Pytanie odnośnie pierścieni.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Pytanie odnośnie pierścieni.
Panowie mam takie pytanie odnośnie pierścieni w 2.0 ABA.
Mam silnik wyciągnięty z paki i rozebrany z całego osprzętu. I został mi goły słupek (blok z wnętrznościami i głowica).
Przykręcone mam tylko sprzęgło. I gdy ręką kręcę wałem to jak wiadomo silnik ma opór bo robi się ciśnienie w cylindrach, ale gdy tak obracam mocniej zamachem to słychać syczenie i opór znika. Mam wrażenie że syczenie dosyć dobrze słychać z komory korbowej a dokładniej z miejsca mocowania odmy na bloku.
Powiedzcie mi czy przy tak powolnym obrocie wału pierścienie mają prawo przepuszczać pomału powietrze czy nie powinny?
Mam silnik wyciągnięty z paki i rozebrany z całego osprzętu. I został mi goły słupek (blok z wnętrznościami i głowica).
Przykręcone mam tylko sprzęgło. I gdy ręką kręcę wałem to jak wiadomo silnik ma opór bo robi się ciśnienie w cylindrach, ale gdy tak obracam mocniej zamachem to słychać syczenie i opór znika. Mam wrażenie że syczenie dosyć dobrze słychać z komory korbowej a dokładniej z miejsca mocowania odmy na bloku.
Powiedzcie mi czy przy tak powolnym obrocie wału pierścienie mają prawo przepuszczać pomału powietrze czy nie powinny?
Pytanie odnośnie pierścieni.
to normalne,zakładam że rozrząd masz na silniku jeszcze
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Pytanie odnośnie pierścieni.
no to jeśli paska nie ma a wałek jest na miejscu to trochę dziwne bo kręcąc wałem powinien stawać w jednym miejscu opierając się o zawory
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Pytanie odnośnie pierścieni.
nie, nie jest dziwne bo to silnik bezkolizyjny i się nigdy zawory z tłokiem nie spotkają
Pytanie odnośnie pierścieni.
a to przepraszam
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości