety czy co.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
Zawsze się może wadliwa część trafić, żeby wymienić napinacz i tak będzie musiał mechanik rozrząd zablokować, przy okazji rzeczywiście niech sprawdzi pompę płynu chłodzącego czy gdzieś nie przyciera. Jak masz paragon to amerykańskiej łaski Ci nie robią w sklepie, tylko powinni kasę zwrócić jeżeli jest wadliwy, albo wymienić na sprawny.
Re: ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
Kurcze, kupilem kompletny rozrząd GATES z pompą wody (do tego filtry MANN, KNECHT, olej Castrol Magnatec)Haki pisze:pepepe, a napinacz był wymieniany z rozrządem czy złożone wszystko na starym napinaczu ?
Wyszło mi ponad 800zł, z robotą 1000zł
Gdybym wiedział, żeby kupić napinacz to bym to zrobił tylko dlaczego po wymianie zaczął być wadliwy skoro był cicho przed wymianą?
To jest zasadnicze pytanie...
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
czekaj bo się pogubiłem ,jeśli kupiłeś kompletny rozrząd to chyba z napinaczem nie?
może mechanior coś żle poskładał,może zle zamontował napinacz,dolne koło pasowe sprawdzone?
bo nowy pasek się inaczej układa i tylepepepe pisze:To jest zasadnicze pytanie...
może mechanior coś żle poskładał,może zle zamontował napinacz,dolne koło pasowe sprawdzone?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
Jesli rolka napinająca to napinacz to tak, pytanie czy jest wadliwa czy zle zalozona...
Jak powiedzieć takiemu mechanikowi zeby zalozył lepiej skoro będzie mowil ze zrobił dobrze... Nie wierze co za labirynt
Jak powiedzieć takiemu mechanikowi zeby zalozył lepiej skoro będzie mowil ze zrobił dobrze... Nie wierze co za labirynt
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
pepepe, podjedź i pokaż mu o co chodzi , że stuka a nie stukało .. To chyba nie jest trudne
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
Zauważam że spotykam się z tym problemem już kilku krotnie.Zaczynam się zastanawiać czemu conti wypuszcza dwa rodzaje paska do tego modelu.Porównywaliście części przed montażem?W jednym aucie obserawowałem i faktycznie pasek za napinaczem skakał i napinacz stukał.Jak napinałem w trakcie pracy bardziej to pasek nier skakał ale pasek zaczynał wyć.Dziwna sprawa.U mnie dopiero uspokoiło się po wymianie na inną pompę wody.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Re: ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
Ja mam kupiony kompletny rozrząd GATES wraz z pompą więc wszystko musi pasować, prawda?pironet pisze:kiedyś miałem podobny przypadek jak ty okazało się że zle dobrana pompa była a jeszcze kiedyś indziej nie wymieniłem pompy a pasek się na starej inaczej układał i wprawiał w wibrację napinacz,walczyłem z tym dwa dni,myślałem że napinacz padniety czy co.
Ok.Haki pisze:pepepe, podjedź i pokaż mu o co chodzi , że stuka a nie stukało .. To chyba nie jest trudne
Pokazałem temu co robił rozrząd i powiedział, że to napinacz wadliwy... To on nie słyszał gdy skończył robotę?
Pokazałem również innemu mechanikowi a ten z kolei (na zimnym silniku widział drgania napinacza) powiedział, że sprzęgiełko alternatora
Ktoś z Was wie może ile czasu kosztuje wymiana sprzęgiełka lub napinacza? Po wymianie rozrządu nagle do naprawy kolejne rzeczy? Jak to kurka jest???
Faktycznie, kumpela ze sklepu mówiła, że są chyba dwa rodzaje, więc dla pewności dalem jej nr VIN.pironet pisze:Zauważam że spotykam się z tym problemem już kilku krotnie.Zaczynam się zastanawiać czemu conti wypuszcza dwa rodzaje paska do tego modelu.Porównywaliście części przed montażem?W jednym aucie obserawowałem i faktycznie pasek za napinaczem skakał i napinacz stukał.Jak napinałem w trakcie pracy bardziej to pasek nier skakał ale pasek zaczynał wyć.Dziwna sprawa.U mnie dopiero uspokoiło się po wymianie na inną pompę wody.
Chyba dobrze by trafiła?
No i trzeba pamiętać, że u mnie nic nie ćwierka nie piszczy tylko stuka co 2,3sek
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
A tak przy okazji zapytam, przy odpalaniu diesla jest normalne, że go rzuca jak pralke podczas wirowania?
Co powinienem odswieżyc by przeplyw płynow i elektroniki był na maxa?
Kupic nowsze kable? Wyczyścić rury? Gdzie? Odstawie moje 100km do drozszego warsztatu ale proszę powiedzcie co napisać im na kartce...
Mam to auto Cordoba 100km lekkie i silne ale wokół ludzie poyebani, że każdy je niszczy i bierze pieniądz.
Chcialbym zadbać o to przed czasem. Być zabezpieczonym, takim świadomym szlachetnym właścicielem a nie mam wiedzy...
Jedynym mankamentem tego auta jest stukanie napinacza (dwa problemy, może sprzęgła alternatora, może napinacz) - po nowym rozrządzie w 20.10.15 oraz dziwne wartości wtrysków. Powinno być 3.5 a skacze od 2.5 do 4.5 oraz podczas testu turbiny czy dawki na twardych i miękkich obrotach nic się nie zmienia a powinien inaczej pracować... Nic nie dymi, nawet pod górkę, trochę się poci przy EGR troche z pompy wtryskowej...
Jesteście jedyną nadzieją przed odstawieniem do porządnego warsztatu gdzie Wasze informacje, wskazówki wytłuszczę na kartce zanim dam do sprawdzenia...
Co powinienem odswieżyc by przeplyw płynow i elektroniki był na maxa?
Kupic nowsze kable? Wyczyścić rury? Gdzie? Odstawie moje 100km do drozszego warsztatu ale proszę powiedzcie co napisać im na kartce...
Mam to auto Cordoba 100km lekkie i silne ale wokół ludzie poyebani, że każdy je niszczy i bierze pieniądz.
Chcialbym zadbać o to przed czasem. Być zabezpieczonym, takim świadomym szlachetnym właścicielem a nie mam wiedzy...
Jedynym mankamentem tego auta jest stukanie napinacza (dwa problemy, może sprzęgła alternatora, może napinacz) - po nowym rozrządzie w 20.10.15 oraz dziwne wartości wtrysków. Powinno być 3.5 a skacze od 2.5 do 4.5 oraz podczas testu turbiny czy dawki na twardych i miękkich obrotach nic się nie zmienia a powinien inaczej pracować... Nic nie dymi, nawet pod górkę, trochę się poci przy EGR troche z pompy wtryskowej...
Jesteście jedyną nadzieją przed odstawieniem do porządnego warsztatu gdzie Wasze informacje, wskazówki wytłuszczę na kartce zanim dam do sprawdzenia...
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
z egr to olej silnikowy(stała norma ) ,ale z pompy wtryskowej coś leci ? wżuć foto jak możesz ,może skończy się na wymianie uszczelki za 10złpepepe pisze:trochę się poci przy EGR troche z pompy wtryskowej...
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Re: ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
mozna powiedzieć, że się poci, nic więcej, na dole jest "spocona".VW_seller pisze:z egr to olej silnikowy(stała norma ) ,ale z pompy wtryskowej coś leci ? wżuć foto jak możesz ,może skończy się na wymianie uszczelki za 10złpepepe pisze:trochę się poci przy EGR troche z pompy wtryskowej...
ASV stukanie napinacza po wymianie rozrządu
Tyle czasu minęło. Wymieniłem napinacz, sprzęgło alternatora, prxy okazji zapieczony frez sprzęgła skutkowal kupnem innego uzywanego alternatora i... nadal stuka i puka a przyczyną jest wtrysk sterujący:)
Panowie przy okazji jesli macie namiary to dajcie znać bo zima idzie
Panowie przy okazji jesli macie namiary to dajcie znać bo zima idzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości