Wymiana glownego weza wodnego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana glownego weza wodnego
Czesc. Wymienial ktos z was ten glowny przewod w 1.8T AGU? Da sie to wogole zrobic bez demolki wszystkiego pod maska? Mozna to jakos pospawac? Bo nowa w aso 580zl :S Prawdopodobnie mam wyciek z zaznaczonego miejsca, bo reka sprawdzam to mokro jest w tych okolicach i leci po skrzyni i pod spodem tez cala skrzynia mokra
Wymiana glownego weza wodnego
Paulo21, znajdź z używki ... i nie kombinuj ... ale zawsze możesz też postarać się to pospawać u kogoś kto w tym siedzi
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Wymiana glownego weza wodnego
Ta rurka zapewne wygląda jak sito i tego się nie spawa bo robiąc spaw przepali dziurę obok.Haki pisze:zawsze możesz też postarać się to pospawać u kogoś kto w tym siedzi
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Re: Wymiana glownego weza wodnego
Raczej problem zmęczenie materiału przy uchwycie lub korozja w strefie spawu (zgrzewu).XV2 pisze:
Ta rurka zapewne wygląda jak sito i tego się nie spawa bo robiąc spaw przepali dziurę obok.
Zapewniam Cię że spawa się i to z dużym powodzeniem , ale metodą TIG . Tak samo spawa się rurki od klimatyzacji i chłodnice ( grubość ścianki poniżej 1mm aluminium ). Wiem to z doświadczenia i doskonale wiedzą Ci co w okolicy ZMC, mieli takie problemy w przeszłości jak
pracowałem na tym terenie. Jedź do kogoś kto ma trochę pojęcia o spawaniu i TIG-a , spokojnie Ci to pospawa.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Wymiana glownego weza wodnego
Sita się nie spawa bajek nie opowiadaj blacha robi się jak papier. Nie zawsze puszcza przy uchwycie albo na spawie. Tam gdzie korozja jest w zaawansowanym stadium jak rurka to się wymienia.
Ja też spawam i się nie chwale
Ja też spawam i się nie chwale
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Re: Wymiana glownego weza wodnego
A skąd wiesz że sito ?? Zdemontowałeś rurkę ?? Widziałeś ?? Nie masz pojęcia co tam ma i jaka jest przyczyna wycieku a każesz mu kupować nową . Stawiałbym na wibracje i zmęczenie w strefie uchwytu. Jak widzisz to są raczej domysły i warto sprawdzić ten trop niż wywalać prawie 600zł.XV2 pisze:Sita się nie spawa bajek nie opowiadaj blacha robi się jak papier. Nie zawsze puszcza przy uchwycie albo na spawie. Tam gdzie korozja jest w zaawansowanym stadium jak rurka to się wymienia.
Ja też spawam i się nie chwale
Na temat spawania nie wiele mi możesz przekazać i koledze wyżej też nic nie pomagasz mądrząc się, widać taka Twoja rola tu na forum Spamerku. Najpierw sprawdza się z czym mamy do czynienia a potem wydaje werdykt.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Wymiana glownego weza wodnego
Swoje napisałem, nie mam zamiaru ci udowadniać fachowcu .
Powiem Ci jedno rdzy się nie spawa
A z skąd to możesz wiedzieć .Spawam więcej niż ci się wydaje.rotkeh pisze: Na temat spawania nie wiele mi możesz przekazać i koledze wyżej też
To samo mogę powiedzieć o tobie.rotkeh pisze: Na temat spawania nie wiele mi możesz przekazać i koledze wyżej też
Powiem Ci jedno rdzy się nie spawa
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2015 19:29 przez XV2, łącznie zmieniany 1 raz.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Wymiana glownego weza wodnego
Ja wymieniłem ten przewód w swojej a3 8l agu zamiennik zamawiany w motointegratorze pasuje do a3 i golfa IV, czekałem chyba 1,5 miesiąca na niego TRICLO 453.430 162zł spasowanie nie za super, musiałem doginac ta fajkę ale dało rade Oryginalny pognity i połatany wkrętami przesz dojczów i zapaprany klejem poszedł do kosza
Fotka zamiennika https://www.dropbox.com/s/i44kxrstqnzaw ... 8.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Fotka zamiennika https://www.dropbox.com/s/i44kxrstqnzaw ... 8.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wymiana glownego weza wodnego
Kolega wyżej spawa rdze .piteR-ek pisze: Oryginalny pognity
Wiadomo że do wymiany bo zapewne była już cieniutka blaszka i po przeczyszczeniu pojawiły by się dziury.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Re: Wymiana glownego weza wodnego
Ratujesz mi ta informacja Duzo przy tym rozbierania?piteR-ek pisze:Ja wymieniłem ten przewód w swojej a3 8l agu zamiennik zamawiany w motointegratorze pasuje do a3 i golfa IV, czekałem chyba 1,5 miesiąca na niego TRICLO 453.430 162zł spasowanie nie za super, musiałem doginac ta fajkę ale dało rade Oryginalny pognity i połatany wkrętami przesz dojczów i zapaprany klejem poszedł do kosza
Fotka zamiennika https://www.dropbox.com/s/i44kxrstqnzaw ... 8.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Wymiana glownego weza wodnego
powiem tak troszkę zabawy jest, ale jak jak masz jakieś pojęcie to dasz radę napewno musisz zdemontować kolektor dolotowy, listwa paliwowa na bok tylko od kolektora, pucha filtra dla łatwiejszego dostępu, rurę odmy.Zdemontować króciec czujnika temperatury cieczy(przy okazji wymieniłem bo miał pęknięcia koszt chyba 25zł), ogólnie nie jest ciężko robiąc z tym, sam intuicyjnie dojdziesz co musisz zdemontować.
Najgorszym problemem jak dla mnie okazało się ściągnięcie węży z zakończeń tej stalowej magistrali, ze starości się zawulkanizowały na stali i musiałem obcinać, ale takie ubytki węża nie stanowiły problemu. Przewód jest wciskany w blok i idzie tam orig. Jeżeli jesteś zdecydowany zamówić ten przewód to zrób to już teraz bo w PL chyba brak tego z zamiennika a ja zamówiłem tylko sztukę no chyba że sprowadzili więcej. Zamówisz go w Intercarsie albo Motointegratorze bez problemu
taką jedną fotkę strzeliłem z pracy przy tym
https://www.dropbox.com/s/q033cdqlbouqi ... 9.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Najgorszym problemem jak dla mnie okazało się ściągnięcie węży z zakończeń tej stalowej magistrali, ze starości się zawulkanizowały na stali i musiałem obcinać, ale takie ubytki węża nie stanowiły problemu. Przewód jest wciskany w blok i idzie tam orig. Jeżeli jesteś zdecydowany zamówić ten przewód to zrób to już teraz bo w PL chyba brak tego z zamiennika a ja zamówiłem tylko sztukę no chyba że sprowadzili więcej. Zamówisz go w Intercarsie albo Motointegratorze bez problemu
taką jedną fotkę strzeliłem z pracy przy tym
https://www.dropbox.com/s/q033cdqlbouqi ... 9.jpg?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości